barto88 Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 Witam, mam jedno pytanie. Kończy mi się sprzęgło prawdopodobnie i mam różne propozycje, jedni mówią żeby wymienić tylko tarczę sprzęgła, a z kolei inni żeby cały zestaw razem z kołem dwumasowym. Zrobiłem chip ze 130 PS na 174 PS 374Nm. I z 2000km po chipie zaczął się problem. Jak najlepiej rozwiązać ten problem?Pozdrawiam
iwadrian Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 Wiadomo, że najlepiej wymienić komplet: tarcza, docisk, łożysko oporowe i dwumas. Ja trzy lata temu wymienilem komplet oprócz dwumasy bo była w dobrej kondycji a finanse miałem wtedy dość ograniczone. Tarcza, docisk i łożysko to minimum zakładając, ze dwumasa jest o.k , samej tarczy bym nie wymieniał.
barto88 Opublikowano 3 Lutego 2016 Autor Opublikowano 3 Lutego 2016 Ok, dzięki Kolego, to w takim razie myślę, że zrobię tak jak mówisz. Pozdrawiam P.S. Fajny masz wózek
magoo Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 Dodam jeszcze,że samej nowej tarczy nie kupisz Przynajmniej producenta takiego jak Sachs czy Luk. Ci producenci oferują tylko komplety - z albo bez dwumasu.
barto88 Opublikowano 3 Lutego 2016 Autor Opublikowano 3 Lutego 2016 A Panowie myślicie, że nie będzie problemu z tym, że nie wymienienie dwumasy razem z całym zestawem? Bo ogólnie nie słychać nic dwumasy tylko sprzęgło się ślizga i kilka dni temu zauważyłem, że ze zbiorniczka płynu hamulcowego wycieka olej i nie wiem czy to się z tym wiąże? A nie dolewałem oleju, że było ponad stan...
magoo Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 Skoro dwumas jest w dobrym stanie to możesz nie wymieniać. Zawsze po wyjęciu sprzęgła można zweryfikować czy dwumas ma luz czy nie
iwadrian Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 (edytowane) A Panowie myślicie, że nie będzie problemu z tym, że nie wymienienie dwumasy razem z całym zestawem? Bo ogólnie nie słychać nic dwumasy tylko sprzęgło się ślizga i kilka dni temu zauważyłem, że ze zbiorniczka płynu hamulcowego wycieka olej i nie wiem czy to się z tym wiąże? A nie dolewałem oleju, że było ponad stan... Klocków nie wymieniałeś ostatnio? Przy wymianie klocków gdy cofasz tłoczki to płyn cofa się do zbiorniczka i jak było go na max to potrafi się przelać. Sprawdź czy korek dokrecony i czy uszczelka cała. PS. B6 AWX to też porządny wózek. Coś o tym wiem. Edytowane 3 Lutego 2016 przez iwadrian
barto88 Opublikowano 4 Lutego 2016 Autor Opublikowano 4 Lutego 2016 Właśnie nie wymieniałem ostatnio klocków, nic z układem hamulcowym w ciągu 6-ciu miesięcy nie robiłem dlatego mnie to zdziwiło. Tylko to sprzęgło nie daje mi spokoju. Bo jest moc, a nie idzie się pobawić bo zaczyna się ślizgać jak się depnie i koniec z zabawy Jeszcze światło stopu mi nie zawsze gaśnie, ale z tego co się orientuję to pod pedałem hamowania jest czujnik który trzeba wyczyścić i problem będzie zażegnany
tomitdi07 Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 Sztywne koło kevlar pod 240 i masz spokój na wieki..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się