Nowak50 1 Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Witam. Ostatnio zauważyłem wyciek oleju pomiędzy zaworem egr a układem dolotowym. Poniżej wstawię fotki. Moje pytanie jest takie czy zawór jest do wymiany czy puściła uszczelka.Bardzo proszę o rady i ewentualne koszta naprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Można powiedzieć, że zawór jest do wymiany, ale można tak jeździć jeśli Ci to w niczym nie przeszkadza to nie ruszaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak50 1 Opublikowano 5 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 a ile kosztuje taki zawór oryginalny bądź jakiś porządny zamiennik i czy można samemu to wykonać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cupek97 1 Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Jeśli wyciek jest bardzo duży to jest prawdopodobieństwo zapalenia, ponieważ olej cieknie na gorący układ wydechowy. Z tego co się orientuję to zawór warto kupić nowy bo nigdy nie wiadomo jak długo wytrzyma używany, koszt nowego to około 300/400zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Jeśli wyciek jest bardzo duży to jest prawdopodobieństwo zapalenia, ponieważ olej cieknie na gorący układ wydechowy. Z tego co się orientuję to zawór warto kupić nowy bo nigdy nie wiadomo jak długo wytrzyma używany, koszt nowego to około 300/400zł. Trochę tutaj straszysz kolegę, olej ma bardzo wysoką temperaturę zapłonu i musiało by go być bardzo dużo żeby się coś tam zapaliło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak50 1 Opublikowano 5 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 a jest coś co bym musiał wykonać dodatkowo przy wymianie egr'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 raczej nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak50 1 Opublikowano 5 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 wyczytałem że niektórzy przy okazji czyścili cały układ dolotowy z oleju i montowali oil tank catch. czy taki zabieg ma sens ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekrkk 1 Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Jeśli oleju jest sporo to wymiana egr tylko zamaskuje sprawę, podejrzana jest turbina Wysłane z mojego LG-V490 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak50 1 Opublikowano 5 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 jak patrzyłem to na zewnątrz turbinka jest sucha i podczas jazdy niezauważam złej pracy. jakich oznak mogę szukać w stosunku do turbinki ? wiem ze w dolnym wężu od IC był mały przeciek oleju ale mechanik przy wymianie oleju mówił ze wszystko ok i to pewnie dlatego ze olej miał 21 tys przebiegu bo poprzednik zagranica robił Long Life Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoskiMario 0 Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 U mnie po regeneracji turbo i zamontowaniu catch oila EGR jest suchy. Warto spróbować też wyczyścić EGR i cały dolot przy okazji. Na jakiś czas będziesz miał spokój. Natomiast jeżeli turbo rzyga olejem to lepiej szybko coś z tym rób bo to trochę niebezpieczna sprawa. Jak turbina zaciągnie olej to już będzie po ptakach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak50 1 Opublikowano 5 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 jak mogę sprawdzić turbinke ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sssV 1 Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 Kazdy doladowany silnik bedzie mial olej w dolocie. Bo tak. Zdejmij waz na dole, jak wyleci no szklanka to moze byc problem z turbo, jak nie to jezdzij. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak50 1 Opublikowano 6 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 ok jak bd na kanale to sprawdzę to, dzięki za wszystkie odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bziko86 0 Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 i jak sprawdziles czy masz duzo oleju w dolocie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak50 1 Opublikowano 22 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 jeszcze nie byłem bo musiałem ogarnąć się z sesją. teraz przy czasie zobaczę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się