LinkinAK Opublikowano 6 Lutego 2016 Opublikowano 6 Lutego 2016 Witam Problem polega na tym że na postoju czuć zapach palonego oleju i w momencie dodania gazu z turbiny delikatnie widać dym tak ze środka w miejscu gdzie się łączy część gorąca z zimną. Tak jakby z samego połączenia, auto jeździ normalnie turbina nie wydaje dziwnych dźwięków. Prośba ewentualnie o poradę. Pozdrawiam
gregor10 Opublikowano 6 Lutego 2016 Opublikowano 6 Lutego 2016 czesc pamietam jak to było u Ciebie, cieknie Ci delikatnie z nypla turbo, wykrecic, wymyc i skrecic powinno pomoc
LinkinAK Opublikowano 6 Lutego 2016 Autor Opublikowano 6 Lutego 2016 Hej Grzegorz że tak zapytam który to nypel? te od węży? Bo mi wydaje się że to dymi dokładnie z łączenia tych 2 części turbo tak jak patrzę. Jakby ciśnienie wyrzucalo. Szkoda że zdjęcia nie mam I co chodzi.
Tomek Sobczak Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 Hej. Ze tak powiem mam ten sam problem... smierdzi spalonym olejem i dymi z turbo....do tego z wydechu w tym samym czasie tez bardziej kopci... do tego mam wyciek oleju prawdopodobnie z przewodu powrotu oleju z turbiny ... boje się ze to może byc koniec turbiny... jakies sugestie ? szukac juz nowego turbo ?
berto Opublikowano 4 Grudnia 2016 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Witam. Mam ten sam problem śmierdzi podczas rozgrzewającego się silnika,po zatrzymaniu czuć zapach spalajacego się oleju. Na łączeniu turbiny po między stroną zimną a gorącą widać olej...uszczelki pod nyplami wymienione ale nic to nie pomogło...dodam że turbina po regeneracji przejechane na niej około 45 tyś, jakieś pomysły? Czy to objaw kończącego się turbo?
Tiger_Mielec Opublikowano 9 Grudnia 2016 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Hej. Ze tak powiem mam ten sam problem... smierdzi spalonym olejem i dymi z turbo....do tego z wydechu w tym samym czasie tez bardziej kopci... do tego mam wyciek oleju prawdopodobnie z przewodu powrotu oleju z turbiny ... boje się ze to może byc koniec turbiny... jakies sugestie ? szukac juz nowego turbo ? Po pierwsze wymień uszczelkę od powrotu oleju (ok 10zł i trochę zabawy) . Oraz uszczelki miedziane pod nyplami doprowadzającymi. Uszczelki miedziane kup w sklepie hydraulicznym a nie np. w serwisie kilku krotna przebitka a bez różnicy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się