Radek Sztukowski Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 Witam, mam taki problem z padającą turbiną. Opisze po kolei: pierwszy raz padła poo kupnie auta, auto sprowadzone z niemiec, gość ponoć nie wymieniał oleju okey, i rozleciała się ośka w niej a oznaki przed padnięciem to tak jak by pompa paliwa z tyłu przy okolo 2300tys obrotow jak by pykla i od razu tracil moc zmienilo sie bieg i znowu przy gdzies tylu to samo. Dogadałem się z mechanikiem że da do regeneracji, zna dobrą co sprawdzone części dają oryginalne i wgl, wymienili i po 230km zas padła oznaki były takie jak za pierwszym razem czyli jak by pompa paliwa z tyłu przy okolo 2300tys obrotow jak by pykla i od razu tracil moc plus kontrolka oleju sie zapalila, zatrzymalem sie, sprawdziłem stan i był z pół cm ponad fullem. Dojechalem do domu, rano odpalam siwo za mną przejechałem kawałek z 2km max bo tak zaczął kopcić że szok, sprawdzam stan minimum, sholowałem do mechanika, wyszło że coś wpadło od strony filtra i rozwaliło te śmigiełka, mechanik mówi że nie jego, Ci z regeneracji tak samo, ale dobra wyszło ze rzeczoznawca ma przyjść i mechanikowi z ub jak coś wezmą, i mi oddadzą za tą turbinke, wymienił znowu i co przejechałem teraz prawie 300km na niej, kontrolka oleju się świeci i jak sprawdzałem wcześniej z 3 razy w różne dni oleju bylo 3/4 stanu a teraz jest full i tak jak by jest słabszy. Dodam że nie wiem czy tak powinno być ale olej jest idealnie czyściutki, jak by dopiero się go wlało. Jutro zamierzam zawieźć znowu do tego mechanika. Co o tym sąądzicie? aa i myślałem że może uszzelka pod głowicą padła i im to tez powiedziałem, ale powiedzieli że nie, jest okey. Teraz jak sprawdzałem stan płynu to nie ubyło go, także nie mam pojęcia skąd powiększony stan oleju i no tak odczekałem aż wszystko ścieknie sobie. Pozdrawiam
szakal222 Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Kolego pompA oleju\smog w misce ,lub zawalony syfem uklad smarowania ,jak sie swieci czerwona oliwiarka to sie gasi auto i na lawecie do warsztatu ,dlatego padlo nastepne turbo slawe smarowanie ,sprawdz cisnienie oleju na cieplym i zimnym to sie okaze
Radek Sztukowski Opublikowano 9 Lutego 2016 Autor Opublikowano 9 Lutego 2016 Mówiłem mu za pierwszym czy drugim razem o pompie ale powiedział że to nie to.. Bo w turbinach inną przyczynę znaleźli. A jeszcze przy odpaleniu silnika brzeczy łańcuszek przez chwile tak bardzoej z tylu silnika, powiedzieli że to z rozrządu a może go tak słychać z pompy oleju?
szakal222 Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Moj tez przez sekunde z rana chalasuje ,a smarowanie mam w normie,,pomiar cisnienia oleju prawde powie
Mozgu Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 Prawdopodobnie padła pompa oleju. Kolego kontrolka jest od ciśnienia oleju a nie stanu. Możesz sprawdzić ciśnienie na ciepłym, ale jak ten napinacz rzegocze to mogę ci w ciemno powiedzieć że on i pompa oleju do wymiany. Ciekawe jak wyglądają panewki i co ze szklankami jak się jeździ bez ciśnienia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się