Skocz do zawartości
IGNOROWANY

17965,16705


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, zrobilem logi nie wiem czy dobre zebyscie zerkneli poniewaz auto wchodzi mi w tryb awaryjny za kazdym razem jak dobijalem do 4 tys obrotow na 3 biegu to juz przechodzilo przewaznie sie tak dzialo na 5 biegu przy predkosci 130/140km/h.
http://vaglog.pl/log_249569.html
http://vaglog.pl/log_249570.html
http://vaglog.pl/log_249571.html

noi logi statyczne
http://vaglog.pl/log_249576.html

Zrobilem logi: 003,008,011 nie znalazlem nigdzie informacji ktore zrobic. Turbina po regeneracji, zrobilem na niej jakies 3 tyś km.

I błąd 16705 jeszcze wywaliło (pisało że źle wskazuje czy coś w tym stylu) jeśli logi złe jestem w stanie zrobić drugie jesli te sa bledne.
Logi robione od 1500 do 4000 obrotów.
EDIT////

Statyczne
http://vaglog.pl/log_250549.html 004
http://vaglog.pl/log_250554.html 007
http://vaglog.pl/log_250552.html 013
http://vaglog.pl/log_250553.html 018
http://vaglog.pl/log_250555.html 023

BS
http://vaglog.pl/log_250551.html 003
http://vaglog.pl/log_250550.html 011


Dynamiczne dorzuce pod koniec tygodnia.

Edytowane przez szmero
Opublikowano

Przepływka wygląda ok, co do turba to mi to wygląda na zapieczone kierownice. Skoro piszesz że świezo po regeneracji to jest jakaś przyczyna że sie zapiekła, albo silnik ciągnie duzo oliwy, albo leją pompki albo masz zwalone podcisnienie.

Daj jeszcze loga 11BS i statycznie 04 i 07 na rozgrzanym silniku do 90C

Opublikowano

N75 działa, kąt synchronizacji masz dosyc mocno przestawiony masz 3.9 a powinno byc 0,

Przestaw synchro na 0 i zrób komplet logów wszystkie pojedynczo: statycznie 04,07,13,18,23 BS 03,11 dynamicznie 3,8,10,11

Edytuj pierwszy post i wklej tam wszystkie logi.

Opublikowano

Ok, podjade do znajomego mechanika zeby to tam poustawial i zrobie logi, odezwe sie jak wszystko zrobie.

Opublikowano

n18 nie działa, n75 działa, korekcje ok, bipy lekko na minusie ale tragedii niema.

Opublikowano

Ten n18 może być winny tego błędu co odlacza turbine?

Opublikowano

Nie nie jest winny. Podlacz podcisnienie bezposrednio pod n75 i sprawdz czy jest roznica ale prawie napewno masz zapieczone kierownice.

Opublikowano

Witam jestem tu nowy i tez mam ten problem z utratom mocy... wpada w blad 17965 czy wiadomo juz co bylo tego przyczynom? pozdrawaim...

Opublikowano

Zabrudzone kierownice turbiny.

Opublikowano

dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam 5!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...