szmero Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 (edytowane) Witam, zrobilem logi nie wiem czy dobre zebyscie zerkneli poniewaz auto wchodzi mi w tryb awaryjny za kazdym razem jak dobijalem do 4 tys obrotow na 3 biegu to juz przechodzilo przewaznie sie tak dzialo na 5 biegu przy predkosci 130/140km/h.http://vaglog.pl/log_249569.htmlhttp://vaglog.pl/log_249570.htmlhttp://vaglog.pl/log_249571.htmlnoi logi statycznehttp://vaglog.pl/log_249576.htmlZrobilem logi: 003,008,011 nie znalazlem nigdzie informacji ktore zrobic. Turbina po regeneracji, zrobilem na niej jakies 3 tyś km.I błąd 16705 jeszcze wywaliło (pisało że źle wskazuje czy coś w tym stylu) jeśli logi złe jestem w stanie zrobić drugie jesli te sa bledne.Logi robione od 1500 do 4000 obrotów.EDIT////Statycznehttp://vaglog.pl/log_250549.html 004http://vaglog.pl/log_250554.html 007http://vaglog.pl/log_250552.html 013 http://vaglog.pl/log_250553.html 018http://vaglog.pl/log_250555.html 023BShttp://vaglog.pl/log_250551.html 003http://vaglog.pl/log_250550.html 011Dynamiczne dorzuce pod koniec tygodnia. Edytowane 16 Lutego 2016 przez szmero
lukaszooo Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 Przepływka wygląda ok, co do turba to mi to wygląda na zapieczone kierownice. Skoro piszesz że świezo po regeneracji to jest jakaś przyczyna że sie zapiekła, albo silnik ciągnie duzo oliwy, albo leją pompki albo masz zwalone podcisnienie. Daj jeszcze loga 11BS i statycznie 04 i 07 na rozgrzanym silniku do 90C
szmero Opublikowano 10 Lutego 2016 Autor Opublikowano 10 Lutego 2016 (edytowane) 011 BShttp://vaglog.pl/log_249746.html004http://vaglog.pl/log_249745.html007http://vaglog.pl/log_249747.htmlNie wiedziałem jak długo prowadzić pomiar więc około minuty czekałem. Edytowane 10 Lutego 2016 przez szmero
lukaszooo Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 N75 działa, kąt synchronizacji masz dosyc mocno przestawiony masz 3.9 a powinno byc 0, Przestaw synchro na 0 i zrób komplet logów wszystkie pojedynczo: statycznie 04,07,13,18,23 BS 03,11 dynamicznie 3,8,10,11 Edytuj pierwszy post i wklej tam wszystkie logi.
szmero Opublikowano 10 Lutego 2016 Autor Opublikowano 10 Lutego 2016 Ok, podjade do znajomego mechanika zeby to tam poustawial i zrobie logi, odezwe sie jak wszystko zrobie.
lukaszooo Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 n18 nie działa, n75 działa, korekcje ok, bipy lekko na minusie ale tragedii niema.
szmero Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Opublikowano 16 Lutego 2016 Ten n18 może być winny tego błędu co odlacza turbine?
lukaszooo Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Nie nie jest winny. Podlacz podcisnienie bezposrednio pod n75 i sprawdz czy jest roznica ale prawie napewno masz zapieczone kierownice.
ztr Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Witam jestem tu nowy i tez mam ten problem z utratom mocy... wpada w blad 17965 czy wiadomo juz co bylo tego przyczynom? pozdrawaim...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się