Patryk41 Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Mam audi a4 b6 1.9tdi avf i skrzynie 6ścio biegową. Biegi wchodzą idealnie, ogólnie nie ma problemów ze skrzynią. Podczas ostatniego serwisu zauważyłem że od strony kierowcy flansza ma luz góra dół i wycieka za tego kołnierza ( flanszy) olej. Jak jest z wymianą tego uszczelniacza? czy jest możliwość podciaśnić tą flansze tak jak było to kiedyś w innych samochodach za pomocą tak zwanej blaszki lub jakiegoś innego sposobu?
hidden22 Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 witam. u mnie tez byl wyciek oleju tam gdzie wchodzi lewarek do skrzyni. kupilem ori oring w ASO i jest git nic juz nie cieknie. mechanik wymienil mi to jak ogarnial dwumas i sprzeglo, wtedy lepszy dostep jest.
majkel_majki Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 Jeżeli flansza ma zauważalny luz to do wymiany jest łożysko stożkowe dyferencjału (koszt z tego co pamiętam ok.60 zł) i uszczelniacz (10 zł). Robota bardzo prosta: wyciągasz półoś, odkręcasz flanszę, odkręcasz tą pokrywę na skrzyni biegów (wyleci olej) i wyciągasz. Z pokrywy musisz wydłubać uszczelniacz i bieżnię łożyska i wprasować nową (nie pogub podkładek bo zmienisz pasowanie dyfra), założyć uszczelniacz. Drugą część łożyska z koszykiem ściągnąć trzeba z wałka ściągaczem i nabić nowe. Później zakładasz dekiel, przykręcasz go, flanszę i półośkę i nic już nie lata. Nie pamiętam niestety numerów części, robiłem to dość dawno temu Mam: - uszczelniacz 45x60x8 mm, producent jakikolwiek, ja zakładałem Elringa (EL063665) - łożysko SKF, symbol LM 501349/310/Q
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się