Dawid K-ski Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Witam mam następujący problem i wydaje sie być on tylko na zimnym silniku. Po odpaleniu Audi rano delikatnie rzuca silnikiem (max 5sekund) i nie codzień, ale zdarza sie biały dymek i auto chodzi jak powinno. Gdy wychodze z pracy po 9godzinach silnik odpala elegancko. Mam zamiar wolnej chwili sciagnąć pokrywe i zobaczyć świece żarowe bo nigdy ich nie wymieniałem i poprzedni właściciel też nie. To na początek. A potem? Dodam, że jest to moje 4 Audi A4 B6 (wcześniejsze to 1.8Turbo i 3x 1.9tdi) We wcześniejszym 1.9 nie miałem problemów zadnych, a raz kupując audi z Gniezna naciąłem się i 3wtryski były do wymiany i m/w wiem jak zachowują się wtryski gdy kończy się ich żywot auto na pewno odpala na zimnym bez problemu w czasie postoju jedynie słychać jedynie przejścia w silniku tak jak by delikatny zgrzyt jeżdziłem z tą wada 7miesiecy od kupna i rozpiepszyły się 3wtryski i gniazda na szczęście były w dobrym stanie.
nik23 Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Witam mam następujący problem i wydaje sie być on tylko na zimnym silniku. Po odpaleniu Audi rano delikatnie rzuca silnikiem (max 5sekund) i nie codzień, ale zdarza sie biały dymek i auto chodzi jak powinno. Gdy wychodze z pracy po 9godzinach silnik odpala elegancko. Mam zamiar wolnej chwili sciagnąć pokrywe i zobaczyć świece żarowe bo nigdy ich nie wymieniałem i poprzedni właściciel też nie. To na początek. A potem? Do zmiany świec nietrzeba ściągać zadnej pokrywy chyba że masz na myśli osłone silnika.A problemy z odpalaniem na zimnie to też mogą byç pompki.( to tylko tak dla wyjaśnienia) świece na beru zmień, może być też czujnik temperatury walnięty, lub przekaźnik świec w podszybiu (chyba niebieski o ile dobrze pamiętam)
Dawid K-ski Opublikowano 10 Lutego 2016 Autor Opublikowano 10 Lutego 2016 Witam mam następujący problem i wydaje sie być on tylko na zimnym silniku. Po odpaleniu Audi rano delikatnie rzuca silnikiem (max 5sekund) i nie codzień, ale zdarza sie biały dymek i auto chodzi jak powinno. Gdy wychodze z pracy po 9godzinach silnik odpala elegancko. Mam zamiar wolnej chwili sciagnąć pokrywe i zobaczyć świece żarowe bo nigdy ich nie wymieniałem i poprzedni właściciel też nie. To na początek. A potem? Do zmiany świec nietrzeba ściągać zadnej pokrywy chyba że masz na myśli osłone silnika.A problemy z odpalaniem na zimnie to też mogą byç pompki.( to tylko tak dla wyjaśnienia) świece na beru zmień, może być też czujnik temperatury walnięty, lub przekaźnik świec w podszybiu (chyba niebieski o ile dobrze pamiętam) Tak jak piszesz mam na myśli osłone silnika. Czujnik temperatury na pewno walnięty nie pokazuje 90stopni. OK właśnie zabieram się za zamówienie nowego czujnika temperatury. Idę sprawdzić świece.
nik23 Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 Jeżeli czujnik walnięty to świece wogóle mogą niegrzać i do tego dawka startowa jest zła. Wymieniaj i testuj dalej czy wszystkie świece grzeją.
Dawid K-ski Opublikowano 15 Lutego 2016 Autor Opublikowano 15 Lutego 2016 Jeżeli czujnik walnięty to świece wogóle mogą niegrzać i do tego dawka startowa jest zła. Wymieniaj i testuj dalej czy wszystkie świece grzeją. Wymieniłem stare świece na nowe (4sztuki) beru i odpala jak strzała problem rozwiązany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się