Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Auto nie odpala


Audi_B6_Fan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Od tygodnia mam problem z moja Audi a4 b6 avf 130 1.9TDI a mianowicie nie chce odpalic. Akumulator wymieniony 2 tygodnie temu, filtr paliwa wymieniony, pompa paliwa dziala i pompuje prawidlowo, wymienilem wczoraj pompe vacuum na uzywana ale dzialajaca. Auto odpalilo ale na samostarcie, po kilku minutach jak odpalil na samostarcie kolejne proby odpalal od reki. Dzisiaj rano krecil ale nie uruchomil sie. Jakies porady??

Powiem jeszcze tyle ze jak odpalil na samostarcie to sprawidzilem vagiem wszystko, zero bledow, i wiem ze jeden wtrysk padl na 3 cylindrze reszta wtryskow w normie,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro vacu działa to musisz sprawdzić korekcje i bipy, porobić jakieś logi jak już odpali. Możliwe, że świece żarowe już są słabe, ale nie ma teraz dużych mrozów, nie stawiałbym na nie, ale warto też je sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze to byc czujnik walka bądź walu

Czujnik Walka i Walu sprawdzone, wszystko git, gdzies czytalem o probie odpalenia auta z wlaczonymi swiatlami, nie widze tutaj sensu no ale sprobuje i zobaczymy chociaz nie spodziewam sie efektow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze to byc czujnik walka bądź walu

Czujnik Walka i Walu sprawdzone, wszystko git, gdzies czytalem o probie odpalenia auta z wlaczonymi swiatlami, nie widze tutaj sensu no ale sprobuje i zobaczymy chociaz nie spodziewam sie efektow

No jest taka możliwość, włącz postój i spróbuj odpalić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale auto powinno odpalić także bez świateł pozycyjnych tyle, że po kilkusekundowym kręceniu rozrusznikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale auto powinno odpalić także bez świateł pozycyjnych tyle, że po kilkusekundowym kręceniu rozrusznikiem

Problem polega wlasnie na tym ze moge krecic rozrusznikiem do upadlego a on i tak nie zaskoczy, kreci kreci i nic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czuć coś że jest paliwo ? z rury powinnien być lekki czarny dymek jak jest

u kolegi się męczyłem, ale tam odpalał po 5-7s kręcenia. Po wielu bojach tam przyczyną były uszczelnienia pompowtrysków.

polecam sprawdzić:

- vagiem temperatury wody powietrza

- poziom wody pod akumulatorem, czy obudowa kompa jest dobrze poskręcana

u kolegi tak kręcił do upadłego jak zapomniałem podłączyć głównej kostki elektrycznej do głowicy. Może ona coś daje popalić - ale to pewnie vag by pewnie coś zgłosił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czuć coś że jest paliwo ? z rury powinnien być lekki czarny dymek jak jest

u kolegi się męczyłem, ale tam odpalał po 5-7s kręcenia. Po wielu bojach tam przyczyną były uszczelnienia pompowtrysków.

polecam sprawdzić:

- vagiem temperatury wody powietrza

- poziom wody pod akumulatorem, czy obudowa kompa jest dobrze poskręcana

u kolegi tak kręcił do upadłego jak zapomniałem podłączyć głównej kostki elektrycznej do głowicy. Może ona coś daje popalić - ale to pewnie vag by pewnie coś zgłosił

a wiec wrocilem do domu z roboty i po 6-7 kreceniach odpalil z wielkim fochem, a wiec musze pogrzebac i sprawdzic moze te uszczelniacze na pompowtryskach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób logi grupy 13 23 18

A potem loga grupy 4

Wszystko w engine 01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób logi grupy 13 23 18

A potem loga grupy 4

Wszystko w engine 01

Address 01: Engine (038 906 019 LJ)
19:46:19 Group 013: Idle Speed Smooth Running Control
-0.64 mg/str Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H
-1.08 mg/str Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H
2.99 mg/str Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H
-1.51 mg/str Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (038 906 019 LJ)
19:46:41 Group 023
-3.0 (no units)
-13.0 (no units)
-67.0 (no units)
-6.0 (no units)
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (038 906 019 LJ)
19:47:02 Group 018: PD valve status(after 1 min idling- coolant>80°C)
0.0 Cyl 1 0
0.0 Cyl 2 0
0.0 Cyl 3 0
0.0 Cyl 4 0
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (038 906 019 LJ)
19:47:14 Group 004: Unit Injectors valves command
882 /min Engine speed 790-870
3.1 °BTDC Spec start of inj. 4BTDC-2ATDC
6.6°KW Spec inj. duration 3-8 °Ck.
6.0°KW Synchro. angle -3..+3°Ck.
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (038 906 019 LJ)
19:48:35 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling)
882 /min Engine speed 790-870
300.0 mg/str MAF (specified) 230-310
436.1 mg/str MAF (actual) 210-350
4.8 % EGR duty cycle 40-75%
============================
Zrobilem jeszcze groupy 003 bo troche przekracza poza norme. Dodam tez jeszcze ze strasznie kopci ale to prawdopodobnie przez walniety wtrysk na 3 cylindrze. Raczej wyciagne wtryski i oddam je do regeneracji. Jakies propo mile widziane
Edytowane przez Audi_B6_Fan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź te logi zrób po bożemu to będzie łatwiej :) będą widoczne w przedziale czasowym. Pliki .logu które zgrałeś Vagiem, wstaw na vaglog.pl
Zarejestruj się i uploadnij a następnie wstaw nam odnośniki (czyt. link)

z tego logu pompka 3 chyba prawie trup.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

synchronizacja rozrządu jest głeboko w d*pie , 6,0* a ma byc jak najblizej 0,0* jak tak trafisz to masz ideał - jesli dalej bedzie prblem wyciagaj PD i zmieniaj uszczelnienia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie czy silnik rozgrzany podczas sprawdzania pompek.

poza tym jednorazowy pomiar wtrysków jest wg mnie nie wystarczający do pełnej diagnozy. Bo raz mam po 1.5, a raz chodzą jak z fabryki po 0.3.

a to synchro 6 jest deko dużo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie czy silnik rozgrzany podczas sprawdzania pompek.

poza tym jednorazowy pomiar wtrysków jest wg mnie nie wystarczający do pełnej diagnozy. Bo raz mam po 1.5, a raz chodzą jak z fabryki po 0.3.

a to synchro 6 jest deko dużo...

Dobra a wiec tak, ustawilem synchro na -0.6 po wielokrotnych probach dalem sobie spokoj, sadze ze i tak lepiej niz 6.0

linki do group: 004,013,018, 023 po ustawieniu synchro i na cieplym silniku ponizej:

http://vaglog.pl/log_250623.html- 004

http://vaglog.pl/log_250624.html- 013

http://vaglog.pl/log_250625.html- 018

http://vaglog.pl/log_250626.html- 023

Jak sadzicie?

Edytowane przez Audi_B6_Fan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda wzorowo. Dalej nie odpala ?

Synchro -0.6 jest git. Sam mam tak ustawione i auto bardzo dobrze pracuje.

jaką miałeś temperaturę silnika przy robieniu logów?

Edytowane przez Ralen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda wzorowo. Dalej nie odpala ?

Synchro -0.6 jest git. Sam mam tak ustawione i auto bardzo dobrze pracuje.

Odpala od strzala, i powiem szczerze ze nawet lepiej chodzi jesli chodzi o prace silnika. Zobaczymy jak moze beda mrozy jeszcze wrazie czego czy odpali :) Dzieki panowie za pomoc i porady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zimę wymień sobie bateryjkę i świeczki a zapomnisz o problemach =)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...