Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Buczenie przy 1800 obr.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko

Moja niunia znowu mnie zdenerwowała. Autko między 1800 a 1900 obr. buczy nie zależnie na którym biegu,na luzie też. WAG pokazał błąd czujnika poduszki silnika jedna z nich delikatnie puszcza olej. Czy przyczyną tego może być jeszcze coś innego :mysli:

Opublikowano

tak moze byc zanieczyszczony nastawnik pompy wtryskowej koszt czyszczenia u mechaniora to ok 300 zł.

jakiej pompy wtryskowej... w AWX ? :gwizdanie:

Opublikowano

A jaki masz przebieg?? rzeczywisty oczywiście :>

Opublikowano

tak moze byc zanieczyszczony nastawnik pompy wtryskowej koszt czyszczenia u mechaniora to ok 300 zł.

w silniku z pompowtryskiwaczami ???? :cool1::decayed:

sprawdz mocowanie elementow wydechu, pomiedzy poszczegolnymi jego czesciami a takze do nadwozia.

obmacaj czy nie poluzowala sie oslona silnika

Opublikowano

Ja stawiam na łącznik elastyczny rury...powyżej przebiegu 300tys u mnie w byłym pasku tak zaczęło buczeć...przez łącznik wywaliłem kata, wymieniłem całe mocowanie wydechu a to łącznik, na bank nie jest to przez poduszke silnika..

Opublikowano

plecionka to tez bardzo dobry trop

Opublikowano

plecionka jest dobra( rura )ten trop już sprawdzałem wszstko ok autko ma 180000 Jedna poduszka jest delikatnie zasmarkana reszta wszystko supa

Opublikowano

podlacze sie do tematu... u mnie rowniez przy obrotach od 1800-2000 dziwne buczenie i delikatne przenoszenie dragan na kazdym biegu. W pozostalym zakresie silnik pracuje ok, ma swoja moc, na biegu jalowym wszystko ok :)

Opublikowano

Witam,

U mnie od niedawna podobnie, doszedł ktoś jaka jest przyczyna ?

Opublikowano

Wymiencie plecionke...ona wyglada ładnie pieknie a własnie przy tych obrotach rura najbardziej sie trzesie i przenosi to na bude...

Opublikowano

Dzięki, jutro podjadę do speca od tłumików, zobaczymy ile mi wyliczy za tę przyjemność :naughty:

Opublikowano

Wymiana w dobrym warsztacie to od 200 zł. A radze tego nie robić u pierwszego lepszego bo to trzeba ja prosto wspawać zęby nie było naprężeń bo po wspawaniu może być gorzej niż przed :polew:

Opublikowano

Dzięki, jutro podjadę do speca od tłumików, zobaczymy ile mi wyliczy za tę przyjemność :naughty:

jak wymienisz to daj znac czy pomoglo :D

Opublikowano

Spokojnie... koleś ma firmę ponad 10 lat, i tylko wydechami się zajmuje, więc to dla niego bułka z masłem. jeśli to faktycznie ta przyczyna :tongue4:

Opublikowano

weź pod uwagę również poduszkę silnika bo to też może być przyczyna choć bardziej stawiam na układ wydechowy :cool1:

Opublikowano

Byłem u gościa od wydechów, ten łącznik to wielce prawdopodobna przyczyna ... umówiłem się na poniedziałek rano na wymianę, koszt 160zł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...