B189 Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 Witajcie. Pytanie tak jak w temacie. Macie jakiś patent albo dorobiony przyrząd do napięcia paska rozrządu w 1.8T ? Znalazłem jeden temat, w którym chłopak pokazywał wymianę rozrządu bez użycia specjalnego przyrządu, ale niestety zdjęcia nie działają i nie ma jak podejrzeć co tam wykombinował. Niby najprostszym sposobem byłoby zamówienie takiego przyrządu, ale raz, że mi się śpieszy, a na paczkę bym musiał czekać ze 2-3 dni, a poza tym to ostatnia wymiana rozrządu w tym aucie i w grupie VAG, więc najnormalniej w świecie - nie opłaca mi się. Chyba, że nikt nie będzie miał pomysłu, a i ja sam na taki nie wpadnę, to trzeba będzie utopić kilka zł.. W razie jakby ktoś chciał wiedzieć jak wygląda napinacz: jaki w ogóle symbol ma przyrząd potrzebny do tego typu? 1
szakal222 Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 Ja tez robilem bez przyrzadu ,naciagnelem reka albo jakos tak ,nie pamietam juz bo to 60tys temu ,naciag sprawdzilem reka pasek lekko ma sie uginac wokol wlasnej osi
B189 Opublikowano 17 Lutego 2016 Autor Opublikowano 17 Lutego 2016 Więcej panikowania i kombinowania niż to warte. Chwilę główkowania i doszedłem do tego, że wystarczy tylko wsadzić imbus w widoczny otwór, naciągnąć napinacz, założyć blaszkę na klin i naciągać napinasz do momentu, kiedy uda się wkręcić śrubkę od blaszki. I po robocie
krzysiekml Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 to teraz sprawdzcie jaką macie synchronizację na vagu przy starym typie rozrządu należy pomiędzy rolkę a tłumik drgań ustawić szczelinę 7-8mm,zblokować rolkę i odbezpieczyć tłumik drgać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się