lukasz_1986 Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Witajcie, jakiś czas temu wyspawałem sobie na podstawie org kata DP, Mam w nim miejsce na 2 sondy, jedna jest na kolanku (check nie świeci). Oto co udało mi się stworzyć Wszystko było by ok ale chyba rozpędzone spaliny zabiły mi tłumiki końcowe. Podczas przyspieszania z niskich partii obrotów w okolicy 2 tys słyszałem jak w końcowych latają jakieś blachy Zdemontowałem układ i w jednym z tłumików od góry wyciąłem kwadrat aby zajrzeć do środka. Efekt? Poprzepalane i lużne 2 ostatnie blachy od strony końcówki wylotowej. Wywaliłem co luźne a połowę zdrowego zostawiłem z jednego i drugiego tłumika. Całość zaspawałem. Sprawa uciszyła się ale w niektórych partiach obrotów dalej słychać lekki metaliczny pogłos. Wkur...a mnie to niesamowicie. Jest na to jakaś rada? Czy jakbym wywalił te puszki z końcowych i wstawił inne, albo rury przelotowe to czy pogłosu by nie było?? Proszę o pomoc...
piotrekb_tt Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Metaliczny dźwięk masz po montażu DP. Normalka jak użyłeś cienkosciennej nierdzewki.Rozwiazaniem jest montaz rezonatora np z RM Motors gdzies w okolicy gdzie byl katalizator.
lukasz_1986 Opublikowano 17 Lutego 2016 Autor Opublikowano 17 Lutego 2016 Metaliczny dźwięk masz po montażu DP. Normalka jak użyłeś cienkosciennej nierdzewki.Rozwiazaniem jest montaz rezonatora np z RM Motors gdzies w okolicy gdzie byl katalizator. Użyłem rury z amortyzatora od ciężarówki, miała 2mm grubości. Jeśli to pomoże to zrobię z grubszej. Co to jest ten rezonator????
piotrekb_tt Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 Z 2 mm powinno byc ok. Wejdz na strone RM motors i szukaj pod takim haslem. Rezonator wyglada z zewnatrz jak katalizator, w srodku jest tak zaprojektowany zeby lagodzic halasy zwiazane z przeplywem spalin. U mnie w tfsi to pomoglo i to bardzo.
lukasz_1986 Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Opublikowano 18 Lutego 2016 Nie ma nic takiego. Napisałem do nich.
piotrekb_tt Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5973015764 Pewnie rozmawiales z jakims gamoniem. Ja mialem taki z linku w 3 calach u mnie zalatwil sprawe.
19MaRteK90 Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 (edytowane) witam serdecznie:) miałem podobny problem w A6 c5 silnik 2.8 przy obrotach 2500 brzydki metaliczny pogłos, ale sprawę załatwiło wspawanie w miejsce kata STRUMIENICY:)i nie patrz na te za 40 -50 zł bo to bubel polecam allegro pozdrawiam:) Edytowane 18 Lutego 2016 przez 19MaRteK90
lukasz_1986 Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Opublikowano 18 Lutego 2016 Podobno najgłupszym pomysłem jaki można zrobić. W sensie u mnie, do turbo się nie nadaje...
piotrekb_tt Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 Mówisz o strumiennicy czy tym tłumiku który Ci podałem w linku? Ja miałem u siebie w TFSI na K04 369PS na tym właśnie tłumiku i moc wyszła i cicho się zrobiło także polecam. Oni robia go w dwóch wersjach. Jeden prawie całkowicie prosty przelot a drugi z wyprofilowaną środkową siatka tak żeby eliminowała jeszcze więcej rezonansu.
Przemox6 Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 czyli mówicie żeby zamiast dp dać ten tłumik od RM Motors żeby było ciszej??
piotrekb_tt Opublikowano 26 Lutego 2016 Opublikowano 26 Lutego 2016 Tak, fajnie wycisza uklad i zabija rezonans.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się