Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Po wycince kata metaliczny pogłos... // wstawione DP


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie, jakiś czas temu wyspawałem sobie na podstawie org kata DP, Mam w nim miejsce na 2 sondy, jedna jest na kolanku (check nie świeci).

Oto co udało mi się stworzyć :)

2821033700_1453859584_thumb.jpg

4516193100_1453859600_thumb.jpg

6296582100_1453859616_thumb.jpg

Wszystko było by ok ale chyba rozpędzone spaliny zabiły mi tłumiki końcowe. Podczas przyspieszania z niskich partii obrotów w okolicy 2 tys słyszałem jak w końcowych latają jakieś blachy :)

Zdemontowałem układ i w jednym z tłumików od góry wyciąłem kwadrat aby zajrzeć do środka. Efekt? Poprzepalane i lużne 2 ostatnie blachy od strony końcówki wylotowej. Wywaliłem co luźne a połowę zdrowego zostawiłem z jednego i drugiego tłumika. Całość zaspawałem.

Sprawa uciszyła się ale w niektórych partiach obrotów dalej słychać lekki metaliczny pogłos.

Wkur...a mnie to niesamowicie. Jest na to jakaś rada? Czy jakbym wywalił te puszki z końcowych i wstawił inne, albo rury przelotowe to czy pogłosu by nie było??

Proszę o pomoc...

Opublikowano

Jest rada, kup nowe tlumiki.

Opublikowano

Metaliczny dźwięk masz po montażu DP. Normalka jak użyłeś cienkosciennej nierdzewki.Rozwiazaniem jest montaz rezonatora np z RM Motors gdzies w okolicy gdzie byl katalizator.

Opublikowano

Metaliczny dźwięk masz po montażu DP. Normalka jak użyłeś cienkosciennej nierdzewki.Rozwiazaniem jest montaz rezonatora np z RM Motors gdzies w okolicy gdzie byl katalizator.

Użyłem rury z amortyzatora od ciężarówki, miała 2mm grubości. Jeśli to pomoże to zrobię z grubszej. Co to jest ten rezonator????

Opublikowano

Z 2 mm powinno byc ok. Wejdz na strone RM motors i szukaj pod takim haslem. Rezonator wyglada z zewnatrz jak katalizator, w srodku jest tak zaprojektowany zeby lagodzic halasy zwiazane z przeplywem spalin. U mnie w tfsi to pomoglo i to bardzo.

Opublikowano

Nie ma nic takiego. Napisałem do nich.

Opublikowano (edytowane)

witam serdecznie:) miałem podobny problem w A6 c5 silnik 2.8 przy obrotach 2500 brzydki metaliczny pogłos, ale sprawę załatwiło wspawanie w miejsce kata STRUMIENICY:)i nie patrz na te za 40 -50 zł bo to bubel polecam allegro pozdrawiam:)

Edytowane przez 19MaRteK90
Opublikowano

Podobno najgłupszym pomysłem jaki można zrobić. W sensie u mnie, do turbo się nie nadaje...

Opublikowano

Mówisz o strumiennicy czy tym tłumiku który Ci podałem w linku? Ja miałem u siebie w TFSI na K04 369PS na tym właśnie tłumiku i moc wyszła i cicho się zrobiło także polecam. Oni robia go w dwóch wersjach. Jeden prawie całkowicie prosty przelot a drugi z wyprofilowaną środkową siatka tak żeby eliminowała jeszcze więcej rezonansu.

Opublikowano

czyli mówicie żeby zamiast dp dać ten tłumik od RM Motors żeby było ciszej??

Opublikowano

Tak, fajnie wycisza uklad i zabija rezonans.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...