Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Falowanie obrotów 3.0 V6 ASN


rune

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem po wymianie przeplywomierza na ori Hitachi i rozrzadu. Zaplony jak wypadaly tak wypadaja i dalej trzesie autem, bez zmian. Jakies sugestie? Wedlug mechanika katalizatory sa ok, ale czasem wywala bledy. Problemow ze szczelnoscia nie ma podobno.

Zaplony wypadaja na jednej glowicy 1, 2, 3, czyli od strony pasazera?

Natomiast ponizszy blad jest od kata po stronie kierowcy?

17511 - Oxygen (Lambda) Sensor heating B1 S1 Performance too Low

P1103 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

16815 - Warm Up Catalyst Bank 2 Efficiency Below Threshold

P0431 - 001 - Upper Limit Exceeded

16497 - Intake Air Temp Sensor (G42) Signal too High

P0113 - 002 - Lower Limit Exceeded

Powoli juz mam dosyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli katalizatory sa juz wydupcone to beda wypadały zapłony nie wiem w której grupie ale można je jak najbarziej sprawdzić wydech moze być szczelny ale katy już przypchane z ciekawość jak ci ustawili grupe 93?

P.S ty nie masz siły to poczytaj wątek http://a4-klub.pl/index.php?/topic/333540-generalny-remont-asn/ja moge powiedzieć że nie mam już siły (i kasy) :grin:

Edytowane przez Kruk_89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź wpierw ogarnij tj. sprawdź gruntownie instalację elektryczną wokół silnika, bo błąd od G42 wg. wiki Ross-Tech'a świadczyć może o usterce w okablowaniu. Uszkodzenie czujnika już wyeliminowałeś bo wstawiłeś nową przepływkę.

Podrzucam schemat:

https://drive.google.com/file/d/0B0dJexHLU-b8VWJhZ3oySFJLQ3M/view?usp=sharing


Na wspólnej szynie zasilającej (D22, zabezpieczonej bezpiecznikiem S234 15A) wisi min. przepływka z wbudowanym czujnikiem temperatury, zawór wtórnego powietrza i grzałki sond.


Niewykluczone też, że w ECU pojawiły się zimne luty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy powtarzajace się wypadanie zapłonu tylko na cylindrach 1,2,3 i szarpanie, zamulenie silnika w dolnych obrotach to zaje. .. katy? Cewki przekladane że strony na stronę w raz ze świecami i to samo.

Przydałoby się najpierw napisać jakie masz błędy w sterowniku? Na w/w objawy może mieć wpływ wiele czynników.

Edytowane przez damian92x
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okazało się, że winę ponosił prawy przedni kat, który zatkał główny. Teraz jeszcze lewa strona, a samochód zbiera się dużo lepiej. Czytałem o prawie o takich samych problemach, z tym ,że na cylindrach 4,5,6. Tutaj winowajcą jest też zapchane kat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo. Wszycy mówili, że cewki.. Cewki podmienilem, świece wymieniłem i nic.. Mechanic wywiercil dziurke w wydechu, popatrzył kamerką i okazało się, że w środku grzechotka.. Posypał sie pierwszy i zatkał główny. Katy wywalone wszystkie i zero problemu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywalilem katy i wyglada, ze jest ok :)

Edytowane przez rune
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...