Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.8 alg wibracje i efekt odpadającego koła przy wyższych prędkościach


adrian1234792

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam duży problem z moim audi A4 b5 2.8 alg bez quatro,przy prędkościach powyżej 100km/h auto wpada w wibracje najgorsze w tym jest to że gdy osiągnę 140km/h przednie koło od strony kierowcy jakby miało zaraz odpaść zdarzyło mi się to już 2 razy ale już opisuję dokładnie jechałem po autostradzie oczywiście 100km/h zaczynają się wibracje,dobijam do 140km/h zaczyna mocno trzepać kierownicą od razu na pobocze pomyślałem,że śruby się poluzowały ale nie śruby wszystkie dokręcone siadam do auta i powoli ruszam czuje się jakbym jechał rowerem na krzywej feldze rzuca autem i kierownicą do tego odgłos dobiegający z koła tarcie metalu o metal jakby łożyska nie było,przyspieszam do 40km/h i rzuca coraz mniej koło jakby wskoczyło spowrotem na swoje miejsce i wszystko się uspokaja.Wymieniłem w aucie całe zawieszenie,sprężyny,wahacze,końcówki drążków,opony nówki sztuki koła wyważone,geometria zrobiona,auto stało w warsztacie i oni nie mają pojęcia z czego może się takie coś robić bo wszystko według nich jest ok,ja boje się autem jeździć bo nie wiem czy koło kiedyś całkowicie nie odpadnie.Czy ktoś spotkał się z takim problemem?Prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj pojechać do innego wulkanizatora i niech jeszcze raz ci wyważy koła.Ja miałem podobnie jak przekraczałem 100 km/h to zaczynało telepać a przy 140 to już całkiem tragedia ,raz poleciałem 170 to myślałem że auto się rozpadnie .Daszki przeciwsłoneczne to normalnie latały góra dół.Pojechałem wyważył mi koła i wszystko ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko,że mi przy 140 koło jakby wyskoczyło z łożyska bo po wyhamowaniu i powolnym ruszaniu efekt jest taki jakby felga była w kształcie jaja i dodatkowo ten pisk mocnego tarcia metalu o metal tak do 30km/h później koło wskakuje jakby na swoje miejsce i wszystko mija aż do kolejnego rozpędzenia do 140km/h,dzisiaj podniosłem auto i szarpałem przednimi kołami i koło pasażera jest sztywne a kierowcy szarpiąc koło do góry jest wyczuwalny lekki luz dodatkowo ostatnio wjeżdżałem na parking centrum handlowego po serpentynie i na skręconych kołach w lewo podczas każdorazowego mocniejszego wciśnięcia pedału gazu słychać głośne stuki.Więc chyba wskazywało by na przegub ale czy przegub może powodować te dziwne wypadanie i kołatanie koła przy dużych prędkościach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...