Makale Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 (edytowane) Autko teraz wygląda tak (1ba): http://www30.speedyshare.com/zJ3Kq/01389fc6/download/DSC-0010.JPG Tył jest niżej od przodu dwukrotnie. Autko na zdjęciu nie załadowane. Pusty bagażnik. Gleba jest, nawet mi się podoba, ale właściwości jezdne masakra. Wydaje mi się, że amotyzatory puściły, bo tył strasznie się buja. Teraz pytanko jak założe na przód + tył ori 1BV (amory + sprężyny) to tył zostanie tak samo / niżej / wyżej ? Wysokość tyłu mi się teraz podoba. Chcę, żeby i przód tak ładnie zszedł. Tylko, że jak wymienie z tyłu amory to znów z tyłu się koza zrobi, więc chcę już założyć od s-line. Co polecacie? 1bv od 1.8t ? Sprężyny od 1bv są -30mm tak samo jak -30 Eibach Pro Kit ? Ewentualnie szukać 1bv od diesla z przodu ? Ale to pewno przód zejdzie niżej od tyłu. Opłaca się pakować w używany komplet 4 amory + 4 sprężyny ? Sprężyny są takie same w 1be i 1bv ? Dla mnie 1ba jest za miekkię. Ewentaulnie jakie są zamienniki dla 1be / 1 bv ? P.S od 1.9 tdi by podszedł ? Np. to: http://olx.pl/oferta/zawieszenie-s-line-1bv-CID5-IDcoBPW.html#329fe83894 Edytowane 18 Lutego 2016 przez Makale
BOSSS Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 Bilsteiny b6 koszt nie jest za tani ale bedziesz mial samochod marzenie:)
kamelus_ Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 1BE i 1BV to - 20mm różnią się tylko amorami (1 BV jest twardsze). Jak chcesz założyć KIT -30mm to Eibach ProKit będzie dla Ciebie najlepszym rozwiązaniem. ProKit jest znany z tego, że ładnie wyrównuje autko i możesz je założyć na seryjne amorki.
Makale Opublikowano 19 Lutego 2016 Autor Opublikowano 19 Lutego 2016 Amorki mam i tak do zmiany z tyłu, bo opadł. Nie chcę już 1ba za miękkie. 1bv od 1.9 tdi podejdzie ? silnik 1.9 dużo cięższy od 2.0 benzyny ?
kamelus_ Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Amor nie odpowiada za wysokość auta tylko sprężyna. 1.9 tdi jest sporo ciezszy od benzyny. Zainwestuj w Pro Kit dedykowany do Twojego silnika i będzie elegancko. A jak masz grubsza kase to markowy gwint i bedziesz zadowolony najbardziej.
Makale Opublikowano 22 Lutego 2016 Autor Opublikowano 22 Lutego 2016 To jak myślisz czemu tył opadł 2x niżej niż przód ? Amory z tyłu fatalnie trzymają. Całe auto chodzi. Jak się zachowa 1bv od 1.9 TDI ? Sam tył to chyba nie ma nic do rzeczy co ? Mam możliwość kupna osobno tył od 1.9 TDI 1BV i przód od 1.8T 1bv. 2.0 czy 1.8 turbo ciężejsze ? Nie chce gwintu, wolałbym ori 1be albo 1bv.
kamelus_ Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 Możliwe, że masz pęknięty jeden zwój sprężyny lub ktoś woził ciężkie graty w bagażniku i się sprężyny uklepały. Ale stawiam, że pękła sprężyna. Dobór zawieszenia s-line to nie tylko kwestia silnika ale również wersi wyposażenia auta a co za tym idzie klasy wagowej sprężyny. Musisz sprawdzić jaką masz klasę wagową z przodu i z tyłu i szukać sprężyn s-line najlepiej z klasą o jedną niżej. Wtedy jest największe prawdopodobieństwo, że siądzie ładnie - 20mm. Wiem bo eksperymentowałem to na sobie i trzy razy kupowałem sprężyny s-line, ale dopiero za trzecim razem byłem już mądry i wiedziałem jakich mam szukać. Ale i tak nie ma pewności czy dobrze dobrane sprężyny s-line ładnie położą Ci auto. Jest o tym cały wątek. To mimo wszystko trochę loteria. Posłuchaj mądrzejszych i jak chcesz komfortu i niewielkiego obniżenia to tylko Eibach Pro Kit, który jest wygodniejszy od seryjnego s-line i masz pewnośc, że auto ładnie usiądzie.
Makale Opublikowano 4 Marca 2016 Autor Opublikowano 4 Marca 2016 (edytowane) Jutro rano podjadę to mi sprawdzą i amory i te sprężyny. Tak w aucie było sporo wożone z tyłu. Z przodu mam kategorię wagową 8. Jak dam sprężyny z 1BE i klasa wagowa 6 to o ile +/- pójdzie w dół ? Gdyby była ta sama kategoria wagowa to niby -20mm, a jak dam dwie klasy niżej jeszcze ? Edytowane 23 Lutego 2016 przez Makale
pyra111 Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 (edytowane) to zawieszenie 1ba wiec to ze tyl masz nisko a przod w powietrzu to normalka.U mnie wyglądało identycznie jak u Ciebie wrzuciłem amorki aby na przod 1bv + FK czerwone i wyglada tak tylu nie ruszalem ale i tak zmieniam na springi 1BE to dla mnie jest za nisko przód w realu niżej niz na foto Edytowane 4 Marca 2016 przez pyra111
Makale Opublikowano 4 Marca 2016 Autor Opublikowano 4 Marca 2016 Właśnie wcześniej tak nie było. Mam fotki sprzed 2 lat to autko stało prosto. Z przodu bym same sprężyny wymienił, żeby się autko wyprostowało (przód w dół) i z tyłu amory bo pływa auto. Z tył€ mam sprężyny lekko "zmiażdżone" (troszkę się woziło w bagażniku) a amory po 40%.
Makale Opublikowano 23 Marca 2016 Autor Opublikowano 23 Marca 2016 Jednak chyba wybiorą Bilsteina całego. Tylko B6 / B8 ? Co polecacie ? Sprężyny + amory. Na razie felgi 15", w lato będą 18".
mrkreska Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Podłączę się pod temat. Pacjent to BEX z zawieszeniem 1BV (według wlepy). Odkąd go kupiłem w sierpniu, tył siedzi trochę niżej. Nie mam jakiejś sensownej fotki, ale na tej też widać: Ogólnie też mam amorki do wymiany, bo na przeglądzie wyszło 45% sprawności obu tylnych. Planowałem je wymienić przed kolejnym przeglądem, bo w sumie ja bujania żadnego nie odczuwam i auto się bardzo pewnie prowadzi, chociaż w zakrętach trochę mniej pewnie niż AVF ojca z tym samym zawieszeniem. No ale wczoraj rozwaliłem sobie plastikową nakładkę progu i ten rant na lewarek, bo przód ładnie przeszedł po krawężniku, a już samym końcem progu zawadziłem. To wystarczająca motywacja żeby to jednak ogarnąć. Chciałbym ten tył podnieść na wysokość przodu... Mówicie, że to wyłącznie kwestia sprężyn? Na fotce w bagażniku butla z gazem i pełnowymiarowy zapas. Koła to 205/55R16. Mam rozumieć, że sama wymiana amortyzatorów raczej nic nie da?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się