damiana45 Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 Witam Mam problem z moim a4 1.8 turbo Mojej audi dolegał brak mocy... Okazało się- padnieta turbina(urwany grzybek, połamane łopatki, pęknięta obudowa)... Wymiana na pewną po małym przebiegu turbine i moc jest ze mną.... Ale niestety zostały jeszcze pewne objawy a dokładnie: falowanie obrotami na biegu jałowym, oraz od czasu do czasu przy ruszaniu lub zmiany z 1 na 2 bieg ściskam gaz i zero jakiejkolwiek reakcji (te objawy były również przed wymianą turbiny). Po chwili bardzo wolno wejdzie na obroty i wtedy dopiero jedzie. Nie mam pojęcia co to może być...? Wymieniłem: turbine, przepływomierz, świece, sprawdzona szczelność, zawór ciśnieniowy przy turbinie... Miał ktoś taki problem? Bardzo proszę o pomoc. Może namiary na dobrego mechanika znającego się na audi w Olsztynie?
inzKornel Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Dobry lecz drogi mechanik w Olsztynie http://www.skodar-auto.pl/
damiana45 Opublikowano 23 Lutego 2016 Autor Opublikowano 23 Lutego 2016 Naprawdę, nikt nic nie pomoże w tym temacie??
piter-eg Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 Kolego,logi prawde Ci powiedza. Pare pytan pomocniczych: jakiej firmy przeplywka,swiece?Zawor cisnienia,masz na mysli n75?W ecu zadnych bledow? Przyczyn mozesz miec kilka jak nie kilkanascie.Zaczynajac od czujnika temperatury,konczac na turbinie - nowa/inna nie oznacza dobra.Nie jestem dobry w ocenie logow ale jednego jestem pewien - od tego trzeba zaczac...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się