Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wibracje 1.9 TDI AVF 131KM


dynamiquedci

Rekomendowane odpowiedzi

Kurde, ale te konektory mają takie znaczenie?

Jechałem wczoraj 150km/h dłuzszy czas, delikatnie dodajac gazu. nic nie przerywalo, to co pompka za mały prad dostaje czy przerywa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam podobny problem do Twojego tylko ze u mnie drzenie wystepuje w przedziale predkosci 1600 -2100 jak dodaje mocniej gazu(jesli samochod jest obciozony np. 4 pasazerow, drzenia sa jeszcze wieksze), przewaznie te drzenia wystepuja tylko na 4 i 5 biegu, caly czas wydawalo mi sie ze to od pelcionki bo kapie na nia caly czas z EGR olej i jest uwalona w syfie, ale widze ze problemow moze byc w tym wypadku wiecej, jak rozwiazesz problem daj znac w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam podobny problem do Twojego tylko ze u mnie drzenie wystepuje w przedziale predkosci 1600 -2100 jak dodaje mocniej gazu(jesli samochod jest obciozony np. 4 pasazerow, drzenia sa jeszcze wieksze), przewaznie te drzenia wystepuja tylko na 4 i 5 biegu, caly czas wydawalo mi sie ze to od pelcionki bo kapie na nia caly czas z EGR olej i jest uwalona w syfie, ale widze ze problemow moze byc w tym wypadku wiecej, jak rozwiazesz problem daj znac w temacie.

Sprzęgło, wałek, popychacze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak przy duzych biegach i wieksza predkość to przeguby wewnetrzne sprawdz,

A co do konektorow to jak juz calkiem nie laczy to wyskakuja błedy wypadania zaplonu, zazwyczaj problem jest na pierwszym cylindrze( najblizej paska)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompowtryski sprawdzone. Na wszystkich korekcje nie wiecej niz +-0.3. Bipy max 30. Wszystkie pompki o tych samych numerach. Chyba wyciagam skrzynie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dynamiquededci juz wiesz co powodowalo te drzenia u Ciebie , rozwiazales juz ten problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, zostało wyjęcie skrzyni, ale nie mam czasu narazie... Jesteś z Radomia? mozemy porównać z Twoim...

Edytowane przez dynamiquedci
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz ze pompowtryski mozna sprawdzić tylko na stole pobierczym, vagiem sprawdzasz wartośći jakie wprowadza ecu aby silnik równo pracował i nie jest to wyznacznik stanu pompek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie koniecznie, glownym problemem z pompkami jest nierowna praca, dymienie problem z rozruchem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pali jak marzenie, nie dymi....


Wymiana calych półosi wyeliminowała wszystkie wibracje. Auto nawet grama nie drgnie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem to samo :), dokładnie identycznie,ale nie bawiłem się wymiane przegubów tylko poleciały obie półosie przód. Po wymianie, nie ten samochód ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pali jak marzenie, nie dymi....

Wymiana calych półosi wyeliminowała wszystkie wibracje. Auto nawet grama nie drgnie

Półosie nówki ori kupowałeś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wnioskuję że brał używki ORI w dobrym stanie, tak jak ja :) Cena nowych ORI to 1/4 wartości auta.
Używka 200zł / szt. Wkładałem do siebie od A4 B7 2.0 TFSI

Edytowane przez Ralen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wchodzisz na kanał pod furę, ważne żeby była na ziemi, nie na podnośniku. Szarpiesz za nie i patrzysz czy jest luz i czy stuka. Jak jest lu i stuka to źle

Edytowane przez Ralen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może tak być że nie będzie widać stuków i luzu jednak półoś będzie generować drgania? czy to jednak się nie zdarza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może tak byc. Zwróć uwagę na to czy jak jedziesz szybciej (120-150kmh) to czy drga ci drążek od zmiany biegów - o ile to manual :) Przy uszkodzonych półosiach potrafi nim dość mocno bujać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie drążek chodzi to przodu do tyłu jak dodaję lub odejmuję gazu, ma to związek z półosiami ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...