staff01 Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 Witam, mam problem z temperaturą w mojej b5. Wydaje mi się, że wolniej się dogrzewa, ale termostat normalnie się otwiera. Auto kiedy już złapie temperature trzyma na liczniku 70-80 stopni, a po zgaszeniu silnika i odpaleniu zapłonu wskaźnik pokazuje 90. Jeżdżę na gazie i widzę, że jakoś powoli się na niego przełącza. Co podejrzewacie, że jaka to może być usterka? Pozdrawiam
jacek70 Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 Niewątpliwie i czujnik i termostat do sprawdzenia.
lukasz51237 Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 Miałem podobnie kiedyś, raczej czujnik do wymiany.
staff01 Opublikowano 20 Lutego 2016 Autor Opublikowano 20 Lutego 2016 (edytowane) Też mi się tak wydaje i chyba pierw czujnik pójdzie do wymiany. Jest to możliwe, że przez to auto wolniej na lpg się przełącza? Jak się sprawa ma z termostatem, to prawda co mówią o ściąganiu rozrządu? 2.4 V6 165km tak jak w profilu jeśli chodzi o motor Jak sprawdzić co jest do wymiany? Edytowane 20 Lutego 2016 przez staff01
Norbas Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 Miałem podobnie. Silnik nagrzewał się maks do 70 stopni. Jak stał na wolnych to do 90. Na początek sprawdziłem błędy i okazał się czujnik. Po wymianie to samo. Jako, że miałem rozrząd do wymiany to i termostat wlecial nowy (moim zdanie rozrzad powienien byc wymieniany razem trrmostatem w V-ce). Po wymianie silnik szybko się nagrzewa oraz trzyma csly czas 90. W 2.4 i 2.8 bez ściągania paska się nie da wymienić, takie jest moje zdanie.
Joziek79 Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 Da się ja miałem wymieniany teraz, nawet w necie są tutoriale. Za wymianę oleju, filtrów, uszczelek pod pokrywami zaworów, wiskoza i termostatu zapłaciłem 250 zł. Przód był dwa razy zdejmowany (po wymianie rozsypanej wiskozy dalej się grzał) więc chyba cena dobra
Norbas Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 Może i da, ale tak czy siak musisz na pewno poluzować pasek i trochę się namęczyć z wyciągnięciem obudowy i termostatu. Do wymiany rozrządu też niby nie trzeba ściągać przodu jedynie ściągnąć zderzak ASO delikatnie wyjeżdża przodem i dzięki temu ma więcej miejsca do manewrowania
Joziek79 Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 Tak ale do wiskozy albo przód albo alternator A jednak bez przodu dostęp o niebo lepszy
staff01 Opublikowano 23 Lutego 2016 Autor Opublikowano 23 Lutego 2016 (edytowane) Termostat to był Panowie. Zrobiony bez zrzucania paska rozrządu i innych dziwnych zabiegów o których słyszałem Siedział za paskiem rozrządu pod metalową obudową ciula ;d Dzięki za pomoc Edytowane 23 Lutego 2016 przez staff01
zax99 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Witajcie! Nie chcę już zakładać nowego tematu. U mnie na wskazówce w B5 1,8T pokazuje często 95 stopni. W climatronicu sprawdzając kanał 51 temperatura cieczy nigdy nie przekracza 91 stopni, a gdy na wskaźniku jest te 95 stopni na climatronicu zwykle około 87. Coś jest nie tak, czy czujniki są rozstawione w innych miejscach, czy po prostu się nie czepiać i jeździć? Pozdrawiam.
staff01 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Czujnik sprawdź bo prawdopodobnie przekłamuje i temp płynu zmierz dla pewności.
zax99 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 A jak sprawdzić czujnik? Ma jakąś charakterystyczną oporność? Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka
staff01 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Zmierz temp płynu, jeśli będzie miała w okolicach 90 to czujnik. Ja wymieniłem termostat i czujnik dla świętego spokoju ;d
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się