davcio_ukf Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 STATYCZNE: Grupa 013: http://vaglog.pl/log_252102.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_252100.html Grupa 005: http://vaglog.pl/log_252099.html BASIC SETTINGS: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_252101.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_252098.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_252097.html DYNAMICZNE: Grupa 001, 003, 004: http://vaglog.pl/log_252096.html
goldi Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 Szukasz przyczyny braku mocy a nie wstawiłeś logów dynamicznych gr 8.10.11 i logujemy każdy gr osobno
davcio_ukf Opublikowano 1 Marca 2016 Autor Opublikowano 1 Marca 2016 (edytowane) ok. jutro postaram się wykonać i wstawićdynamiczne na brak mocy:grupa 001 http://vaglog.pl/log_252565.htmlgrupa 003 http://vaglog.pl/log_252566.html statyczne i pod spodem dynamicznegrupa 004 http://vaglog.pl/log_252567.html statyczne i dynamiczne pod spodemgrupa 008 http://vaglog.pl/log_252568.html u góry z błędem kolektora ssącego u dołu bez błędu (po skasowaniu i ponownym odpaleniu auta)grupa 010 http://vaglog.pl/log_252569.html również z błędem i bezgrupa 011 http://vaglog.pl/log_252570.html statyczne i dynamiczne dodam że między czasie wywaliło błąd coś z ciśnieniem kolektora ssącego i wtedy auto całkowicie nie szło po odpaleniu ponownym i skasowaniu było lepiej no ale mocy jak było mało tak jest nikt nic ? Edytowane 29 Lutego 2016 przez davcio_ukf
micgan Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 mojego zdania nie bierz na poważnie bo sam dopiero ucze się analizować logi ale skoro nikt nie odpowiada to może i moja ocena Ci jakoś pomoże: 1. przeczyść przepływomierz 2. prawdopodobnie turbina do czyszczenia bo przeładowuje ale najpierw podmień N18 z N75 i sprawdź czy jest różnica i przede wszystkim nie kręć tak Audiczki wysoko 4700 to zdecydowanie za dużo logi wystarczy robić do 4200
davcio_ukf Opublikowano 2 Marca 2016 Autor Opublikowano 2 Marca 2016 przepływka druga jest akurat. logi były robione na trójce.
goldi Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 Ta przepływka to ruina. W turbo lekko przycinają sie łopatki. Możesz dodatkowo podłączyć vakuometr i sprawdzić podcisnienie na vacupompie i zaworze n75
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się