Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Problem z ogrzewaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

moje auto posiada ręczne ogrzewanie (pokrętła), i mimo że szybko się zagrzewa do 90 stopni C ogrzewanie kabiny ustawione ma maksa słabo grzeje. Wymieniłem termostat i jest nadal bez zmian. zauważyłem że jak przytrzymam na przynajmniej 3 tys. obrotów to grzeje jak trzeba, ale na wolnych obrotach grzeje jak by chciał a nie mógł. Proszę o pomoc bo kompletnie nie wiem co się dzieje bo jeszcze 2 tygodnie temu było wszystko ok. pozdrawiam. :notworthy:

Opublikowano

najpierw trzeba sprawdzic czy nie jest zapowietrzony!a jesli nie jest to pompa wody do wymiany!trzeba lewy wąż od nagrzewnicy zciagnac na odpalonym silniku i zobaczyc czy plyn przeplywa jak sucho to odpowietrzyc a jak zasuwa to pompa!

Opublikowano

nie sadzę że to pompa wodna bo silniki nabiera temperaturę jak zawsze i nie przegrzewa się trzyma równe 90. Czy jest możliwe żeby układ się sam zapowietrzył????

Opublikowano

ale moze byc tak że ta wlasnie pompa nie dziala prawidlowo bo zamiast pchac plyn to go miesza!i dopiero na wiekszych obrotach daje rade!widzialem taki przypadek! nawet identyczny jak twoj!przygazowal to bylo cieplo a jak puscil noge z gazu to to takie letnie bylo!u mnie kilka dni temu bylo tak samo ale sie zapowietrzyl bo bu troche w dupe dalem jak opony zmienialem i stare do wyrzucenia byly :naughty:a teraz skubaiec juz mi dwa razy sam zapowietrzyl a plyn jest!i tez mnie to pytanie drenczy jak to mozliwe!ale wiem ze nie pompa bo jak odpowietrze to na wolnych obrotach dobrze grzejea!do puki sie nie zapowietrzy

Opublikowano

ok narazi ściągnę ten lewy wężyk i sprawdzę cz jest to pompa. A jak odpowietrzyć układ wazie czego???

Opublikowano

ja to robilem tak ze zrobilem se na tym lewym wezu dziurke centymetr przed koncem czyli za opaska!i zciaglem go na tyle zeby dziura minela krawedz rurki ale zeby waz calkiem nie zszedl!i powietrze se tamtedy wypsykalo!a kolezka z pracy mial podobny problem w a4 i okazalo sie ze mu sie klapka co zmienia cieplo zimno w kokpicie urwala !a wczesniej wymienil i termostat i pompe moze bylo by warto to tez sprawdzic!

Opublikowano

nie wiesz jak się do tej klapki dostać? bo też to rozważałem.

Opublikowano

wielkie dzięki :) pozdrawiam [br]Dopisany: 26 Listopad 2008, 20:00_________________________________________________słuchaj sprawdziłem klapkę, pompę i czy nie jest zapowietrzony, no i niby wszystko ok. czy jest taka opcja żeby nagrzewnica była zapchana????

Opublikowano

Jeśli jeden przewód jest gorący a drugi ciepły na zimnym silniku odłącz te przewody ,do lewej rurki ,to jest druga od akumulatora,podłącz wąż ogrodowy i odkręcaj stopniowo wodę aż cały syf wypłynie .Też tak robiłem bo miałem podobny problem.

Opublikowano

No i dało to coś???

Opublikowano

jeszcze jedno pytanie w układzie mam jakiś czerwony płyn ale do minus 40 stopni jak doleje do niego potem litr borygo to nic się nie stanie?

Opublikowano

Jeśli czerwony to pewno też borygo .to nowe na którym pisze new borygo można wlac zaś stare było do aut ciężarowych i nie nadawało się do osobowych ponieważ utleniało aluminiowe głowice.

Opublikowano

przepłukałem nagrzewnice pod ciśnieniem, wydmuchałem sprężarką wodę z nagrzewnicy. Nalałem płyn i odpowietrzyłem i jest lepiej. Co można jeszcze zrobić żeby ją lepiej wyczyścić nagrzewnice w środku??? czy się z tym nie bawić i kupić nową?

Opublikowano

przepłukaj nagrzewnice i zobaczymy może nagrzewnica jest zatkana tak jak u mnie było.tzn dwa węże od nagrzewnicy były gorące ale i tak nie grzał i trzeba przepłukac w dwie strony.tzn zaraz pod maską obok akumulatora są dwa węże czyli od nagrzewnicy więc zdejmij te wężę i i podłącz wąż ogrodowy i przepłukaj w dwie strony. pozdrawiam[br]Dopisany: 29 Listopad 2008, 15:16_________________________________________________to pisałem do M@jk

Opublikowano

Podejrzewam że ktoś wlał kiedyś jakiegoś uszczelniacza albo długo nie wymieniał płynu chłodniczego bo w zbiorniczku i w rurkach nagromadził się taki brązowo pomarańczowy osad. Czy da się jakoś wypłukać cały układ? [br]Dopisany: 30 Listopad 2008, 13:20_________________________________________________Mam taki pomysł żeby zalać układ wodą z jakimś odkamieniaczem czy czymś takim, po jeździć trochę wylać to i zalać płynem:) ma takie coś sens?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...