Lukaszxxx 4 Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Witam. mam problem z moja audiczka. Bez różnicy czy zimy czy ciepły silnik gdy spada z obrotów mam jakies dziwne dzwieki, wydaje mi sie ze to z okolicy filtra powietrza..tak jakby obudowa filtra sie trzesła...ale wszystko ram jest wpożądku...co to moze byc?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PP84 0 Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 a probowales poczytac na forum co to moze byc???? proponuje tak zrobic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx 4 Opublikowano 23 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 szukałem i jeździłem do różnych magików ale nikt nic nie wie..[br]Dopisany: 23 Listopad 2008, 15:51_________________________________________________Nikt z was nie miał takiego przypadku??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 byc moze wirnik turbiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx 4 Opublikowano 23 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 ale nie był by samochód słabszy?? jedzie sie idealnie tylko te dźwięki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 ale nie był by samochód słabszy?? jedzie sie idealnie tylko te dźwięki... krecic sie kreci, ladowac laduje, tyle ze halasuje. byc moze wirnik jest zdeformowany, i wpada w drgania, lub tez uszkodzone lopatki wydaja inny dzwiek. BTW sprawdzales zuzycie oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petersoon 0 Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 To nie jest wina napewno w 100% turbiny; mam to u siebie to samo- nikt nie wie co to jest. Poczytaj sobie na forum nt. NIEPOKOJĄCY DZWIĘK!!!. Pozdrawiam. PS, sprawdz sobie zawór N75; jak by coś to służę radą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lorekA4 2 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Wszyscy to mamy i nikt nie zna rozwiązania Poczytaj: http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_niepokojacy_dzwiek-t17053.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morwa76 1 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 a ja to samo mam w swojej,szukałem z bratem ale nie do znalezienia,tak jak by coś dostawało drgań- jak mi się coś urwie to dam znać a na kts-ie wsio oki a auto jak w opisie pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rainbow55 0 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Witam Mam ten sam objaw. Póki co ryję w okół EGR Po odłączeniu od niego podciśnienia wszystko jest OK ! Zamówiłem nowy zawór i zobaczymy. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Mam to samo takie terkotanie z okolic filtra przy spadku obrotów. W kilku avf i awx to słyszałem i nie wydaje mi się aby było to coś niepokojącego. Zaraz po kupieniu auta to usłyszałem i na początku mnie to trochę martwiło(z początku myślałem,że to zawory) ale jeżdżę z tym już kupę czasu i nic się nie dzieje.Słyszałem opinię,że to efekt wyrównywania się ciśnień w dolocie i tak ma być. Silniczek hula dobrze,oleju nie bierze, pali od pierwszej górki więc nic nie szukam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlo5 0 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Mam dokładnie to samo z tym ze u mnie brzmi to jak jakis dzwiek z kanalizacji Sprawe juz analizowałem i zdaje się ze jest z tym tak samo jak z gubieniem temp przez nasze pd-ki w morozy czyli reasumujac, ten typ tak ma. Chciałbym jeszcze przeczytac wypowiedz osoby która ma zapodnay nowy egr i 100% sprawne podcisnienia itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IrekKepa 0 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Mam to samo od niedawna i wkurza mnie ten odgłos,przy spadku obrotów na zimnym silniku słychać to tarcie,potem jak się rozgrzeje jest ok.Wcześniej myślałem,e gdzieś lód obciera w zawieszeniu,ale teraz nie ma mrozu.Wcześniej kilka razy na trasie przy 130 tracił moc.Po ponownym odpaleniu odzyskiwał moc.Nie jest to objaw ciągły i nie wiem co jest i czy to ma coś wspólnego z tym hałasem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rainbow55 0 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Witam Czy ktoś może mi powiedzieć przy dolnej jakiej dolnej wartości obrotów zawór EGR powinien się zamykać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Witam Czy ktoś może mi powiedzieć przy dolnej jakiej dolnej wartości obrotów zawór EGR powinien się zamykać ? co przez to rozumiesz? EGR-em steruje ECU w zaleznosci od obciazenia silnika... obroty to nie wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rainbow55 0 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Czyli generalnie nie da się określić kiedy ten zawór powinien być zamknięty a kiedy otwarty ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się