dawid_92 Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 Witajcie. Wczoraj podjeżdżając pod dom nagle kierownica zaczęła ciężko chodzić i dziwne dźwięki wydobywać podczas skręcania kołami. Dolałem płynu, zakręciłem po dwa razy kołami w lewo i w prawo i znów ciężko kierownica chodzi i dziwnie piszczy. Otwieram zbiorniczek a tam ful piany. I patrzę że po stronie kierowcy jest drążek cały mokry. Płyn mam jakiś febi ale nie jest ro raczej zielony. W białym opakowaniu i z zieloną nakrętką. I taki dolewałem raz na jakiś czas. Na co zwrócić uwagę podczas wymiany? Co najlepiej zrobić krok po kroku. Lepiej regenerować czy kupić używkę.?
tygrysek83 Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 Osobiście odradzam kupno używki. wypowiadane się już na temat maglownicy. Poszukaj. ?
lukaszooo Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 Regeneruj dostaniesz gwarancje na rok a uzywka to loteria.
dawid_92 Opublikowano 3 Marca 2016 Autor Opublikowano 3 Marca 2016 Tak wiem jestem umowiony na jutro. Tylko ze ode mnie z 80km musze jechac i dolewac plynu co jakis czas. Ale 450zl regeneracja, 250L montaz i demontaż i 100zl płukanie płyn i odpowietrzanie. Czyli 800 to nie jest dużo
dawid_92 Opublikowano 3 Marca 2016 Autor Opublikowano 3 Marca 2016 250 zl za montaż i demontaż. Plus stówke za płyn, za płukanie układu. Znalazłem w gdańsku firmy które od 1100 do 1400
lukaszooo Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 Układ i tak trzeba rozebrać więc za co tu brać kase. W mojej okolicy regeneracja kosztuje 350zł (jeśli dajemy swoją starą) za robotę biore ok 200zł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się