szpunder Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 Witam. Zakupiłem okazyjnie B6 z w/w silnikiem. Instalacja KME zakładana w Niemczech kilka lat temu. Obecny przebieg to 230000. Na Pb pracuje ładnie, na LPG trochę kuleje. Instalacja zostanie w niedługim czasie "przeorana" i wymienione zostanie co trzeba. Jednak najpierw proszę was o pomoc, wskazówki, sugestie w diagnozie występujących błędów (prawdopodobnie tylko na LPG). Poniżej błędy: VAG-COM Version: Release 409.1-US Control Module Part Number: 8E0 909 552 A Component and/or Version: 2.4L V6/5V G 0004 Software Coding: 0011581 Work Shop Code: WSC 63351 3 Faults Found: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16685 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0301 - 001 - Please Register/Activate - Intermittent 16686 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0302 - 001 - Please Register/Activate - Intermittent
jacek70 Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 (edytowane) Masz wypadanie zapłonu. Kiedy świece zmieniane ? Sprawdź u gazownika mapy LPG. Edytowane 1 Marca 2016 przez jacek70
szpunder Opublikowano 1 Marca 2016 Autor Opublikowano 1 Marca 2016 Masz wypadanie zapłonu. Kiedy świece zmieniane ? Sprawdź u gazownika mapy LPG. wypadanie wiem, ale co to są 16685 i 16686?
Łukasz13 Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 Masz wypadanie zapłonu. Kiedy świece zmieniane ? Sprawdź u gazownika mapy LPG. wypadanie wiem, ale co to są 16685 i 16686? Wypadanie zapłonow na cyl.1 i 2.
szpunder Opublikowano 1 Marca 2016 Autor Opublikowano 1 Marca 2016 jesteś pewien że 1 i 2? ja myślałem, że na 5 i 6. Sugerowałem się końcówkami kodów ale to tylko moje domysły. Dlatego pytam
Łukasz13 Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 Wpisz kody bledow w google i sie upewnisz.
szpunder Opublikowano 2 Marca 2016 Autor Opublikowano 2 Marca 2016 co do świec, były zmieniane przy 178000, teraz jest 230000. Zapewne trzeba zmienić, ale jeśli wypada zapłon na 1 i 2 to jest to ta sama głowica, czyli ta sama strona katalizatorów i ta sama listwa wtryskowa, druga głowica jest na innej listwie..... świece tez zostaną wymienione. Obawiam się jednak że powodem mogą być wtryski lub zapchany katalizator ;( Łukasz13 masz racje,że 1 i 2. Teraz muszę wyeliminować powód powstania błędów, a raczej zdiagnozować co jest powodem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się