Emil Strzaliński Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 W moim 1.9 TDI 116km nie wiem natomiast jaki to dokładnie typ silnika ale jest z 2004 roku. Mam następujący problem zaświeciła się kontrolka silnika komputer zdiagnozował świeczki więc wymieniliśmy na nowe, po mrozach znowu zapaliła się i teraz pokazuje się na kompie jakiś bład zasilania świec jeden trzy cztery po skasowaniu wrócił tylko trzeciej. Nie zauważyłem jakiegoś telepania silnikiem po rozruchu, tylko jasny dymek czasem puści, jakby mocy trochę ubyło i z obserwacji na dwóch autach (mam jeszcze starszego brata czyli b5 tylko że ze 110cio konnym dieslem) zwróciłem uwagę że w tym strasznie szybko gaśnie lampka podgrzewania świec. Jakby ktoś miał podobny problem kiedyś lub potrafił pomóc mi będę wdzięczny za każdą podpowiedź. W moim 1.9 TDI 116km nie wiem natomiast jaki to dokładnie typ silnika ale jest z 2004 roku. Mam następujący problem zaświeciła się kontrolka silnika komputer zdiagnozował świeczki więc wymieniliśmy na nowe, po mrozach znowu zapaliła się i teraz pokazuje się na kompie jakiś bład zasilania świec jeden trzy cztery po skasowaniu wrócił tylko trzeciej. Nie zauważyłem jakiegoś telepania silnikiem po rozruchu, tylko jasny dymek czasem puści, jakby mocy trochę ubyło i z obserwacji na dwóch autach (mam jeszcze starszego brata czyli b5 tylko że ze 110cio konnym dieslem) zwróciłem uwagę że w tym strasznie szybko gaśnie lampka podgrzewania świec. Jakby ktoś miał podobny problem kiedyś lub potrafił pomóc mi będę wdzięczny za każdą podpowiedź. Teraz dzieje się coś w stylu jakby mi palił świece żarowe Kody błędów wyskakują taki P0672 P0673 P0674 Ostatnio jeszcze wyskoczył P0234 ale po skasowaniu się nie pojawia jak narazie
nik23 Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 Popatrz na odpływ z podszybia pod akumulatorem, czy nie stoi tam woda, do sprawdzenia przekaźniki w ecu w podszybiu po lewej stronie
jacek70 Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 Dokładnie sprawdź czy jest sucho i czy woda gdzieś nie stoi . A kod silnika masz BRB.
Emil Strzaliński Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Opublikowano 30 Marca 2016 ok panowie dziś jeszcze postaram się to sprawdzić jakby co to napiszę o postępach jak na razie wielkie dzięki
januszm41 Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 Dokładnie sprawdź czy jest sucho i czy woda gdzieś nie stoi . A kod silnika masz BRB. W b6 nie bylo BRB, tylko BKE, W B7 byly obydwa. moj A4 B6 jest z 09/2004 i mam BKE
Emil Strzaliński Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Popatrz na odpływ z podszybia pod akumulatorem, czy nie stoi tam woda, do sprawdzenia przekaźniki w ecu w podszybiu po lewej stronie zajrzałem i faktycznie zatkany i woda stała tak nawet aż do kilku centymetrów na akumulator bo akurat deszcz w tym czasie padał. ale w pudełku z przekaźnikami tam pod komputerem sucho. Wogóle jest jakiś sposób sprawdzenia tych przekaźników??? Dzisiaj jadę do kolegi na komputer i zobaczę co dalej będzie.
nik23 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Trzeba przepatrzeć styki kup sobie kontakt albo inny preparat do elektroniki i trzeba wyciągać i psikač kontakta ewentualnie jak zaśniedziałe nóżki to czyšcič. I psikac
Emil Strzaliński Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2016 ok zrobione tylko okazało się chyba największa wina była świec. Nowe beru spaliły się po dwóch miesiącach a kolega teraz mi wsadził jakieś stare ale dobre tak żeby sprawdzić co się stanie i jak narazie jest ok. Jutro świeczki idą do reklamacji...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się