daniel20mwo Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 Witam, mam problem z autkiem, a że jestem dosyć zielony nie wiem o co chodzi. Mianowicie podczas jazdy raz na jakiś czas coś "strzeli" pod maską przy czym samochód często gaśnie i zeskakuje uszczelka od filtru powietrza wyróżniona na zdjęciu po czym samochód gaśnie przy zatrzymywaniu się lub falują obroty, gdy otworzę maskę i nałożę tą opaskę działa prawidłowo. Tutaj jest moje pytanie, co może być przyczyną takiego "wystrzału", czy może to być filtr stożkowy do wymiany czy coś innego? Pomóżcie. PS. Moje audi to A4 B5 1.6 benz+gaz. Zdjęcie: http://zapodaj.net/64801564a0a05.jpg.html
daniel20mwo Opublikowano 2 Marca 2016 Autor Opublikowano 2 Marca 2016 (edytowane) jaki masz gaz?sekwencja czy zwykły? sekwencja Edytowane 2 Marca 2016 przez [email protected]
borsukh Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 Czy problem występuje podczas jazdy na benzynie?
daniel20mwo Opublikowano 2 Marca 2016 Autor Opublikowano 2 Marca 2016 Czy problem występuje podczas jazdy na benzynie? Tego nie wiem, z reguły korzystam tylko z LPG
Rometer Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 A czy ten demon mocy, miał zmieniony fabryczny filtr na stożkowy po zainstalowaniu gazu czy przed ?
daniel20mwo Opublikowano 2 Marca 2016 Autor Opublikowano 2 Marca 2016 A czy ten demon mocy, miał zmieniony fabryczny filtr na stożkowy po zainstalowaniu gazu czy przed ? Jestem w 95% pewny że po zainstalowaniu gazu
Rometer Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 Osobiście uważam, że w tym tkwi problem. Filtr jest założony tak, że bez problemu ma non stop dostęp do zimnego powietrza ? Auto nie ma za mało powietrza i próbuje ciągnąć je innymi miejscami ?
lukasz2107 Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 Przejedz sie na benzynie i zobacz czy jest to samo