kamilo2010 Opublikowano 23 Listopada 2008 Opublikowano 23 Listopada 2008 forumowiczów!mam nowe pytanko co do swego małego traktora..Jak już za oknem widać śniegu troszke,a rano przy gruncie ok.-5stopni.Odpalam auto,kręce ok.3 sekund,uff odpalił,tylko obroty jakoś dziwnie trochę za wysokie(w granicy 1100)i powoli spadają.Z tyłu autka przez kilka sekund całkiem pokazny obłok dymu,ale po 15-20 sek praktycznie staje sie niewidoczny...Terazz pytanko-skoro mamy dopiero -5 stopni,czy zachowanie silnika jest dobre w 100%??czy jak przyjdą mrozy po 15-20st.tak samo bedzie palić??aku mam nowy dodam.Czy może świeczki wymienić?czy kąt wtrysku sprawdzić?dodam że szukałem zbliżonych tematów,ale podobnego nie znalazłem...PozdRAwiAM :audi: all!!
Wihajster Opublikowano 23 Listopada 2008 Opublikowano 23 Listopada 2008 to ze obroty sa wyzsze to normalne na mrozie sprawdz dla swietego spokoju kat tez.
dziuniek Opublikowano 23 Listopada 2008 Opublikowano 23 Listopada 2008 sprawdź na początek świece żarowe
Musashi Opublikowano 23 Listopada 2008 Opublikowano 23 Listopada 2008 podlacz do VAG-a, sprawdz bledy, oraz kat wtrysku.
mcm Opublikowano 23 Listopada 2008 Opublikowano 23 Listopada 2008 akie objawy miałem przy złym kacie wtrysk i przepalonych 3 świecach
kamilo2010 Opublikowano 23 Listopada 2008 Autor Opublikowano 23 Listopada 2008 :hi:czapki z głów!spoko tyle ciekawych porad,trzeba pomyśleć o świecach na samym początku...a kąt wtrysku,to gdzie/u jakiego mechanika można zobaczyć?czy to tylko VAGiem sprawdzamy??A co do świecy kupował ktoś do swego traktorka jakieś BOSCH,NGK,czy BERU na allegro?jest tam jakaś warta plecenia..słyszałem że są tamtanie podróbki...ale czy drozsza znaczy lepsza??
Musashi Opublikowano 23 Listopada 2008 Opublikowano 23 Listopada 2008 ngk lub beru[br]Dopisany: 23 Listopad 2008, 20:00_________________________________________________kat sprawdzasz VAG-iem
cangoo Opublikowano 27 Listopada 2008 Opublikowano 27 Listopada 2008 Na początek możesz zdjąć kapturki na świecach, wziąć amperomierz lub kawałek przewodu podłaczyć do pusa akumulatora a drugim końcem do świeć żarowych. Przy amperomierzu u mnie pobór prądu był ok 11A, a przy przewodzie powinno występować iskrzenie. Kąt wtrysku sprawdzasz VAG'iem: Sterownik silnika -> Basic Settings -> Grupa 000 -> pozycja 2 (49-54 przy AFN)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się