mcradioactive Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 Witam posiadam 170 konne audi z silnikiem BRD przedwczoraj na trasie odczuwalem brak mocy tak jakby nie załaczała sie turbina wyczuwałem ja tylko po 3tys obrotów gdzie kiedys 2,5tys dawała sie dobreze odczuc auto bylo mułowate ma przejechane 190tys km pomyslałem sobie ze moze czas na reowacje turbiny, jednak na drugi dzien po przejechaniu 5 km auto auto szybko sie nagrazalo do 90 stopni celcjusza zaczoła mrygac kontrolka spirali i po chwili zgasła kiedy wyłaczylem i właczylem silnik jedna auto z kazdym metrem traciło moc az w koncu przestało reagowac na pedał gazu teraz jak odpala to tylko na miejwiecej trzy sekundy i gasnie jakby je cos dusiło obroty z tysica spadaja gwałtownie w dól i nawet dodawanie gazu nie pomaga przed utrzymaniem silnika na chodzie. Moze ktos juz miał podobnie lub wie co moze byc przyczyna tej usterki ? Pozdrawiam Andrzej
Aby13 Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 płynu chlodniczego nie dolewales przypadkiem czesto ?
mcradioactive Opublikowano 8 Marca 2016 Autor Opublikowano 8 Marca 2016 płynu chlodniczego nie dolewales przypadkiem czesto ? juz dawno nie dolewałem ale jest w normie
Aby13 Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 bo te 2,0tdi lubia glowice pękac . jak masz gdzie to sprobuj odkrecic katalizator od turbo i zobacz czy odpali ...
mcradioactive Opublikowano 8 Marca 2016 Autor Opublikowano 8 Marca 2016 bo te 2,0tdi lubia glowice pękac . jak masz gdzie to sprobuj odkrecic katalizator od turbo i zobacz czy odpali ... wieczorem to sprawdze z mechanikiem , masz moze jeszcze inne sugestie gdzie mozna szukac usterki ? ogólnie to powinienem zrobic rozrzad ale jakos to odkadałem ciagle , moze to bedzie przyczyna?
Aby13 Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 jakby sie urwal to by specyficznie krecil ...nie spotkalem sie zeby pompowtrysk strzelil ,ale moze... sprobuj ten katalizator ... filtr paliwo rozumiem ze nie jest od nowosci ... mozecie jeszcze sprawdzic cisnienie paliwa za vacupompa
mcradioactive Opublikowano 8 Marca 2016 Autor Opublikowano 8 Marca 2016 jakby sie urwal to by specyficznie krecil ...nie spotkalem sie zeby pompowtrysk strzelil ,ale moze... sprobuj ten katalizator ... pompki wymieniałem w zeszłym lecie , wczesniej jak nawalały mozna było zczytac błedy z cylindrów teraz jedyne co pokazuje komp to cos z turbiną . odczepilismy wiec waż i sprawdzilismy czy sie kreci , wiec niby wszystko ok
piotrsob1 Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 Podepnij auto pod kompa i odczytaj błędy ze sterownika silnika , będzie można wtedy coś trafnie podpowiedzieć , a nie zgadywać
mcradioactive Opublikowano 8 Marca 2016 Autor Opublikowano 8 Marca 2016 Podepnij auto pod kompa i odczytaj błędy ze sterownika silnika , będzie można wtedy coś trafnie podpowiedzieć , a nie zgadywac zamierzam to dzisiaj zrobic tak wiec bede mogł napisac wecej
Aby13 Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 pewnie to zrobia jak bd na warsztacie ,chyba nikt w dzisiejszych czasach nie naprawia mlotkiem i srubokretem aut ... komputer wszystkiego nie pokaze ...jak wyswietla czujnik cisnienia doladowania to 1 na 100 jest walniety ,reszta to wadliwe turbo ....takze w komputer bym nie wierzył az tak bardzo .ci co naprawiaja moga potwierdzic ...a ci co maja tylko kabelki to kupuja czesci i podstawiaja ....skoro jedzie na warsztat to pewnie sb ktos z tym poradzi nie ma sensu przedczesnie wrózyc .takze juz sie nie wypowiadam .pozdr
SotoM Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 działąnia bez kompa - odkrecic DPF o turbo aby był otwarty wydech lub odkrecic chłodniczke spalin i ciut odchylic ją od kilektora wydechowego aby zrobic wylot spalin, mozesz zdjąc przewod doładowania z przepustnicy i spr czy czasem nie jest zbyt przymknieta sprawdzic ustawienie rozrządu - przy tym zwrocic uwage na napinacz paska rozrzadu na jego znaczki pokrywania sie znacznika napięcia. reszta to komp... gdzie guwbo mozna zdziałac jesli silnik nie pracuje - ale chociaz zobaczyc jakie błedy są w sterowniku - gorzej jak jakis "szybki tuner" w nim byl i wypiepszył szafe błedów ze sterownika - wtedy mozesz szukac mózgu w..... ale sadze z DPF masz do śmieci ze jest tak zabity ze nie ma przpustowpsci spalin co powoduje ze silnik zapali popracuje 3s gasnie bo sie zdusza własnymi spalinami...
mcradioactive Opublikowano 8 Marca 2016 Autor Opublikowano 8 Marca 2016 wyczepilismy sonde z dpfa hula jak szalony ...widocznie to byly ostatnie dni dpfa
mcradioactive Opublikowano 9 Marca 2016 Autor Opublikowano 9 Marca 2016 No to harataj dziada... słyszałem ze lepiej nawiercac niz rozcinac wtedy komp nie swiruje ?
kubson Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 Wycinaj i do tunera na usunięcie programowe..
Aby13 Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 Podepnij auto pod kompa i odczytaj błędy ze sterownika silnika , będzie można wtedy coś trafnie podpowiedzieć , a nie zgadywać czyli sie nie pomylilem bez kompa
piotrsob1 Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 Podepnij auto pod kompa i odczytaj błędy ze sterownika silnika , będzie można wtedy coś trafnie podpowiedzieć , a nie zgadywać czyli sie nie pomylilem bez kompa Prorok jakiś z Ciebie , czy co ?
SotoM Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 No to harataj dziada...słyszałem ze lepiej nawiercac niz rozcinac wtedy komp nie swiruje ?Zrób tak to się przekonasz...Ja wywalam całkowicie...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się