f1mlody Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 Witam panowie po ratuje ktoś zmienił em zawieszenie zwykle na gwintowane i teraz czuć wibracje przy przyspieszeniu, byłem na stacji diagnostycznej i gość twierdzi że jest za nisko i przeguby wew maja za duży kąt, możliwe to dodam że felgi osiemnastki opona na równo z błotnikiem może lekko schowane felgi wywarzone sprawdziłem tez dwa inne komplety kół ina nich tak samo wibruje
miferA4B5 Opublikowano 21 Lipca 2017 Opublikowano 21 Lipca 2017 Udało się rozwiązać problem?Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
SzeFFo Opublikowano 20 Lutego 2018 Opublikowano 20 Lutego 2018 W dniu 8.03.2016 o 22:32, f1mlody napisał: Witam panowie po ratuje ktoś zmienił em zawieszenie zwykle na gwintowane i teraz czuć wibracje przy przyspieszeniu, byłem na stacji diagnostycznej i gość twierdzi że jest za nisko i przeguby wew maja za duży kąt, możliwe to dodam że felgi osiemnastki opona na równo z błotnikiem może lekko schowane felgi wywarzone sprawdziłem tez dwa inne komplety kół ina nich tak samo wibruje Rozwiazales problem? Mam podobnie, też odczuwam wibracje przy określonych obrotach, przy przyspieszaniu, drążek od zmiany biegów drży. W lecie odczuwalem to bardziej, miałem koła 16 założone, teraz 15 i aż tak tego nie czuć, nie wiem czy to ma cos z tym wspólnego, aczkolwiek na wiosnę przyjrzę się pewnie tym przegubom wewnętrznym i trzeba będzie wymienić. Jak sytuacja wygląda u Ciebie? Drążek też drży?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się