Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BPW zmulony


strazak990

Rekomendowane odpowiedzi

WItam :hi:

Posiadam audi a4 b7 2.0 Tdi BPW 140 km

Od jakiegoś czasu odczułem spadek mocy w tym samochodzie.. (nie ciągnął już tak jak wcześniej.)

Ostatnio podjełem się operacji wywalenie DPF-u oraz EGR .

mało to pomogło co do mocy motoru.

Zdecydowałem się także na zwiększenie mocy co poprawiło moc w motorze .

Gośc co mi to robił mówi że jeszcze nie jest to samo co powinno być..

sprawdził mi turbo mówi że jest w porządku podciśnienia posprawdzał .

Panowie jakie jeszcze mogą być przyczyny zamulenia silnika?

zachowywał sie tak jak by miał 100 km a nie 140 km

Filtry powietrza paliwa zmieniane na czas paliwo dobrej jakości lane .

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rowniez sie podpinam. U mnie przy dodawaniu gazu miedzy 2.5-3tys slychac jakby cos obieralo chwilowo. Turbo ponad rok temu wymieniane na nowe nie regenerowane i nie sadze zeby to bylo przyczyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast kombinować w ciemno, trzeba było zrobić i wrzucić chociaż dynamicznego loga grupy 011, a najlepiej zlogować też pracę EGR-a i przepływomierza :)

Wtedy by było można powiedzieć coś konkretniej, bez zgadywania :naughty:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak zrobie. A centralny icek ma jakis wplyw na szybsze zuzycie sie turbiny? Auto jest po programie po czym zalozone nowe turbo i icek przez co mam laga. Musze zrobic w niedalekiem przyszlosci korekte programu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To od czego ten icek , od czołgu ?

Że tak długo trzeba czekać aż go turbo napompuje ? :P:decayed:

Myślę że raczej nie w jego objętości leży problem :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast kombinować w ciemno, trzeba było zrobić i wrzucić chociaż dynamicznego loga grupy 011, a najlepiej zlogować też pracę EGR-a i przepływomierza :)

Wtedy by było można powiedzieć coś konkretniej, bez zgadywania :naughty:

Egr Wywalony została tylko przepływka jak idzie sprawdzić przepływkę ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprościej podmienić na próbę :naughty:

AWX-y i AVF-y jak dobrze pamiętam mają przepływomierze tego samego typu :hi:

Jak będzie problem z odpowiednim wkrętakiem ( bo wkręty są dziwne ), to zamieniaj razem z całą puchą filtra powietrza :decayed:

Może też być problem z czujnikiem ciśnienia powietrza doładowującego, (czasem podobno pomaga jego umycie) :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprościej podmienić na próbę :naughty:

AWX-y i AVF-y jak dobrze pamiętam mają przepływomierze tego samego typu :hi:

Jak będzie problem z odpowiednim wkrętakiem ( bo wkręty są dziwne ), to zamieniaj razem z całą puchą filtra powietrza :decayed:

Może też być problem z czujnikiem ciśnienia powietrza doładowującego, (czasem podobno pomaga jego umycie) :whistling:

Ok sprawdze tą przepływke a odłanczając przepływkę sprawdze czy coś sie dzieje? czy lepiej podmienić z jakąś inna moje oznaczenei silnika to BPW.

o czujnik chodzi Ci o N75 ?

Jeśli tak to wymieniłem na nowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde podłącz to auto pod kompa, bo się będziemy w ten quiz bawić do Bożego Narodzenia :P

N75 też możesz sprawdzić przez podmiankę, ale mi chodziło o czujnik ciśnienia znajdujący się na plastykowej rurze idącej od IC-ka do klapy gaszącej ( przy ścianie grodziowej ) :decayed:

Tak on wygląda :

http://sklep.autoczesci.torun.pl/silniki-i-osprzet/385-czujnik-cisnienia-doladowania-audi-volkswagen-0281002401.html

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłanczali mi nie raz komputer 0 błędów.

zobaczę ten czujnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak robili Dpf to mogli wyrzucić ze e sterownika tabelę błędów -bardzo standardowo spotykany problem.

Po odpinać wszystkie czujniki, elektro zaworki,lisrwe elektr.pd- włącz zapłon nawet zacznij kręcić rozrusznikiem -podłącz kompa i spr.bledy.jesli będzie dalej 0bledow-to wiadomo...

Edytowane przez SotoM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też bym się usunięcia DPF uczepił.

Po usunięciu była robiona modyfikacja oprogramowania sterownika ECU lub wgranie programu sterującego z wersji silnika pozbawionej filtra cząstek stałych?

Jeśli nie było robione to czujniki przed i za DPF wskażą nieprawidłowe wartości i komputer przestanie otrzymywać z nich sygnały, sterownik silnika w

najlepszym wypadku przejdzie w tryb awaryjny.

Edytowane przez gplaza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jak on robił te operacje także sprawdzał wszystko i powiedział że żadnego błędu nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pany ja dalej nie mam mocy w swoim aucie. Bylem na logach dynamicznych turbo daje 1bar przeplywka jest ok gruszka od turbo pracuje egr nie pokazuje bledu... Jedynie mam problem ze swiecami po wymianie ich na 3 cylindrach cos jest z instalacja musze to ogarnac ale to ze cos z instalacja jest nie ma chyba wplywu na moc? Auto po programie na 164km jak kupilem smigalo az milo laga mialem bo przydalaby sie korekta programu. Co jeszcze moge sprawdzic? egr troche wyczyscilem dpf jest wypalony programowo.Kolektor widac troche zawalony jest ale to chyba nie jest przyczyna braku mocy? W zakresie ok 2-3tys czuje jak by cos obieralo przerywalo ale turbo jest idealne wiec wirniki raczej nie szoruja po muszli...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...