taktuś Opublikowano 24 Listopada 2008 Opublikowano 24 Listopada 2008 Witam, przedstawiam ostatnio robione logi, niby nic się nie dzieje..., ale coś nie tak: stat 000 stat003 stat004 stat007 stat013 bs000 dyn000 dyn001 dyn003 dyn004 dyn008 dyn010 dyn011 proszę o ocenę
przemik Opublikowano 24 Listopada 2008 Opublikowano 24 Listopada 2008 Zapieczone kierownice VTG... trzeba recznie rozruszac sztange + WD40 + pałowanie na dwupasmówce... Poza tym... termostat - OK LMM - dojdzie do siebie po doprowadzeniu cisnienia w sprezarce do ładu statyczny kat wyprzedzenia wtrysku - OK EGR - wyglada na zaslepiony - ale zamiesc 003 BS mechanizm wyznaczania dynamicznego kąta wtrysku - OK uklad wtryskowy - w normie PS Popraw 011 dyn bo link nie dziala...
spanky Opublikowano 25 Listopada 2008 Opublikowano 25 Listopada 2008 Zapieczone kierownice VTG... trzeba recznie rozruszac sztange + WD40 + pałowanie na dwupasmówce... nic innego sie nie wymysli ....
taktuś Opublikowano 25 Listopada 2008 Autor Opublikowano 25 Listopada 2008 OK, dzięki , sztangą pomacham jak Pudzian 003bs wygląda identycznie jak 003stat, w moim roczniku chyba tak jest
przemik Opublikowano 25 Listopada 2008 Opublikowano 25 Listopada 2008 To zamiesc 003 BS ale zalogowane bezposrednio po wykonanej przegazówce...tak do 3500 obr
spanky Opublikowano 26 Listopada 2008 Opublikowano 26 Listopada 2008 To zamiesc 003 BS ale zalogowane bezposrednio po wykonanej przegazówce...tak do 3500 obr ?
przemik Opublikowano 26 Listopada 2008 Opublikowano 26 Listopada 2008 To zamiesc 003 BS ale zalogowane bezposrednio po wykonanej przegazówce...tak do 3500 obr ? Chodzi mi o to, iz bedzie 100 % pewnosci ze ECU nie zamknie EGR a po dluzszej pracy na jalowym...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się