Skocz do zawartości
IGNOROWANY

kontrolka świec żarowych - błąd ciśnienia paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

w moim A4 2.0 140 km - co jakiś czas włącza się kontrola świec żarowych wtedy silnik wchodzi w tryb awaryjny i trzeba go wyłączyć i włączyć ponownie, aby dalej jechać.

Byłem już u kilku mechaników za każdym razem po podpięciu kompa okazuje się, iż wyskakuje błąd z cienieniem paliwa. Wymieniali czujniki i nic - nadal błąd wyskakuje - trwa to już ponad 2 lata:) przejechałem w tym czasie ponad 30 tyś KM. Czasami jest tak, iż przez kilka dni jazdy problem ten się nie pojawia a czasami błąd ten wyskakuje kilka razy w ciągu dnia. Generalnie nie ma zasady - zimny lub ciepły silnik, częściej zdarza się to na niskich obrotach e.g. 1 500 w korku wolna jazda lub przy przymuleniu na dużym biegu. Nie zdarzyło mi się to przy agresywnej jeździe np. na autostradzie

Dzisiaj postanowiłem odwiedzić salon audi porsche przy Polczyńskiej w Warszawie - w celu zdiagnozowania problemu. Ku mojemu zdumieniu po niemal pół dniowym oczekiwaniu na wyniki ich testów - okazało się, iż nie sa w stanie zdiagnozować problemu!!! Zdębiałem - nawet nie wzięli za to pieniędzy!!! Pan z serwisu wzruszył ramionami.

Powiedzieli iż sprawdzili również ciśnienie z pompy - było ok,, brak opiłków oraz czujniki są ok. Powiedzieli mi też iż byliby w stanie zdiagnozować przyczynę gdyby błąd ten był permanentny - cokolwiek by to znaczyło?? Powiedziano mi, iż mogą jeszcze jakieś pogłębione testy zrobić i będzie to kosztować ok 300 PLN/h - i niczego nie gwarantują i być może trzeba będzie metoda prób i błędów wymieniać bliżej nieokreślone jeszcze elementy.

Panowie w serwisie przyznali, iż nie spotkali się jeszcze z tego typu sytuacją i wręcz zasugerowano, że najlepiej wait and see co się będzie działo.

Auto ja na swój przebieg – 273 tyś KM ma naprawdę kopa, po wymiennie by rozrząd, koło dwumasowe, napinacze itd. Nic mi nie wiadomo na temat przeprowadzonych operacji na układzie pompowo-wtryskowym

Panowie/Panie, co z tym zrobić? Grzebać i szukać przyczyny? Jeżeli tak to czy macie jakiś pomysł gdzie zajrzeć - ewentualnie, do którego warsztatu (Warszawa i okolice) podjechać - aby ktoś to rzetelnie i skutecznie naprawił? Z góry dziękuję za przeczytanie powyższego – jeżeli pytacie o numery kodów to nie mam tego, ale mogę sprawdzić i podać w najbliższy wtorek.

Edytowane przez tomek waw

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...