Martin87' Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Witam, Posiadam felgi Ronal 18 dedykowane do Audi RS6, ale założone mam je w Audi A4 B6 Avant. Szykuje się do zmiany opon i mam dylemat co do szerokości opony. Obecna szerokość wynosi 225, natomiast chciałbym uzyskać informację czy 215 by podeszła? Te wydają mi się zbyt szerokie, na pewno wpływa to na spalanie i oporyntoczenia... Czy szerokość 215 mogła by tu być? Niestety nie znam szerokości felgi, ale zapewne oscyluje między 8 a 8,5. Foto:
FroS-t Opublikowano 11 Marca 2016 Opublikowano 11 Marca 2016 (edytowane) Pewnie masz takie koła jak ja czyli 18x8j, co do opony to 215 podejdzie i zrobi się leciutki naciąg.....w razie co to: do felgi 8 cali możesz założyć opony od 205 do 245 do felgi 8,5 cala możesz założyć opony od 215 do 255 Oczywiście im mniejszy rozmiar gumy tym większy naciąg Tu masz fotkę: 18x8j i opona 215/40/18 http://s56.photobucket.com/user/black18t/media/My%20Car/IMG_0334.jpg.html Edytowane 11 Marca 2016 przez FroS-t
Martin87' Opublikowano 11 Marca 2016 Autor Opublikowano 11 Marca 2016 Nawet wygląda agresywnie jak jest lekki naciąg Bardzo dziękuję za odpowiedz i zdecyduję się raczej na 215, bo 205 to raczej będą zbyt mocno naciągnięte i do gleby -70 by się nadawały
enczu Opublikowano 11 Marca 2016 Opublikowano 11 Marca 2016 Co prawda mam b5 ale mowa o kołach. Mam 8j i oponę 215. Tak to wygląda: Ten delikatny naciag wyszedł tak: Opona 215/40/18 Wygląda bardzo fajnie, jedyny minus to taki, że krawężniki to Twój wróg, bo opona już nie chroni w żaden sposób felgi
enczu Opublikowano 11 Marca 2016 Opublikowano 11 Marca 2016 Ale wygląd....... Szkoda, że wygląd się poprawił a komfort trochę zmniejszył ale byłem na to przygotowany. Szkoda, że auto koza jeszcze Fajnie, że się podoba Jeśli masz 8,5j będzie już konkretniejszy naciąg, z pewnościa cały rant felgi będzie wystawał.
FroS-t Opublikowano 11 Marca 2016 Opublikowano 11 Marca 2016 Zawsze tak jest że trochę komfortu dla wyglądu, dlatego każdy robi według siebie autko, ale jedno jest pewne, jak będzie niżej do tego ładne koło i lekki naciąg to auto zawsze będzie ciągnęło oko i prezentowało się o niebo lepiej, co moim skromnym zdaniem nadrabia czasami niedogodności związane z komfortem
enczu Opublikowano 11 Marca 2016 Opublikowano 11 Marca 2016 Zawsze tak jest że trochę komfortu dla wyglądu, dlatego każdy robi według siebie autko, ale jedno jest pewne, jak będzie niżej do tego ładne koło i lekki naciąg to auto zawsze będzie ciągnęło oko i prezentowało się o niebo lepiej, co moim skromnym zdaniem nadrabia czasami niedogodności związane z komfortem W 100% się zgadzam, tym bardziej, że ja sam wolę jak jest sztywniej i trochę twardo. Seria niestety nie dla mnie. Jeżeli autor tematu jest podobnego zdania, uważa że 225 jest za szeroko od siebie polecam 215/40, przy 205 jak mówiłem już robi się dosyć srogi naciąg.
Martin87' Opublikowano 15 Marca 2016 Autor Opublikowano 15 Marca 2016 To teraz mam jeszcze jedno pytanie: skoro mam felgi w rozmiarze 18", a opony o wymiarach 225/40 to jakie zawieszenie do tego proponujecie? Mam seryjne ale jest zdecydowanie za wysoko... Nie chce zbyt nisko, interesuje mnie zejscie około 40mm. Czy zawieszenie od wersji S-Line spełni oczekiwania czy trzeba szukać cos pokroju eibach itd? Przepraszam że tu pytam ale to jedyne pytanie jakie mi pozostało odnosnie kół...
FroS-t Opublikowano 15 Marca 2016 Opublikowano 15 Marca 2016 A jakie teraz masz ? A dobra nie doczytałem pewnie masz 1BA czyli to najwyższe tak?
Martin87' Opublikowano 16 Marca 2016 Autor Opublikowano 16 Marca 2016 Nawet nie wiem jakie tam jest i ile było różnych wysokości zawieszeń, ale stoi dość wysoko, chciałbym aby koła bardziej sie schowaly w nadkola... Nawet nie wiem jakie tam jest i ile było różnych wysokości zawieszeń, ale stoi dość wysoko, chciałbym aby koła bardziej sie schowaly w nadkola...
FroS-t Opublikowano 16 Marca 2016 Opublikowano 16 Marca 2016 Wygląda to na 1BA jeśli chcesz w miarę tanio to chyba najlepiej kupić oryginalne amortyzatory od zawieszenia 1BE lub 1BV i do tego sprężyny obniżające czy to Eibach Pro Kit czy Sportline czy jakieś H&R czy jeszcze inne w zależności ile chcesz obniżyć, można też całe kity kupić czyli amory ze sprężynami ale zamiast kitu to chyba już lepiej gwint bo ceny podobne czy zbliżone niektórych kitów i gwintów, tylko nie zakładaj czasem sprężyn obniżających do tego co masz teraz, bo będzie wygląd ale właściwości jezdne pójdą w.....poczytaj jeszcze na forum w dziale "zawieszenie"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się