patryk10015 Opublikowano 11 Marca 2016 Opublikowano 11 Marca 2016 Jak w tytule dzisiaj 4 razy turbosprężarka wpadła w tryb awaryjny co się stało? Pomoże ktoś? Co posprawdzać z góry dziękuje za pomoc. Taki błąd wali na kompie: 16618- Boost pressure regulation: limit exceeded (overboost condition) A to logi dynamiczne: http://vaglog.pl/log_253781.html http://vaglog.pl/log_253782.html Statyczne: http://vaglog.pl/log_253783.html http://vaglog.pl/log_253784.html http://vaglog.pl/log_253785.html
lukasz51237 Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 Przeładowuje dosyć ostro, musisz posprawdzać podciśnienia, jakoś dziwnie n75 pracuje. Kąt synchronizacji masz do poprawy.
patryk10015 Opublikowano 12 Marca 2016 Autor Opublikowano 12 Marca 2016 Kąt synchronizacji wtrysków do poprawki? Sprawdzić węże podciśnienia dobrze rozumie? I co wpływa na tą dziwną prace n75 uszkodzony? Do wymiany?
lukasz51237 Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 Popatrz czy nie są przetarte wężyki, może któryś się zsunął, sparciał. A kąt do poprawy
patryk10015 Opublikowano 13 Marca 2016 Autor Opublikowano 13 Marca 2016 Ok to ogarnę ten kąt wtrysku i wymienie weze na silikony bo już dawno miałem to zrobić bo nie dlugo mam nadzieje wieksze wpadnie. N75 mam narazie zostawić w spokoju? Ok to ogarnę ten kąt wtrysku i wymienie weze na silikony bo już dawno miałem to zrobić bo nie dlugo mam nadzieje wieksze wpadnie. N75 mam narazie zostawić w spokoju?Wieksze turbo*Sprawdzałem węże podciśnienia są ok. Co dalej robić? Wymiana n75? Bo dzisiaj znowu był tryb awaryjny jak na wyzszych obrotach turbo katowałem. A i czy niewłaściwy kąt wtrysku ma wpływ na wpadanie auta w tryb awaryjny?
spanky Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 wyczysc turbosprezarke , nic innego nie pomoze
patryk10015 Opublikowano 13 Marca 2016 Autor Opublikowano 13 Marca 2016 Chodzi o czyszczenie zmiennej geometrii turba? Czyli zawór n75 jest w porządku? Kurde trochę to dziwne bo emerycko jakoś nie jeździłem. Kurde trochę to dziwne bo emerycko jakoś nie jeździłem.
spanky Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 Chodzi o czyszczenie zmiennej geometrii turba? Czyli zawór n75 jest w porządku? Kurde trochę to dziwne bo emerycko jakoś nie jeździłem. Kurde trochę to dziwne bo emerycko jakoś nie jeździłem. tak
patryk10015 Opublikowano 13 Marca 2016 Autor Opublikowano 13 Marca 2016 Ok to bede musial przemyslec bo na wiosnę chce turbo z awx wrzucić.
spanky Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 (edytowane) Ok to bede musial przemyslec bo na wiosnę chce turbo z awx wrzucić. z takim notorycznym przeładowaniem do wiosny możesz nie zdążyć (nawet tej kalendarzowej ) Edytowane 13 Marca 2016 przez spanky
patryk10015 Opublikowano 13 Marca 2016 Autor Opublikowano 13 Marca 2016 Ok to bedzie trzeba wyczyścić.
lukasz51237 Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 Znajomy już 2 lata jeździ z pzeładowaniami i nic się nie dzieje Wrzucaj turbo z AWXa a to sprzedaj
patryk10015 Opublikowano 13 Marca 2016 Autor Opublikowano 13 Marca 2016 No tak będe musiał raczej zrobić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się