ostan83 Opublikowano 24 Listopada 2008 Opublikowano 24 Listopada 2008 WITAM Mam prośbę o analizę logów chciał bym poznać wasze zdanie na ich temat. te wykonane są na biegu jałowym 000 http://img74.imageshack.us/my.php?image=000mz2.jpg 001 http://img367.imageshack.us/my.php?image=001an3.jpg 004 http://img383.imageshack.us/my.php?image=004si2.jpg 007 http://img291.imageshack.us/my.php?image=007ua9.jpg 013 http://img92.imageshack.us/my.php?image=013pw3.jpg 014 http://img92.imageshack.us/my.php?image=014tf0.jpg 018 http://img512.imageshack.us/my.php?image=018et6.jpg te robiłem w czasie jazdy 000 http://img134.imageshack.us/img134/9687/000rx5.jpg 001 http://img291.imageshack.us/img291/7206/001bb5.jpg 003 http://img388.imageshack.us/img388/1746/003de6.jpg 004 http://img152.imageshack.us/img152/2748/004fv6.jpg 008 http://img152.imageshack.us/img152/8375/008yt7.jpg 010 http://img385.imageshack.us/img385/9076/010yh9.jpg 011 http://img380.imageshack.us/img380/6063/011iu1.jpg grupy Basic Settings 000 http://img136.imageshack.us/img136/9886/000xz7.jpg 003 http://img204.imageshack.us/img204/7876/003vk4.jpg 004 http://img383.imageshack.us/img383/419/004vt2.jpg 011 http://img237.imageshack.us/img237/8296/011nw3.jpg
przemik Opublikowano 24 Listopada 2008 Opublikowano 24 Listopada 2008 Kto Ci robil ten "tjunink"?? Paliwo jest dawane wiadrem , a powietrze łyzeczką To auto musi ladnie dymic.... Powinienes podjechac do jakiegos tunera zeby rzucil okiem na mapy... a najlepiej zeby wgrał serie... Dopiero po tym zalogowac auto ... Pyt.: Czy w tym V6 byla wymieniana odma i rozrzad ? Pozdr
marewel Opublikowano 24 Listopada 2008 Opublikowano 24 Listopada 2008 Turbo do czyszczenia,przeplywka do wymiany.
ostan83 Opublikowano 24 Listopada 2008 Autor Opublikowano 24 Listopada 2008 Witam samochód kupiłem z chipem jest nawet wpisany w grifie czy drifie ze byl robiony turbo regenerowałem 2 miąsiace temu a przepływke mam nowa od 2-3 tygodni. Samochod bardzo dziwnie reaguje na gaz mianowicie nie wkręca sie do końca na obrotach wskazuwka powoli dochodzi do 3000 gdy ma juz 3800 włącza sie turbo i idzie do końca dzieje sie tak 2 razy na 5 przyspieszeń. Chciałem poznać waszą analizę logów wczesniej pokazywalem te logi na innym forum też stwierdzili ze softa trzeba zrobić seryjnego
przemik Opublikowano 24 Listopada 2008 Opublikowano 24 Listopada 2008 Nic nie wymieniaj... a juz tym bardziej przeplywki... 1. wroc do serii 2. zrob komplet logow 3. po analizie wyjdzie co trzeba naprawic/wymienic - jak na moje oko turbo na 99 % 4. zdrowe auto mozna poddac modyfikacji Pozdr
spanky Opublikowano 25 Listopada 2008 Opublikowano 25 Listopada 2008 najpierw powrot do serii .... bo jest tam niezly smietnik ... Turbo do czyszczenia,przeplywka do wymiany. i co jeszcze ... ?
marewel Opublikowano 25 Listopada 2008 Opublikowano 25 Listopada 2008 Zamiat placic za powrot do serii lepiej odrazu zrobic na 170-180 kucy.
meszrum Opublikowano 25 Listopada 2008 Opublikowano 25 Listopada 2008 Zamiat placic za powrot do serii lepiej odrazu zrobic na 170-180 kucy. to jakiś dowcip? tego sinika nie da się skutecznie zrobić, w jego obecnym stanie, na więcej niż 140-145 PS.
ostan83 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2008 Witam Poproszę o ocenę nowych logów już bez chipa na seryjnym sofcie n grupa basic http://img218.imageshack.us/img218/2199/000br8.jpg http://img222.imageshack.us/img222/2295/003vb9.jpg http://img68.imageshack.us/img68/3320/004sh6.jpg http://img218.imageshack.us/img218/880/011ru9.jpg grupa normalne http://img218.imageshack.us/img218/329/000wm1.jpg http://img229.imageshack.us/img229/6223/001qy2.jpg http://img216.imageshack.us/img216/8336/003qa1.jpg http://img228.imageshack.us/img228/7118/004dp9.jpg http://img229.imageshack.us/img229/5660/007sz6.jpg http://img228.imageshack.us/img228/4193/013cd5.jpg http://img397.imageshack.us/img397/1573/014zu3.jpg http://img397.imageshack.us/img397/3834/018gk2.jpg grupa dynamiczna http://img216.imageshack.us/img216/8049/001eu9.jpg http://img216.imageshack.us/img216/8094/003me2.jpg http://img67.imageshack.us/img67/1487/004hu2.jpg http://img67.imageshack.us/img67/2140/008zx0.jpg http://img135.imageshack.us/img135/1295/010as2.jpg http://img135.imageshack.us/img135/126/011wr7.jpg Z góry dzięki
przemik Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Przeplywomierz w tym samochodzie... umarl.... sproboj przeczyscic zgodnie z tematem w tym dziale... ale obawiam sie ze konieczna bedzie wymiana. Dodatkowo skorygowałbym kąt wtrysku w 004 BS tak by wartość przy przelaczeniu na Late byla w granicach 2* ATDC(tolerancja +/- 0,5), a wartosci w 004 stat byly jak najbardziej zbieżne. Czy w tym aucie byl wymieniany rozrzad ? [Edit] Faktycznie - po lepszym wpatrzeniu sie w 011 (po poscie Spankiego) turbo faktycznie gubi "cisnienie".
spanky Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Turbo jest zdrowe. z tym turbo to nie takie hop-siup ... za ciekawie to nie wyglada [gdzies gubi spora ilosc mbarów]
ostan83 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2008 co to oznacza ze gubi spora ilosc mbarów? dziura gdzies w intercoolerze ? czy turbo do wymiany?czy przez to przeplywomierz moze zle mierzyc? rozrzad byl wymieniany
spanky Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 co to oznacza ze gubi spora ilosc mbarów? dziura gdzies w intercoolerze ? czy turbo do wymiany?czy przez to przeplywomierz moze zle mierzyc? rozrzad byl wymieniany zobacz na wymagane i rzeczywiste ... najpierw jest OB wielkosci słonia nastepnie jest niedoladowanie wielkosci dinozaura (~350mbar) ... ktore wraz z obrotami sie zmniejsza ... [moim zdaniem zaluzje w turbo sa winne takiego zachowania ] spojrz na logi z czipem ... tam wyglada to zupelnie inaczej chodz tez nie za dobrze ... moim zdaniem cala wine ponosi zła regeneracja turbo [ale to tylko moje zdanie ]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się