Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analize logów dynamicznych i statycznych 2,5 v6 AFB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Proszę o pomoc w analizie logów VAG.

Samochód A4 B5 2,5 v6 AFB przebieg 250 000, skrzynia automatyczna TIPTRONIC.

Objawy:

a) Do 3000 obr/min samochód przyśpiesza zadowalająco, ale to nie jest to.

b ) Po wciśnięciu gazu w podłogę biegi się redukują prędkość obrotowa wzrasta a samochód tak jakby się zastanawiał czy ma jechać.

c) Kilka razy miałem tak, że wyprzedzam dochodzę do 3000 obr/min, a samochód nie przyśpiesza wtedy raz albo dwa trzeba popuścić gaz i zbiera się już powyżej 3000 obr.

d) Testując prędkość maksymalną trzymając gaz w podłodze na 4 biegu dochodzi do ok 4100 obr i dale nie wzrasta, ani nie przerzuca na wyższy bieg (poluzowanie gazu pomaga, aby wrzucić wyższy bieg)

e) Prędkość maksymalna z trudem 180 -190 (do 150 zbiera się ok).

Sprawdzona gruszka - ruch ok 1,5 cm (turbinę słychać - wygląda na wporządku), wymienione wszystkie filtry i olej.

Błędy

00519- Czujnik ciśnienia w przewodzie dolotowym-G 71. - zwarcie do plusa

00575 - Intake Manifold Pressure

Logi basic settings

grupa 003 - http://vaglog.pl/log_253860.html

grupa 004 - http://vaglog.pl/log_253854.html

grupa 011 - http://vaglog.pl/log_253859.html

Logi dynamiczne.

grupa 003 - http://vaglog.pl/log_253659.html

grupa 011 - http://vaglog.pl/log_253658.html

Logi podczas krótkiej jazdy po mieście (pewnie nie potrzebne ale mam to wrzucam)

Grupa 003 008 011 - http://vaglog.pl/log_253934.html

Grupa 003 008 011 - http://vaglog.pl/log_253935.html

Dzisiaj wyczyściłem przepływomierz. W efekcie na trasie ok 25 km stwierdziłem wyeliminowanie objawów przedstawionych w punkcie:

a) jest dużo lepiej, ale chyba jeszcze to nie to.

b ) jest bardziej zrywny.

c) nie zdarzyło mi się ale raczej za krótki odcinek aby stwierdzić czy zostało wyeliminowane

d) zdecydowanie lepiej prędkość obr wzrastała do 4200, a później już nawet na opcji TIPTRONIC przerzucał bieg wyżej.

e) tutaj niestety nic się nie zmieniło

Błąd

00519- Czujnik ciśnienia w przewodzie dolotowym-G 71. - zwarcie do plusa

Logi dynamiczne po wyczyszczeniu przepływomierza.

grupa 003 - http://vaglog.pl/log_253953.html

grupa 008 - http://vaglog.pl/log_253954.html

grupa 009 - http://vaglog.pl/log_253951.html

grupa 011 - http://vaglog.pl/log_253952.html

grupa 013 - http://vaglog.pl/log_253955.html

Jeżeli są potrzebne jeszcze jakieś logi to proszę napisać, a postaram się zrobić.

Będę wdzięczny za każdą pomoc.

Edit

Dzisiaj objaw z punktu c) znów się powtórzył przy 2700 obr (ja wciskam gaz, a samochód nie może pokonać wartości 2700 obrotów. Musiałem popuścić gazu i ponownie gaz w podłogę )


Czy jest na tym forum osoba, która może się wypowiedzieć w temacie?

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Edytowane przez sakekl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...