Mateusz_09_09 Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 Od jakiegoś czasu pojawia się problem z dławieniem auta. Mianowicie nie raz przy próbie energicznego ruszenia auto nagle schodzi z obrotów i przez chwile nie reaguje na pedał przyspieszania i chodzi tak jakby za chwilę miało zgasnąć. Podobny problem jest przy zmianie biegów przy obrotach 2 - 2,5 tys auto wtedy się dławi i szarpie. Wrzucam logi i może ktoś na ich podstawie będzie w stanie określić czy jest to wina elektroniki czy mechaniki. Dynamiczne: 002, 008, 013 http://vaglog.pl/log_254028.html 002, 007, 013 http://vaglog.pl/log_254029.html 002, 003, 007 http://vaglog.pl/log_254030.html
Łukasz13 Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 Trudno ocenić co tam się dzieje, na pb i na lpg jest tak samo? Przepływka jest org. czy jakiś zamiennik?
Mateusz_09_09 Opublikowano 26 Marca 2016 Autor Opublikowano 26 Marca 2016 (edytowane) Trudno ocenić co tam się dzieje, na pb i na lpg jest tak samo? Przepływka jest org. czy jakiś zamiennik? Na LPG też to występuje ale mam wrażenie, że na benzynie jest to bardziej odczuwalne zwłaszcza na zimnym silniku... Przepływomierz jest oryginalny. Ogólnie któregoś dnia go odłączyłem to na zimnym silniku auto szarpało i potrafiło zgasnąć ale już na ciepłym auto zrobiło się bardziej elastyczne i miałem wrażenie, że mocniejsze Edytowane 26 Marca 2016 przez Mateusz_09_09
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się