Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Padł silnik 2.5 TDI AKE, swap?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam problem z moim Audi, a mianowicie po długich, monotonnych, a przede wszystkim pochłaniających pieniądze naprawach, pancerny "dwa i pół" się poddał całkowicie, nawet może jak by była jakaś szansa naprawy tego silnika, to bym się na to nie zdecydował, bo za miesiąc znów coś padnie i trzeba będzie znowu wyrzucać w śmietnik niemałe pieniądze.

Pytanie moje dotyczy SWAPA na jakiś inny silnik. Chciałem dowiedzieć się jaki silnik najlepiej tam wrzucić i co trzeba wymienić oprócz samego silnika, komputera, słyszałem jeszcze, że prawdopodobnie może być do wymiany bak paliwa i zegary.

Osobiście myślałem nad dwoma silnikami diesla z a4 b7 i a6 c6, każdy z nich o pojemności 2.7 (180 i 190 km)

Jeśli ktoś z Was miał do czynienia ze swapem tego modelu, był bym bardzo wdzięczny za kilka dla mnie bardzo cennych rad.

Opublikowano

Jeżeli chcesz iść w koszty sięgające 80-100% wartości samochodu to kupuj graty. Ekonomicznie opłacalny jest tylko i wyłącznie drugi 2.5 z serii BAU, BDG, BDH. Ewentualnie warant cebula czyli wstawienie 1.9.

Sam słupek 2.7 bez osprzętu kosztuje w granicach 5-6 tysięcy, do tego ecu, kompletna instalacja spod maski. Fachowiec, który to pożeni z instalacją auta też swoje weźmie, w 3mieście podłączenie wiązki po prostym swapie kosztuje od 600 zł wzwyż, a tutaj mowa o grubej rzeźbie.

Opublikowano (edytowane)

może 1.9 po remoncie 210KM/420NM

Edytowane przez michałswd
Opublikowano

Brzmi ciekawie. Jak wyglądała by sprawa z wrzuceniem 1.9?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...