nowakd14 Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 Witam. Mam problem z moim Audi, a mianowicie po długich, monotonnych, a przede wszystkim pochłaniających pieniądze naprawach, pancerny "dwa i pół" się poddał całkowicie, nawet może jak by była jakaś szansa naprawy tego silnika, to bym się na to nie zdecydował, bo za miesiąc znów coś padnie i trzeba będzie znowu wyrzucać w śmietnik niemałe pieniądze. Pytanie moje dotyczy SWAPA na jakiś inny silnik. Chciałem dowiedzieć się jaki silnik najlepiej tam wrzucić i co trzeba wymienić oprócz samego silnika, komputera, słyszałem jeszcze, że prawdopodobnie może być do wymiany bak paliwa i zegary. Osobiście myślałem nad dwoma silnikami diesla z a4 b7 i a6 c6, każdy z nich o pojemności 2.7 (180 i 190 km) Jeśli ktoś z Was miał do czynienia ze swapem tego modelu, był bym bardzo wdzięczny za kilka dla mnie bardzo cennych rad.
majkel_majki Opublikowano 15 Marca 2016 Opublikowano 15 Marca 2016 Jeżeli chcesz iść w koszty sięgające 80-100% wartości samochodu to kupuj graty. Ekonomicznie opłacalny jest tylko i wyłącznie drugi 2.5 z serii BAU, BDG, BDH. Ewentualnie warant cebula czyli wstawienie 1.9. Sam słupek 2.7 bez osprzętu kosztuje w granicach 5-6 tysięcy, do tego ecu, kompletna instalacja spod maski. Fachowiec, który to pożeni z instalacją auta też swoje weźmie, w 3mieście podłączenie wiązki po prostym swapie kosztuje od 600 zł wzwyż, a tutaj mowa o grubej rzeźbie.
michałswd Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 (edytowane) może 1.9 po remoncie 210KM/420NM Edytowane 18 Marca 2016 przez michałswd
nowakd14 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Brzmi ciekawie. Jak wyglądała by sprawa z wrzuceniem 1.9?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się