niuniek222 Opublikowano 14 Marca 2016 Opublikowano 14 Marca 2016 Witam! Od jakiegoś czasu raz na jakiś czas pojawia mi sie komunikat żółta konewka i napis Sensor. Komunikat ten wyświetli się na jakieś 5 sekund i gaśnie i dalej jest wszystko OK. Po jakimś czasie, nie wiem może kilkaset km znów się pojawia. Czy to może być uszkodzony czujnik stanu oleju czy coś innego? Jak podepnę VAG to pokaże błąd czy tylko w tej chwili pokaże jak wywali błąd na FISIE?
koloboro Opublikowano 14 Marca 2016 Opublikowano 14 Marca 2016 czujnik poziomu oleju do wymiany Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
niuniek222 Opublikowano 14 Marca 2016 Autor Opublikowano 14 Marca 2016 Jaki koszt tego czujnika, opłaca sie kupować zamiennik czy lepiej orginał? Gdzie ten czujnik jest umiejscowiony bo może dam radę go sam wymienić?
arkady89 Opublikowano 14 Marca 2016 Opublikowano 14 Marca 2016 Czujnik masz w misce olejowej od spodu. Po zdjęciu płyty pod silnikiem zobaczysz go. Sam dasz rade wymienić.
niuniek222 Opublikowano 15 Marca 2016 Autor Opublikowano 15 Marca 2016 Czyli, żeby wymienić ten czujnik to trzeba miske olejowa odkręcać skoro on jest w misce. Czy wystarczy zdjąć te plastikowe osłony co są pod silnikiem i wtedy czujnik jest na wierzchu?
szakal222 Opublikowano 15 Marca 2016 Opublikowano 15 Marca 2016 Jest na wierzchu ale olej poleci tak czy siak
niuniek222 Opublikowano 15 Marca 2016 Autor Opublikowano 15 Marca 2016 Rozumiem czyli przy okazji olej trzeba wymienić. Planowaną wymianę oleju mam za ok 5,5 tyś jak myślicie jezdzic z tym az do wymiany oleju i przy okazji wymienię czyjnik czy lepiej nie czekać i jak najszybciej zmienić ten czujnik poziomu oleju?
szakal222 Opublikowano 15 Marca 2016 Opublikowano 15 Marca 2016 Jak olej masz na bagnecie w normie to poczekaj ,ja tez teraz tak mam ,zrobilo mi sie swiezo po wymianie
koloboro Opublikowano 15 Marca 2016 Opublikowano 15 Marca 2016 ja swego czasu kupilem oryginalną uzywke i bylo ok. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Tomeczek1403 Opublikowano 15 Marca 2016 Opublikowano 15 Marca 2016 Sprawdź najpierw czy nie masz, aby uszkodzonych przewodów we wiązce idącej do tego czujnika. Możesz wymienić czujnik a problem może pozostać. Po zdjęciu osłony od dołu, przyjrzyj się dokładnie wiązce, a szczególnie w miejscu, w którym przewody wychodzą z otuliny w tym miejscu przewody ,,lubią" pękać. Może być tak, że to dopiero początek całkowitego przerwania przewodu. Zacznij od tego, aby mieć pewność, że z przewodami wszystko ok.
zolti2 Opublikowano 16 Marca 2016 Opublikowano 16 Marca 2016 Kolega ma rację. Miałem podobny przypadek. Winne było połączenie, ale u mnie akurat od strony zegarów. Po wsadzeniu tam łapy, wszystko zaczęło świecić jak choinka. Po wyczyszczeniu styków błąd sensora znikł. Gdybym przy tym nie był, to pewnie by mnie naciągnęli na nowy za 400pln.
niuniek222 Opublikowano 17 Marca 2016 Autor Opublikowano 17 Marca 2016 Zauważyłem, że komunikat sensor pojawia mi się zawsze w tym samym miejscu jak jadę do pracy i jak wracam z pracy. Czy wychodzi na to, że komunikat Sensor wywala jak przejadę jakąs okresloną ilośc km od zapalenia silnika bądz jak silnik złapie temp 90 stopni. Tylko czemu tak jest, że na chwilę się zapali i zaraz gaśnie.
koloboro Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 może żyła wodna hehe, żartuję oczywiście Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się