Bananek1979 0 Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 witam.mam audi 1.9tdi 2000r.autko traci moc na 4-5 biegu tak najczesciej przy ok 3000obr.po wyloczeniu i wlaczeniu ponownym stacyjki wszystko jest ok.wymienilem zawor n75 ale to nic nie pomoglo.czy to moze cos z turbo czy z przeplywka. * prosze o stosowanie wlasciwego prefixu w temacie watku [Musashi] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YATES 0 Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Prośba do Prezesa - załóżmy nowy dział o nazwie " Brak mocy" Bananek1979 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Italiano 0 Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Autko wpada ci w tryb serwisowy tz. noflaut. Bez podpięcia vaga nic nie uzyskasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasio1969 0 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Spróbuj na razie sprawdzić szczelność układu turbo. Na wlocie turbiny podaj lewe ciśnie nie około 1,5 atmosfery, samochud na 3 biegu delikatnie przepchnichaż do oporu. Posłuchaj czy nie ucieka Ci bokiem powietrze z układu turbodoładowania. [br]Dopisany: 25 Listopad 2008, 07:23_________________________________________________Nie każdy kupując samochud kupuje od razu VAG-a. Sprubujcie pomóc ludziom w prostrzy sposób!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Spróbuj na razie sprawdzić szczelność układu turbo. Na wlocie turbiny podaj lewe ciśnie nie około 1,5 atmosfery, samochud na 3 biegu delikatnie przepchnichaż do oporu. Posłuchaj czy nie ucieka Ci bokiem powietrze z układu turbodoładowania. [br]Dopisany: 25 Listopad 2008, 07:23_________________________________________________Nie każdy kupując samochud kupuje od razu VAG-a. Sprubujcie pomóc ludziom w prostrzy sposób!! Ale jak by sobie nie mógł poradzić to pewnie przez forum znalazł by klubowicza ze swoich okolic z Vag-iem który by mu pomógł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Prośba do Prezesa - załóżmy nowy dział o nazwie " Brak mocy" Bananek1979 dobry pomysł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 turbo na stól .... na poczatek wd40 na sztange,reczne rozruszanie i jazda po autobanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 turbo na stól .... na poczatek wd40 na sztange,reczne rozruszanie i jazda po autobanie... Zapewne do tego dojdzie ale warto podpiąć VAGa i się upewnić robiąc logi dynamiczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Po co odrazu turbo na stół. Przyczyn może być kilka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Po co odrazu turbo na stół. Przyczyn może być kilka jasne .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRoger 1 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Prośba do Prezesa - załóżmy nowy dział o nazwie " Brak mocy" Bananek1979 dobry pomysł To może na przykład "Strefa Jedi" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Po co odrazu turbo na stół. Przyczyn może być kilka No bo najwyraźniej tego potrzebuje a VAGowanie zapewne tylko to potwierdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bananek1979 0 Opublikowano 28 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 dzisial podpiolem VAG-a i wychodzi na to ze turbo dostaje za duzo cisnienia i wlacza sie tryb awaryjny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 dzisial podpiolem VAG-a i wychodzi na to ze turbo dostaje za duzo cisnienia i wlacza sie tryb awaryjny a czego sie spodziewales ... [nic nowego ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 no i turbo na stół Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 turbo na stól .... na poczatek wd40 na sztange,reczne rozruszanie i jazda po autobanie... a ja stawiam na dziurę w dolocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 turbo na stól .... na poczatek wd40 na sztange,reczne rozruszanie i jazda po autobanie... a ja stawiam na dziurę w dolocie nie jest to mozliwe ... a tutaj masz dlaczego : dzisial podpiolem VAG-a i wychodzi na to ze turbo dostaje za duzo cisnienia i wlacza sie tryb awaryjny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 dzisial podpiolem VAG-a i wychodzi na to ze turbo dostaje za duzo cisnienia i wlacza sie tryb awaryjny możesz napisać co dokładnie pokazuje?? załączyć logi.. błąd.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 turbo na stól .... na poczatek wd40 na sztange,reczne rozruszanie i jazda po autobanie... a ja stawiam na dziurę w dolocie auto by dymiło jak batory i nie łapał by przeładowania tylko mocno by sie zmulał już od ok. 1500obr a tu mamy co innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martin a4 0 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 kierowniczki rozruszac ew czyszczenie turbo ropka i heja za duzo PSJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się