fryzjerek Opublikowano 15 Marca 2016 Opublikowano 15 Marca 2016 Witam wyskoczyła mi kontrolka na silniku po podłączeniu do vaga mam takie błędy 4096 - Bank 1: CMP Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28) incorect autem na wolnych obrotach zaczęło trosze szarpać jak się jedzie jest ok ale po zatrzymaniu lekko rzuca mam w związku z tym pytanie co by to mogło być i gdzie mogę udać sie z tym we Wrocławiu gdyż tu utkwiłem a nie chce się poruszać tym autem żeby więcej nie nabroić przejechane 93 tys
komoornik Opublikowano 15 Marca 2016 Opublikowano 15 Marca 2016 Jaki rocznik auta? Może to być problem z rozrządem.
griga-st Opublikowano 15 Marca 2016 Opublikowano 15 Marca 2016 Prędkości odczytywane na walku rządu(G40) nie odpowiadają-poza granicą błędu) prędkości mierzonej na wale(G28). coś z Rozrządem niestety...
fryzjerek Opublikowano 15 Marca 2016 Autor Opublikowano 15 Marca 2016 gdzieś wyczytałem ze to może być czujnik położenia wału ale nie wiem ile w tym prawdy tak czy siak muszę kogoś we Wrocławiu dorwać kto by na to popatrzył
Maciej Królak Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 Trenowałem ostatnio dwie takie padaczki z obydwóch rorzad przestawiony... Cdnc i cdnb PoZdro, mam blokady do tego
majkel101 Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 Mam to samo autko CAEB, 2011, przebieg 87000. U mnie błąd się pojawił mniej więcej, jak mi odma siadła, a raczej po jej wymianie. Mniejsza o to. To mógł być zbieg okoliczności albo jakaś konsekwencja. Zauważyłem, że autko potrafi szarpać po zatrzymaniu się, kiedy silnik jest tylko trochę nagrzany - wskazówka temp. na desce rozdzielczej jest między pierwszą a drugą kreską. Jak cieplejszy, to już tego mi nie zrobi. Ostatnio, o dziwo przestał mi szarpać w ogóle, ale muszę zobaczyć, co tam za błędy są w pamięci, bo ciągłe kasowanie mi się znudziło i jeździłem z kontrolką MIL zapaloną przez kilka tygodni. Wyszedłem z założenia, że skoro mi szarpał od czasu do czasu tylko przy nienagrzanym silniku, a potem mogłem jeździć dziesiątki kilometrów i tego nie robił, to problem chyba nie jest tak poważny, jak wskazuje opis błędu. No bo weź tu rób rozrząd od strony skrzyni automatycznej przy tak małym przebiegu i zazwyczaj niskich obrotach silnika. Przy moich ośmiu biegach, nawet jadąc 200km/h mam równo 3tys. obrotów, a nie mam tendencji do szaleństw i ciągłego kręcenia silnika, więc chyba rozrząd nie jest aż tak gówniany, żeby miało się z nim coś zadziać tak szybko? Tak więc olałem to, ale objawy szarpania na razie też odpuściły. Acha, kiedy auto zaszarpało, to wystarczyło trochę przygazować na chwilę i problem znikał. Też tak miałeś?
komoornik Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 Rozrząd nie jest od strony skrzyni. Jest trochę roboty, bo z założenia ściąga się pas przedni.
griga-st Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 No bo weź tu rób rozrząd od strony skrzyni automatycznej O jakim silniku kolega pisze?
zabiello Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 (edytowane) No bo weź tu rób rozrząd od strony skrzyni automatycznej O jakim silniku kolega pisze? Rozrząd od strony skrzyni biegów jest w 3.0 tfsi, 3.2 fsi, 4,2 fsi, 2.7 tdi i 3.0 tdi. Edytowane 19 Marca 2016 przez zabiello
majkel101 Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 No bo weź tu rób rozrząd od strony skrzyni automatycznej O jakim silniku kolega pisze? Rozrząd od strony skrzyni biegów jest w 3.0 tfsi, 3.2 fsi, 4,2 fsi, 2.7 tdi i 3.0 tdi. Przepraszam, byłem przekonany, że jest z tyłu. Mam rozumieć, że jest z przodu i że nie jest tak trudno się do niego dostać?
zabiello Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 No bo weź tu rób rozrząd od strony skrzyni automatycznej O jakim silniku kolega pisze? Rozrząd od strony skrzyni biegów jest w 3.0 tfsi, 3.2 fsi, 4,2 fsi, 2.7 tdi i 3.0 tdi. Przepraszam, byłem przekonany, że jest z tyłu. Mam rozumieć, że jest z przodu i że nie jest tak trudno się do niego dostać? Trzeba ściągnąć pas przedni (choć napewno znajdą się tacy co i bez zdejmowania pasa to zrobią, ale jest poprostu mało miejsca), pasek osprzętu w tym napinacz oraz dwie osłony by dostać się do rozrządu.
majkel101 Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 (edytowane) No bo weź tu rób rozrząd od strony skrzyni automatycznej O jakim silniku kolega pisze? Rozrząd od strony skrzyni biegów jest w 3.0 tfsi, 3.2 fsi, 4,2 fsi, 2.7 tdi i 3.0 tdi. Przepraszam, byłem przekonany, że jest z tyłu. Mam rozumieć, że jest z przodu i że nie jest tak trudno się do niego dostać? Trzeba ściągnąć pas przedni (choć napewno znajdą się tacy co i bez zdejmowania pasa to zrobią, ale jest poprostu mało miejsca), pasek osprzętu w tym napinacz oraz dwie osłony by dostać się do rozrządu. To ułatwia potencjalną naprawę. Daj znać kolego Fryzjerek, czy to rozrząd czy walnięty czujnik jednak winny szarpaniu i błędowi. Dziś postanowiłem skasować ten błąd sprzed blisko dwóch tygodni i pech chciał, że dziś też na parkingu silnik szarpać na postoju zaczął. Oczywiście, silnik nie był do końca nagrzany, o czym pisałem. A Tobie szarpie i wyskakuje błąd bez względu na to, czy silnik ma już 90C, czy zimny? Nie znam się na tym, ale jeśli u mnie to się zadzieje w przedziale 60-75C, to raczej bym obstawiał u siebie na czujnik, a nie przestawiony rozrząd. Tak czy siak, podziel się informacją, jak już ogarniesz temat. P.S. Twój CAEB to też wersja z USA? Edytowane 19 Marca 2016 przez majkel101
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się