romand24 Opublikowano 16 Marca 2016 Opublikowano 16 Marca 2016 Witam, Bardzo proszę o pomoc w diagnozie i analizie logów. Odczułem spadek mocy auta i sporadycznie auto wpada w tryb serwisowy i turbo nie dmucha, kod błędu: 17965 STATYCZNE:Grupa 004: <a href="http://vaglog.pl/log_254496.html">http://vaglog.pl/log_254496.html</a><br/> Grupa 003: <a href="http://vaglog.pl/log_254497.html">http://vaglog.pl/log_254497.html</a><br/> Grupa 007: <a href="http://vaglog.pl/log_254498.html">http://vaglog.pl/log_254498.html</a><br/> Grupa 011: <a href="http://vaglog.pl/log_254499.html">http://vaglog.pl/log_254499.html</a><br/> Grupa 001: <a href="http://vaglog.pl/log_254500.html">http://vaglog.pl/log_254500.html</a><br/> Grupa 013: <a href="http://vaglog.pl/log_254501.html">http://vaglog.pl/log_254501.html</a><br/> Grupa 023: <a href="http://vaglog.pl/log_254502.html">http://vaglog.pl/log_254502.html</a><br/> DYNAMICZNE:Grupa 001: <a href="http://vaglog.pl/log_254482.html">http://vaglog.pl/log_254482.html</a><br/> Grupa 010: <a href="http://vaglog.pl/log_254493.html">http://vaglog.pl/log_254493.html</a><br/> Grupa 010, 011: <a href="http://vaglog.pl/log_254492.html">http://vaglog.pl/log_254492.html</a><br/> Grupa 013: <a href="http://vaglog.pl/log_254491.html">http://vaglog.pl/log_254491.html</a><br/> Grupa 008: <a href="http://vaglog.pl/log_254490.html">http://vaglog.pl/log_254490.html</a><br/> Grupa 011: <a href="http://vaglog.pl/log_254489.html">http://vaglog.pl/log_254489.html</a><br/> Grupa 004: <a href="http://vaglog.pl/log_254488.html">http://vaglog.pl/log_254488.html</a><br/> Grupa 003: <a href="http://vaglog.pl/log_254487.html">http://vaglog.pl/log_254487.html</a><br/> Grupa 003, 011: <a href="http://vaglog.pl/log_254486.html">http://vaglog.pl/log_254486.html</a><br/>
lukasz51237 Opublikowano 16 Marca 2016 Opublikowano 16 Marca 2016 Przełądwouje ostro. Posprawdzaj podciśnienia, ale chyba nie obejdzie się bez czyszczenia.
romand24 Opublikowano 16 Marca 2016 Autor Opublikowano 16 Marca 2016 Czyli albo przewód podciśnienia od gruszki turbiny albo czyszczenie geometrii?
goldi Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 raczej bym sie skupił na czyszczeniu i usunieciu katalizatora włącz sobie gr 11 bs i zobacz jak sztanga pracuje ma być skok 11 mm
romand24 Opublikowano 26 Marca 2016 Autor Opublikowano 26 Marca 2016 Zmienione węźyki, wyeliminowany przypadkowo wykryty luz na krućcu pompy vacuum STATYCZNE: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_256052.html BASIC SETTINGS: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_256051.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_256050.html DYNAMICZNE: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_256047.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_256046.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_256045.html
goldi Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 Nic się nie zmieniło jak sztanga pracuje patrzyłeś
romand24 Opublikowano 26 Marca 2016 Autor Opublikowano 26 Marca 2016 Tak obserwowaliśmy, sztanga chodzi góra dół, dodatkowo vacuometrem robiliśmy podciśnienie i sztanga chodziła góra dół
goldi Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 To skoro tak masz skąd podmienić czujnik doładowania który masz na rurze dolotowej i ponownie zlogować gr 11 dynamiczną
romand24 Opublikowano 26 Marca 2016 Autor Opublikowano 26 Marca 2016 Też o tym pomyślałem że czujnik doładowania może świrować, będzie trzeba podmienić, trochę testowaliśmy auto i nie łapał tym razem błędu a do setki miało 10, 45 sekundy.
goldi Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 Miałem teraz przypadek kolegi też przeładowanie ale nie łapało trybu awaryjnego a turbo miał nowe i przyczyną był ten czujnik
romand24 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2016 (edytowane) Wyciągnąłem turbosprężarkę, wyczyściłem na lustereczko, założone spowrotem, od soboty przejechane ponad 200 km, trybu awaryjnego nie złapało, nie ma już dźwięku chrobotania tylko przyjemne gwizdanie turba, tylko wydaje mi się że samochód słabo zbiera się na niskich obrotach, dopiero później powyżej 2500 obrotów zaczyna się dziać, przed rozbieraniem była kompletna klapa teraz tylko na niskich jeszcze przydałoby się kopniecie. Dodam że mam wycieki z zaworu EGR (przy 3000 obrotów na postoju widać jak z połączenia EGRu idą bąbelki olejowe), uszczelki już kupione także za tydzień będzie czyszczenie i założenie z nowym zestawem uszczelek. Pytanie czy takie niewielkie przepuszczanie z połączenia EGRu może mieć wpływ na utratę mocy na niskich obrotach (zaglądałem do środka zaworu nie ma tam jeszcze asfaltu ale trochę mazi olejowej jest)? Logi robione doładowanie w granicach 2400, nie przekracza granicy doładowania. Przed: Po: Edytowane 18 Czerwca 2016 przez romand24
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się