patryk.patryk Opublikowano 16 Marca 2016 Opublikowano 16 Marca 2016 Witam byłem dziś na oględzinach S4 B6 i mam kilka pytań odnośnie silnika, jestem zielony w tym temacie, nigdy nie miałem benzyny auto stało kilka dni, tak twierdzi sprzedawca i przy odpaleniu przez 2 sekundy strasznie coś grzechotało, i po 2 sek zaraz ustało jednak silnik na biegu jałowym cały czas rzempoli jakby łańcuch rozrzadu? benzyna raczej powinna chodzić cicho,a tutaj cały czas było coś słychać jakby metalicznego coś w stylu cykania druga sprawa to jazda autem- do 3tys muł dopiero od 3tys coś tam ciągnie, poza tym między 2 a 3 tys obrotów jakby coś przerywało prosiłbym o pomoc, auto ogolnie mi się podoba tylko nie chcialbym sie wrąbać w koszta dzieki za pomoc pozdrawiam
Pawel00S4 Opublikowano 16 Marca 2016 Opublikowano 16 Marca 2016 Typowe dla uszkodzonych fazatorow i popekanych slizgow rozrzadu . Przyblizony wklad ok 7tys. Bardzo przyblizony bo widomo ze zawsze cos sie jeszcze znajdzie i dolicz jeszcze robicizne . Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
patryk.patryk Opublikowano 16 Marca 2016 Autor Opublikowano 16 Marca 2016 a co myslisz o tym braku mocy?
niebieski708 Opublikowano 16 Marca 2016 Opublikowano 16 Marca 2016 Brak mocy spowodowany uszkodzeniem klap kolektora, albo ich wyjeciem Ogólnie jak zaniedbany silnik to koszta będą spore.