Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Stuki puki...


ww-piasek

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie! Otóż mój problem brzmi następująco wymieniłem całe zawieszenie z przodu ponieważ coś pukalo i było widać że są luźne swożnie (wymieniłem wahacze wszytskie, gumy stabilizatora łączniki stabilizatora oraz końcówki drążków) a coś nadal stuka z lewej strony. Mechanik powiedział że jest to najprawdopodobniej amortyzator. Pytanie czy miał ktoś podobny problem oraz jak sprawdzić najłatwiej czy to wina amortyzatora? Pozdrawiam i czekam na szybkie odpowiedzi.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można zmierzyć jego procent na stacji diagnostycznej i będzie wiadomo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze być poduszka amortyzatora. Tez stuka jak jest dobita. Na szczęście ori jest tania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na bank amorki. kiedys mialem w toyocie podobny przypadek,nic nie bujalo a stukalo metalicznie na dziurach.po wymianie amorkow pomoglo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze być poduszka amortyzatora. Tez stuka jak jest dobita. Na szczęście ori jest tania.

co to za poduszki jak je mozna sprawdzić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stuki potrafią doprowadzić do szału !!

dziś u diagnosty wyszło że amorki mają 86% sprawności i są od nowości, mam co prawda mały luz na maglu, ale żeby to on wydawał taki dzwięk, myślę już o wymianie gum na amorkach i pospawaniu sanek, niecały rok temu wymieniłem kompletne zawieszenie z lema, koło twardo się trzyma, chyba że jeszcze przegub wewnętrzny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze być poduszka amortyzatora. Tez stuka jak jest dobita. Na szczęście ori jest tania.

co to za poduszki jak je mozna sprawdzić ?

Tutaj jest opisane co i jak. Co prawda a3, ale za wiele sie to nie różni od naszych a4 :)

http://www.a3-club.net/forum/showthread.php?69696-Wymiana-%B3o%BFysk-i-poduszek-amortyzator%F3w-przednich-bez-wyci%B1gania-makpersona

No i cytat:

Sprawdzić wywalone poduchy amorka bardzo prosto , jeśli między talerzykiem a nadwoziem jest więcej niż 0.5cm już można wymieniać poduchy i kasować w tesn sposób luz w kolumnie makpersona.

Wywalone łożysko, to lekkie stuki przy skręcaniu kolumny i kierownicy , najlepiej widoczne pod obciążeniem czyli auto na kołach .

Edytowane przez MamDwieDychyNaWache
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Pytanie czy miał ktoś podobny problem oraz jak sprawdzić najłatwiej czy to wina amortyzatora? Pozdrawiam i czekam na szybkie odpowiedzi.

Ja miałem identyko w poprzedniej B6 i też z jednej strony. Powymieniałem całe zawieszenie a stukanie zostało. Po wymianie amortyzatora stukania nie ma. Wyciągnij amorek i go rozciągnij. Tak bedzie najtaniej, jeśli będzie miał lekki luźny skok kilkucentymetrowy to bedzie przyczyna głuchych stuków.

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem amory i nie puka nic! Dzięki za odp! Pozdrawiam!

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez ww-piasek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem amory i nie puka nic! Dzięki za odp! Pozdrawiam!

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Jakiej firmy kupiłeś amorki i ile Cię to wyniosło?

Wysłane z mojej Sony Xperia z2 za pomocą Tapatalk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem oryginalne amory 1BE czyli sportowe niższe o 2cm ( komplet używany) całość 400 zł.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...