Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AWT] 1.8TQ - Sleeperski Avant


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam!

opiszę swoje autko, a temat będzie a'la notatnik, bo pamieć już nie ta :D

Metryczka:

Rocznik 2000

Silnik 1.8t AWT seria

Na początek fotka z ogłoszenia gdyż nie udało mi sie jeszcze zrobić od zakupu osobiście:

mTDPlMI.jpg

Obecnie stoi na ori 16" zimówkach.

Wyposażenie jakie było jak kupiłem (ogłoszenie: http://otomoto.pl/oferta/audi-a4-audi-a4-b5-1-8t-quattro-kombi-2000r-ocynk-doinwestowany-super-stan-ID6ydyA5.html#f6bc062eb1):

  1. Grzane fotele
  2. Klimatronik
  3. Brak zmieniarki i nie ori radio
  4. 2 ele szyby
  5. 2 ele lustera podgrzewane
  6. tempomat
  7. pół fis

Kody wyposażenia z vinu:

  1. 1e1 Pochłaniacz z węglem aktywnym / AKB
  2. 6U0 Bez dodatkowych uszczelek zewnętrznych / ZTD
  3. 4UE Poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera na przednim fotelu / AIB
  4. 9V7 Elektroniczny system alarmowy przeciwwłamaniowy z immobilizerem i kontrolą części pasażerskiej / EDW
  5. QH0 Bez kontroli głosowej / SPR
  6. J1L Akumulator 280 A (60 Ah) / BAT
  7. K8D Kombi Variant/Avant / KAR
  8. 1KD Hamulce tarczowe, tylne / BAH
  9. 4L2 Lusterko wsteczne wewnętrzne pochylane, typu breakaway / IRS
  10. 5D1 Częstotliwość nośna 433.92MHz - 434.42MHz / TRF
  11. 8KB Kontrolka katalizatora / KUE
  12. 7QA Bez CD/DVD do nawigacji / CDR
  13. 3C7 3-punktowy pas pośrodku tylnej kanapy / SHM
  14. B0F Zestaw części składowych zgodny z homologacją na Szwajcarię (różne części) / BLB
  15. 8T1 System kontroli prędkości jazdy CCS / GRA
  16. FC0 Bez instalacji spersonalizowanej / IND
  17. 2A5 Sprzęt dostawczy (powłoka ochronna na czas transportu) z cienką osłoną siedzeń / UEA
  18. 2T0 Bez standardu podwójnego rozmiaru (DIN) / DAT
  19. 0GG Norma emisji zgodna z EU4 / AGM
  20. MW8 4-cylindrowy silnik benzynowy 1.8L/110kW 20V turbo, silnik bazowy T0L/T16/T6V/T63/TK2/T0Z / MOT
  21. 6XD Lusterka zewnętrzne: elektrycznie regulowane/ogrzewane / ASE
  22. 1T0 Bez apteczki pierwszej pomocy i trójkąta ostrzegawczego / VBK
  23. 8WB Przednie światła przeciwmgłowe / NES
  24. Q1A Przednie siedzenia standardowe / VOS
  25. 1Z2 Zwiększone wstępne standardowe napełnienie baku / KRM
  26. 6Q2 Skórzana gałka/uchwyt zmiany biegów / SAG
  27. 8GL Alternator 120A / GEN
  28. FA0 Kontrola produkcji standardowej / SVO
  29. 8K0 Bez specjalnej aktywacji świateł przednich / FLS
  30. 8Q0 Bez regulacji zakresu świateł przednich / LWR
  31. 9T1 Ogrzewane dysze przedniej wycieraczki / BWD
  32. 1EY Specjalna płytka identyfikacyjna z masą pojazdu, ale bez ogólnego zezwolenia na eksploatację (ROW) / TYP
  33. 5MY Wkładki dekoracyjne / EIH
  34. U1A Zestaw wskaźników z zegarkiem, tachometrem, licznikiem dziennego przebiegu i prędkościomierzem w km/h / INS
  35. 7CA Emission standard LEV 3/Tier 3 160 / AGM
  36. 4SD Lewe lusterko podręczne podświetlone / MSL
  37. 1PC Śruby koła z zabezpieczeniem antywłamaniowym (odbezpieczane) / ABR
  38. 7P0 Bez podparcia lędźwiowego w oparciach foteli / LOR
  39. 6N0 Bez fartuchów błotników / SZF
  40. 7Q0 Bez urządzenia nawigującego / NAV
  41. 0VC Zestaw informacyjny po niemiecku / BTA
  42. 7X0 Bez czujników parkowania PDC / EPH
  43. 4P0 Moduł tylnego panelu podłogowego, typ 1 / PBH
  44. 8S4 Dwie lampki do czytania z przodu, dwie z tyłu / LEL
  45. 3Q6 Trzy zagłówki tylne / KOH
  46. 5J0 Bez tylnego spojlera / HES
  47. VC0 Bez zdalnego otwierania drzwi garażu / GRT
  48. 4TD Prawe lusterko podręczne podświetlone / MSR
  49. 3FA Bez okna dachowego (dach standardowy) / DEI
  50. 0LF Specjalne płytki/naklejki/certyfikaty bezpieczeństwa dla Szwajcarii / SIZ
  51. 3L1 Ręczna regulacja wysokości lewego przedniego fotela / SIE
  52. N5F Pokrowce foteli z tkaniny / SIB
  53. A00 Bez odbioru własnego / SAH
  54. 4X1 Boczna poduszka powietrzna z przodu / SAB
  55. 3X1 Funkcja "load-through" z pokrowcem na narty / DLS
  56. 8RM 8 głośników (pasywne) / LSE
  57. 0ST Oznaczenia/plakietki po niemiecku i francusku / SAU
  58. 2PV Kierownica sportowa z wykończeniem w skórze / LRA
  59. 0L2 Przepustnica sterowana elektrycznie / GAB
  60. 7K0 Bez kontrolki ciśnienia w oponach / RDK
  61. H6U Opony 205/55 R16 91W / REI
  62. 1WB Wały napędowe o średnicy 100mm / GFW
  63. G0G 5-biegowa, manualna skrzynia biegów dla napędu na 4 koła / GSP
  64. QV0 Bez odbiornika telewizji/radia cyfrowego / TVE
  65. 2Z1 Oznaczenie modelu z tyłu i płytki Quattro / TYZ
  66. F0A Samochód niespecjalizowany, wyposażenie standardowe / FZS
  67. 0YR Charakterystyka zawieszenia 16, tylko kontrola instalacji, bez prognozy wymagań / GKH
  68. 4R2 Okna otwierane elektrycznie z przodu, mechanicznie z tyłu / FEH
  69. 8N4 Wycieraczka przedniej szyby z przerywaną pracą i potencjometrem (cztery szybkości) / SWS
  70. WKC Comfort package for switzerland
  71. 3B0 Bez dodatkowej podstawki na fotelik dla dziecka / ZKV
  72. 2WA Bez opon dodatkowych / ZBR
  73. 0K0 Bez modułu napędu alternatywnego / ASY
  74. 1C1 Płyn niezamarzający przy max. -25 stopniach Celsjusza (tolerancja do -30 stopni) / FRO
  75. T6V 4-cylindrowy silnik benzynowy 1.8L, jedn. 06B.A /
  76. GMO 5C0 Bez specjalnych wymiarów / KSA
  77. 1LB Hamulce tarczowe, przednie / BAV
  78. 1AH Blokada mechanizmu różnicowego (EDL) / BRS
  79. 2K1 Zderzaki wzmocnione / SFS
  80. 4W0 Bez schowka na kasety i płyty CD / KBO
  81. 7A0 Bez zmieniarki/odtwarzacza CD / CDW
  82. 6e3 Podłokietnik z przodu, pośrodku / MAS
  83. 6RB Deska rozdzielcza i panel boczny drzwi wieloczęściowe, w jednym kolorze/w wielu kolorach / FIT
  84. 6FB Lusterko zewnętrzne w kolorze lakieru / BBO
  85. 4M0 Bez uchwytu na kubek / BEH
  86. 4N0 Standardowa tablica rozdzielcza / INT
  87. 4K4 Zamek centralny kontrolowany radiowo / TKV
  88. 1X1 Napęd na cztery koła / ATA
  89. 8Z5 Kraje niegorące / MKU
  90. A8S Wyposażenie standardowe / AUS
  91. 2B0 Bez dodatkowego tłumienia hałasu z zewnątrz / GRD
  92. 0TD Przednie i tylne wykładziny podłogowe / ZFM
  93. 6W5 Podkładka pod tablicę rejestracyjną z przodu / KZV
  94. 1SA Bez dodatkowej przedniej osłony podwozia / TWU
  95. 6R2 Gruszka dźwigni zmiany biegów ze skóry / SHV
  96. C00 Zezwolenie na eksploatację, rejestracja wstępna / COC
  97. 6PC Skórzany uchwyt dźwigni hamulca ręcznego / HBV
  98. 8JH Światło przednie elipsoidalne do jazdy prawostronnej / HSW
  99. 8X1 System spryskiwacza reflektorów / SWR
  100. 9X6 Podgrzewany zamek lewych przednich drzwi z mikroprzełącznikiem / BTS
  101. 9AK Klimatronik z kontrolą ciśnienia spiętrzania, bez CFC / HKA
  102. 2G1 Wkładka do wlewu paliwa bezołowiowego / EBB
  103. 1VG Instalacja części do silnika 4-cylindrowego / TWL
  104. 0W1 Plakietka central electric, kraje niemieckojęzyczne / AKZ
  105. 5SL Lewe lusterko zewnętrzne: asferyczne / ASL
  106. 4e0 Tylna klapa/pokrywa bagażnika otwierana z zewnątrz / SDH
  107. 5A5 Wykładzina bagażnika ze skrzynkami / GRV
  108. 4ZE Czarne formowania / ZIE
  109. 9Q0 Bez wyświetlacza wielofunkcyjnego/komputera samochodowego / MFA
  110. 9Y1 Pomiar temperatury na zewnątrz / ATE
  111. 5K1 Warstwa ochronna na lakierze (wosk) / LAC
  112. 3CA Bez przegrody / TRW
  113. 8YU Przygotowanie radia do celów komercyjnych / RAO
  114. 8TC Tylne światło przeciwmgłowe do jazdy prawostronnej / NEL
  115. 3NZ Tylne siedzenie ławkowe niepodzielone, oparcie częściowo składane / HIS
  116. 6V1 Tylny panel wykończenia (ECE) / HEB
  117. 5RQ Prawe lusterko zewnętrzne: wypukłe / ASR
  118. 3Y0 Bez rolety / SSR
  119. 3S2 Szyny dachowe czarne / DAR
  120. 7M1 Nakładki ochronne w otworach okiennych z wkładkami z metalu / EIL
  121. 9P0 Bez przypomnienia o zapięciu pasów / SGK
  122. 4A3 Ogrzewanie foteli przednich, oddzielne dla każdego fotela / SIH
  123. 1BE Sportowe zawieszenie/amortyzacja / DAE
  124. 5e1 Bez belki poprzecznej z osłoną drzwi / SAA
  125. 1G3 Koło zapasowe ze stopów lekkich z oryginalnymi oponami / RER
  126. E0A Bez edycji specjalnej / AAU
  127. L0L Kierownica z lewej strony / LEA
  128. 9W0 Bez przygotowania/instalacji telefonu samochodowego / VTV
  129. 6M0 Bez pasków mocujących/siatki/kieszeni / GPS
  130. V0A Opony bez opisanej marki / REL
  131. 1D0 Bez haka holowniczego / AHV
  132. 1YC Wały napędowe dla tylnej osi o średnicy 100 / GFH
  133. 0G1 Dźwignia zmiany biegów / GES
  134. B13 Homologacja na Szwajcarię / TPL
  135. 0DY Instalacja dla pojazdu klasy B5 (AUDI), komponenty jednostki / AED
  136. 0JF Kategoria wagowa przedniej osi 6 / GKV
  137. C1L Koła ze stopów lekkich 5,5J x 15 / RAD
  138. 4GH Szyba przednia ze szkła z izolacją termiczną, z osłoną przeciwsłoneczną / WSS
  139. WKB Comfort package quattro for switzerland
  140. WM3 Sharan "voyage ii" for belgium / luxembourg with rch radio "gamma"

Kwestie wymagające (mniej lub bardziej) ogarnięcia:

  1. wyciek w tylnej części silnika
  2. napinacz faz rozrządu czy jakkolwiek to sie nazywa.
  3. "podobno" szum łożyska prawego tylnego koła
  4. letni setup
  5. turbina ma lekki luz - hybryda?
  6. dołożenie samo-poziomowania dynamicznego
  7. wymiana sprzęgła AWX
  8. sparowanie pilotów z centralnym/naprawa centralki
  9. poprawki lakiernicze
  10. niedziałający prawy tylni głośnik
  11. samoistnie otwierająca się szyba prawa tylna (trochę wrażenie że 10, 9 i 2 nie są przypadkiem)
  12. doklejenie osłon klamek - były klejone albo w PL albo jeszcze w Szwajcarii
  13. poprawa odbioru radia - jest ori separator ale odbiór stacji (wymieniona antena) jest słaby moim zdaniem
  14. zabezpieczenie podwozia po zimie
  15. wymiana odmy na catch tanka
  16. podmianka sondy lambda
  17. wywalenie fizyczne SAI

Mody zrobione z pomocą życzliwych ludzi:

  1. Chip - około 200-210km
  2. Wtryski 320cc
  3. DP
  4. TIP
  5. Full-fis (ale wymaga wymiany wyświetlacza)
  6. wywalona sonda za katem
  7. LPG na reduktorze KME Twin, wtryskach 130ln baracuddach, 67L butli, 8mm przewodach farro, wlew pod klapką i ECU staga.

Plany:

  1. wrzucenie stożka - liczę na wasze sugestie (cel: wywalenie ori puchy. na mocy i dźwięku nie zależy mi w ogóle. chciałbym aby był flow jak w ori puszcze i filtracja taka sama. myślę nad suchym filtrem)
  2. jak się pojawi 1. to odgrodzenie dokładne filtru od komory silnika
  3. wymiana odmy, bo czasem sie zdarzy przypałować... a moja cała zapakowana..
  4. dorzucenie wykrywania otwarcia drzwi pozostałych
  5. fmic
  6. wczesniej czy później hybryda
  7. 240-260km
  8. większe hamulce
  9. wymiana foteli przednich na pełną elektrykę (przód/tył góra/dół) - najlepiej w materiale - nie podoba mi sie skóra absolutnie
  10. może dołożenie tylnich ele szyb
  11. przymocowanie w koncu gumowych dywaników jak należy...
  12. lekkie obniżenie całości
  13. może dokupienie zimowych kół w tym samym rozmiarze co letnie z uwagi na punkt 8.
  14. stalowe oploty kabli hamulcowych

To chyba tyle póki co. Mam "problemy" z pamięcią wiec pewnie coś się na dniach dopisze.

1 edit:

Rzeczy które ogarnąłem do tej pory nie będące modem:

  1. filtr oleju K&N - większy niż ori, pomoże w walce z ew. syfem po poprzednikach
  2. filtr powietrza, kabiny
  3. płyn hamulcowy ATE - standard
  4. świece NGK
  5. olej w silniku i skrzyni (odpowiednio helix 5w40 i castrol (nie pamiętam jakie oznaczenie, chyba 75w90)
  6. olej w tylnym moście + zimmeringi
  7. regeneracja ABS (ale raczej do poprawki)
  8. wycieraczki :decayed:
  9. uszczelka pokrywy zaworów - pierwsze podejrzenie wycieku, niestety to nie było to (z dziś 18-03-16: mechanik twierdzi że ledwo co cieknie (umył sobie silnik, a ja przejechałem ok. 1500 km))
Edytowane przez mophk
Opublikowano (edytowane)

Jeśli nie interesują Cię zmodyfikowane osiągi i dźwięk, to po kiego chcesz się w stożek bawić ?
Daj więcej fotek :D

No i moce, które podajesz nie do osiągnięcia na hybrydzie...

Edytowane przez j4s2c2vr
Opublikowano

interesują owszem ale nie interesuje się nim z powodów np. większy przepływ, dzwięk czy moc. Ori pucha po założeniu tipa z nierdzewki nie pasuje pod ori mocowania i po prostu wisi na tipie, a ten znowu opiera sie o bolec regulacji świateł - jak to sie ułamie to będzie lipa. Myślałem nad http://fmic.pl/filtry-powietrza/914-filtr-powietrza-typ-1-czerwony.htmlale nie wiem czy on będzie dość wydajny a zarazem podobnie filtrujący jaki papierowa wkładka.

swoją drogą ostatnio dźwięk mam bardzo fajny, ale też nie wiem czy dobrze że tak brzmi. Przy puszczaniu gazu mam dźwięk jakbym miał Blowoffa :D. na szczęście mocy nie ubyło (wg mnie) więc póki co olewam temat.

Moce w/w są do zrobienia, zależy jaka hybryda z tego co wiem.

Opublikowano

Nooo odnośnie hybrydy, to nie sprecyzowałeś, dlatego strzelałem :P

Aaaa TIPa Ty wsadzałeś, czy kupiłeś już z?

Może lepiej TIPa pod oryginalną puszkę znaleźć?

Kolega na forum ma na sprzedaż zdaje się:D

Opublikowano

TIP "zrobiłem" ja. Jest obecnie wsadzony pod ori puchę i jako tak nie ma problemu, ale tak jak wspomniałem, tip naciska na bolec regulacji świateł a ori pucha nie jest przykręcona chociaż sztywniej siedzi niż przed tipem. Pomyślałem, że dam stożek, który będzie równie dobrze filtrować co zwykłe, a przy okazji rozluźni temat. Jakie rozmiar ma ori przepływka? żebym wiedział jaki rozmiar silikonów i stożka kupić.

Poleci ktoś dobry zamiennik odmy? moja jest/była zapchana fest (chociaż jak nie była ruszana do tej pory to nie wyglądało to chyba tak źle). Widziałem kilka u Sida i innych podobnych sklepach i nie bardzo wiem na co się zdecydować.

Opublikowano
  W dniu 18.03.2016 o 14:07, mophk napisał(a):

swoją drogą ostatnio dźwięk mam bardzo fajny, ale też nie wiem czy dobrze że tak brzmi. Przy puszczaniu gazu mam dźwięk jakbym miał Blowoffa . na szczęście mocy nie ubyło (wg mnie) więc póki co olewam temat.

Ten dżwięk to tzw. efekt surge, nie otwiera sie zawór upustowy, przez to ciśnienie doładowania wraca na wirnik turbiny i ją hamuje stąd ten dźwięk. Bardzo niebezpieczne potrafi ukręcić łopatki wirnika :D

Opublikowano

i co trzeba zrobic?

Opublikowano

Wymień BOV najlepiej na ten z 225KM.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

u1dTXC6.jpgFmql1eG.jpg

lE5uOrZ.jpgdbXzUeB.jpg

fotki z dziś :)

udało się wymienić dv(710p), co prawda trwało to 2.5h ale udało się. stary był troche ubrudzony olejem, czyli pewnie turbina się kończy całkiem :(


przepływomierz ma 2.75" - dla potomnosci.

jutro zamówię zamiennik odmy i stożek


no to może update?

we wtorek mi przerwały przewody paliwowe ze starości. Udało się to ogarnąć tego samego dnia. 25 wymieniłem filtr paliwa - niestety odezwała się pompa. Na szczęście, przy poprawce roboty okazlo się, że jeden wężyk był załamany i temu przy pompie piszczało.

W piątek jadąc na wymianę filtra paliwa, zaświeciła mi się kontrolka od oleju - poziom minimalny :( dolałem około 600-700ml i nie ma maksa (okolo 3 tyś nalatałem). Trzeba będzie coś z tym zrobić. W spalinach nie czuć oleju. Po około 10-15 min od wyłączenia silnika, spod korka leciał dym - to chyba nie jest dobre? Przypuszczam, że moje jeżdżenie na co dzień 50km w jedną stronę 120km/h spowodowało spore "parowanie" oleju i stąd ten ubytek, nie sądzę aby to miało związek bardzo duzy z wyciekiem z tyłu silnika.

Dziś wziąłem się do zrobienia coś z tym głośnikiem tylnych drzwi. Po zdemontowaniu boczka (i około godzinie) okazało się, że brakuje mi instalacji/wtyczki głośnika. Głośnik działa - sprawdzony pod kostką w drugich drzwiach. Drzwi prawe posiadały 3 ślimaki, trochę wody na dnie i podgniłe wygłuszenie. Prawdopodobnie za jakiś czas wygłuszę całość osobiście.

Mechanik, który robił filtr paliwa bawi się (nie znam żadnych opinii o nim, ciężko stwierdzić czy wie co mówi czy nie) w lakierowanie, stwierdził ze prawe nadkole i drzwi były malowane. O nadkolu wiedziałem, ale o drzwiach nie. Przypuszczam, że cały prawy bok może być felerny. Kiedyś na spocie sie trzeba będzie umówić na oczujnikowanie.

Z bardziej przyjemnych rzeczy; stożek, catch can i fmic przyszedł. na dniach catch can wleci. Stożek będzie potrzebował jakieś osłony termicznej od DP/silnika. Na audizine koleżka sprzedawał/sprzedaje takie osłoy po 90$. Wyglądają jak gięta blacha alu z osłoną termiczną z jednej strony - raczej do ogarnięcia w naszych warunkach. Fmic i sprzęgło po świętach.

Edytowane przez mophk
Opublikowano
  W dniu 26.03.2016 o 23:34, mophk napisał(a):

udało się wymienić dv(710p), co prawda trwało to 2.5h ale udało się. stary był troche ubrudzony olejem, czyli pewnie turbina się kończy całkiem

A sprawdzałeś luz na wirniku? Zawsze trochę oleju będzie w przewodach.. Musiałbyś widzieć ile oleju jest w przewodach, kiedy turbina się kończy tak jak było u mnie... :D MASAKRA

  W dniu 26.03.2016 o 23:34, mophk napisał(a):

nie sądzę aby to miało związek bardzo duzy z wyciekiem z tyłu silnika.

A sprawdzałeś odmę przy podstawce filtra oleju? Lubi się rozsypać.. u mnie praktycznie jej nie było i przez to miałem zasyfiony cały bok silnika.

Opublikowano

Wtrącę się z tymi fotelami :decayed: Też u mnie chcę w pełnej elektryce, ale to niestety wiąże się z adaptacją foteli z a6 c5. W naszych b5 niestety nie było pełnej elektryki. Nawet recaro w b5 było na wajchę.

Opublikowano
  W dniu 27.03.2016 o 23:06, toman napisał(a):

A sprawdzałeś luz na wirniku? Zawsze trochę oleju będzie w przewodach.. Musiałbyś widzieć ile oleju jest w przewodach, kiedy turbina się kończy tak jak było u mnie... MASAKRA

Kolega Krzysiekvtec sprawdzał, powiedział, że jest luz ale nie wiem osobiście jaki bo się nie znam - prawo jazdy, zainteresowanie motoryzacją i mechanika u mnie to okolo pół roku.

Opublikowano

To powiem Ci, że wchodzisz w ten temat z dobrym tempem :-D

Opublikowano

dzięki :-D

wczoraj/dziś wyczyscilem przepustnice, muszę kupić nową uszczelkę pod nią.

dziś robiłem przymiarki do montażu catch cana.. nie ma nigdzie sensownie miejsca. czy ten catch can może być w goracym.miejscu np nad dp, czy lepiej ja dać w okolicy kolektora ssacego?

Opublikowano
  W dniu 28.03.2016 o 14:58, mophk napisał(a):

dzięki :-D

wczoraj/dziś wyczyscilem przepustnice, muszę kupić nową uszczelkę pod nią.

dziś robiłem przymiarki do montażu catch cana.. nie ma nigdzie sensownie miejsca. czy ten catch can może być w goracym.miejscu np nad dp, czy lepiej ja dać w okolicy kolektora ssacego?

Jak dasz metalową butelkę to miejsce nie ma znaczenia, przeca się nie stopi :decayed:

Opublikowano

stopić się nie stopi, ale olej się nie skropli chyba?

468bb83c92f15f6b390f88e0aeae5e37.jpg

e9dcde2b46c2d98edfa500b53e218cf2.jpg

Opublikowano
  W dniu 28.03.2016 o 02:49, Tyrath napisał(a):

Wtrącę się z tymi fotelami :decayed: Też u mnie chcę w pełnej elektryce, ale to niestety wiąże się z adaptacją foteli z a6 c5. W naszych b5 niestety nie było pełnej elektryki. Nawet recaro w b5 było na wajchę.

Fotele kubelki z eski mialy pelna elektryke ;) gdzies mi nawet pelna wiazka w domu lezy
Opublikowano
  W dniu 28.03.2016 o 18:24, OficeR napisał(a):
  W dniu 28.03.2016 o 02:49, Tyrath napisał(a):

Wtrącę się z tymi fotelami :decayed: Też u mnie chcę w pełnej elektryce, ale to niestety wiąże się z adaptacją foteli z a6 c5. W naszych b5 niestety nie było pełnej elektryki. Nawet recaro w b5 było na wajchę.

Fotele kubelki z eski mialy pelna elektryke ;) gdzies mi nawet pelna wiazka w domu lezy

Jesteś pewien, że miały regulację elektryczną przód / tył? Szukam od dawna i nie mogę znaleźć

Opublikowano

Wydaje mi sie ze tak ;)

Opublikowano

potwierdzam, kubły sie zdarzały w pełnej elektryce. recaro niestety nie było w takim wypasie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...