Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AJM dziwne odgłosy przelewania cieczy


pok3r

Rekomendowane odpowiedzi

Nie jest to czasem "bulgotanie" z klimatyzacji?

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wydaje podobny dzwiek do opisywanego a na filmiku praktycznie nic nie slychac zeby mozna tak od razu postawic diagnoze

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na forum passata też dużo ludzi ma problem z tym efektem przelewającej się wody, ja tak jak pisałem jeżdże już około 60tys na tym, słychać to raczej na jesień i w zimie.Może to i problem upg, ale żadnych innych objawów nie mam :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez to mam, jak będzie ciepło spróbuję wyczyścić nagrzewnice i może to coś pomoże ale tak jak kolędy piszą oprócz tego że upierdliwe to nic się nie dzieje.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna zrobic test na zawartosc CO2 w ukladzie i wszystko bedzie jasne czy to uszczelka

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś jak i wczoraj rano po odkręceniu korka stan płynu sie nie zmienia, ciśnienia nie ma. Na rozgrzanym sprawdzałem górny wąż gorący ale dało si go palcami dwoma ścisnąć przy odpowiedniej sile. Dolny wąż był zimny.

Poziom płynu jest na zimnym między minimum a maximum. Jeszcze dolać ? Do kreski max?

Po ściągnięciu osłony gdzie jest akumulator był ściągany lewy wąż do odpowietrzania, robił to mechanik. Jeszcze raz to zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie bulgocze to nie ruszaj. I juz nie odkrecaj codziennie korka i powinno być dobrze

Edytowane przez machina
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie z tym problem , że bulgocze. Lecz nie zawsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie szukaj na siłę problemów i nie odkrecaj codziennie korka. Zalej pod maks zakreć i pojeździj z tydzień zobacz czy nie ubywa płynu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

święte słowa, ja już też na to uwagi zbyt nie zwracam :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod kreskę max czy powyżej? Bo chyba nie pod korek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było miedzy minimum a maximum. Dolałem płynu trochę za dużo, bo lekko powyżej max i musiało wywalić bo znów jest w tym samym poziomie. Mam zaznaczone ile jest i czy będzie ubywać.

Edytowane przez pok3r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ajmy czasami bulgoczą. Jesli nie ma inncyh objawow to nalezy to olac. Moj bulgotal i przestał sam z siebie. Jak odkrecam korek to cisnienie jest zawsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie u mnie też zawsze jest, wiadomo, że nie takie jak w nagrzanym silniku, ale jest, nawet jak auto postoi 10 godzin to psyknie przy odkręceniu korka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak płyn czysty i nie ubywa to jezdzic i sie cieszyc z bylgotania AJM lubi czasami zabulgotac [emoji106]

Wysłane z mojego LG-E460 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...