Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Auto nie odpala, brak mocy.


Konrad Krekora

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Niedawno kupiłem auto i ma ono słynny silnik 2.5 TDI 150KM. Generalnie jeżeli chodzi o mechanike to jestem zielony, do sedna tydzień samochód stracił moc nie za każdym razem wkręcał się na obroty, w późniejszym czasie nastąpiła taka sytuacja że samochód po przejechaniu 50 metrów stracił obroty i zgasł po czym odpaliłem go na plaka pojeździł pół dnia po czym go zgasiłem na chwilę i odpaliłem przejechałem jakies 50 m i ponownie zgasł i nie odpalił. Przyjechałem po niego na następny dzien i odpalil od strzała. W tej chwili kręci i nie chce załapać. Nie zaskakuje w ogóle. Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy pompa zaciąga paliwo, najszybciej sprawdzisz to na przeźroczystym kablu idącym od filtra paliwa do pompy wtryskowej. W załączniku zdjęcie. Jeżeli paliwo dochodzi to pozostaje podpięcie pod komputer i odczytanie błędów

.2d95a37fad.jpg

Edytowane przez strikerrr11500
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To sprawdź czy paliwo dochodzi do wtryskiwaczy - poluzuj śrubę rozmiar 17 na wtryskiwaczu i niech druga osoba zakręci. Jak paliwo idzie do wtryskiwaczy to jak mówiłem pierw diagnoza kompem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze byłoby też sprawdzić katalizator. Jak zapchany to też dobrze nie chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świeciła się lub migała jakaś kontrolka na blacie? np: świec żarowych?

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie świeciła się, za to wczoraj jak próbowałem odpalić to oświetlenie zaczęło wariowac pokazywalo temp. -45 stopni i coś pikało non stop i wszystkie kontrolki się paliły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach