Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Auto nie odpala, brak mocy.


Konrad Krekora

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Niedawno kupiłem auto i ma ono słynny silnik 2.5 TDI 150KM. Generalnie jeżeli chodzi o mechanike to jestem zielony, do sedna tydzień samochód stracił moc nie za każdym razem wkręcał się na obroty, w późniejszym czasie nastąpiła taka sytuacja że samochód po przejechaniu 50 metrów stracił obroty i zgasł po czym odpaliłem go na plaka pojeździł pół dnia po czym go zgasiłem na chwilę i odpaliłem przejechałem jakies 50 m i ponownie zgasł i nie odpalił. Przyjechałem po niego na następny dzien i odpalil od strzała. W tej chwili kręci i nie chce załapać. Nie zaskakuje w ogóle. Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy pompa zaciąga paliwo, najszybciej sprawdzisz to na przeźroczystym kablu idącym od filtra paliwa do pompy wtryskowej. W załączniku zdjęcie. Jeżeli paliwo dochodzi to pozostaje podpięcie pod komputer i odczytanie błędów

.2d95a37fad.jpg

Edytowane przez strikerrr11500
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To sprawdź czy paliwo dochodzi do wtryskiwaczy - poluzuj śrubę rozmiar 17 na wtryskiwaczu i niech druga osoba zakręci. Jak paliwo idzie do wtryskiwaczy to jak mówiłem pierw diagnoza kompem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze byłoby też sprawdzić katalizator. Jak zapchany to też dobrze nie chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świeciła się lub migała jakaś kontrolka na blacie? np: świec żarowych?

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie świeciła się, za to wczoraj jak próbowałem odpalić to oświetlenie zaczęło wariowac pokazywalo temp. -45 stopni i coś pikało non stop i wszystkie kontrolki się paliły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po podłączeniu pod komputer wszystko jasne, błąd pompy i przepływomierza. Generalnie teraz mam kolejne pytanie ponieważ zniszczona jest ta blaszka z oznaczeniem pompy i jaka do tego silnika będzie pasować bo planuję kupić używaną, będzie pasowała o takim oznaczeniu 059 130 106D ? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kupuj używanej bo podwójne zapłacisz. Kupisz trupa i będzie to samo. Wyciągaj pompe i oddaj do regeneracji. Bedziesz wiedział co masz i posłuży jeszcze długo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie mam póki co aż tyle funduszy na regenerację a potrzebny bardzo mi samochód, więc pozostało kupić jedynie używkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rowniez mam pompe po regeneracji. Kupilem b6 i swoj silnik rozbieram na manel

Wysłane z mojego LG-V490 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, kolejny problem się urodził, a mianowicie po wymianie pompy i regulacji dawki paliwa, auto strasznie powoli się wkręcało na obroty i jak już łapała turbina to strasznie kopcił na czarno, zmieniłem przepływomierz i teraz nie ma w ogóle mocy jak by turbina nie łapała ale nie kopci, po odłączeniu wtyczki z przepływomierza sytuacja jak wcześniej brak mocy łapie turbina i jest czarna chmura za autem, co to może być ? A i zapomniałem dodać, odłączyłem EGR'a ponieważ nie chciał odpalać z rana i jeszcze gorzej kopcił i te wężyki poprzytykałem zaślepkami w postaci śrubek

Edytowane przez Konrad Krekora
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może przeskoczył Ci pasek o ząbek lub dwa przy wymianie pompy. Miałem podobnie w BDG, auto nie miało pełnej mocy i spaliny smierdziały niedopalonym ON.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...