Konrad Krekora 0 Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Witam. Niedawno kupiłem auto i ma ono słynny silnik 2.5 TDI 150KM. Generalnie jeżeli chodzi o mechanike to jestem zielony, do sedna tydzień samochód stracił moc nie za każdym razem wkręcał się na obroty, w późniejszym czasie nastąpiła taka sytuacja że samochód po przejechaniu 50 metrów stracił obroty i zgasł po czym odpaliłem go na plaka pojeździł pół dnia po czym go zgasiłem na chwilę i odpaliłem przejechałem jakies 50 m i ponownie zgasł i nie odpalił. Przyjechałem po niego na następny dzien i odpalil od strzała. W tej chwili kręci i nie chce załapać. Nie zaskakuje w ogóle. Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strikerrr11500 0 Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 (edytowane) Sprawdź czy pompa zaciąga paliwo, najszybciej sprawdzisz to na przeźroczystym kablu idącym od filtra paliwa do pompy wtryskowej. W załączniku zdjęcie. Jeżeli paliwo dochodzi to pozostaje podpięcie pod komputer i odczytanie błędów . Edytowane 19 Marca 2016 przez strikerrr11500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Krekora 0 Opublikowano 19 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Sprawdzałem, pompa zaciąga paliiwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strikerrr11500 0 Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 To sprawdź czy paliwo dochodzi do wtryskiwaczy - poluzuj śrubę rozmiar 17 na wtryskiwaczu i niech druga osoba zakręci. Jak paliwo idzie do wtryskiwaczy to jak mówiłem pierw diagnoza kompem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viwaldi 1 Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Dobrze byłoby też sprawdzić katalizator. Jak zapchany to też dobrze nie chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1346 Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 (edytowane) Świeciła się lub migała jakaś kontrolka na blacie? np: świec żarowych? Edytowane 19 Marca 2016 przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Krekora 0 Opublikowano 19 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Nie świeciła się, za to wczoraj jak próbowałem odpalić to oświetlenie zaczęło wariowac pokazywalo temp. -45 stopni i coś pikało non stop i wszystkie kontrolki się paliły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubson 3 Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 podepnij ten komputer w końcu.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Krekora 0 Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Po podłączeniu pod komputer wszystko jasne, błąd pompy i przepływomierza. Generalnie teraz mam kolejne pytanie ponieważ zniszczona jest ta blaszka z oznaczeniem pompy i jaka do tego silnika będzie pasować bo planuję kupić używaną, będzie pasowała o takim oznaczeniu 059 130 106D ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1346 Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Nie kupuj używanej bo podwójne zapłacisz. Kupisz trupa i będzie to samo. Wyciągaj pompe i oddaj do regeneracji. Bedziesz wiedział co masz i posłuży jeszcze długo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Krekora 0 Opublikowano 31 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Niestety nie mam póki co aż tyle funduszy na regenerację a potrzebny bardzo mi samochód, więc pozostało kupić jedynie używkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1346 Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Masz PIN do Immo? Bez niego nie odpalisz na innej pompie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Krekora 0 Opublikowano 31 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 a w starszych rocznikach przypadkiem pompa nie jest połączona z immo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubson 3 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Oddaj do regeneracji... Nie baw sie w maskowanie syfa pudrem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prezes870 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Ja mam pompę w idealnym stanie jak coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozunia13 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Ja rowniez mam pompe po regeneracji. Kupilem b6 i swoj silnik rozbieram na manel Wysłane z mojego LG-V490 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Krekora 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 (edytowane) Witam, kolejny problem się urodził, a mianowicie po wymianie pompy i regulacji dawki paliwa, auto strasznie powoli się wkręcało na obroty i jak już łapała turbina to strasznie kopcił na czarno, zmieniłem przepływomierz i teraz nie ma w ogóle mocy jak by turbina nie łapała ale nie kopci, po odłączeniu wtyczki z przepływomierza sytuacja jak wcześniej brak mocy łapie turbina i jest czarna chmura za autem, co to może być ? A i zapomniałem dodać, odłączyłem EGR'a ponieważ nie chciał odpalać z rana i jeszcze gorzej kopcił i te wężyki poprzytykałem zaślepkami w postaci śrubek Edytowane 28 Kwietnia 2016 przez Konrad Krekora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1346 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Może przeskoczył Ci pasek o ząbek lub dwa przy wymianie pompy. Miałem podobnie w BDG, auto nie miało pełnej mocy i spaliny smierdziały niedopalonym ON. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się