Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów pompki i egr avf


czachapll

Rekomendowane odpowiedzi

Silnik ma lekkie drgawki

pompki

http://vaglog.pl/log_255444.html

raz doszlo na 4 cylindrze do 2.0mg coś dużo ale po przegazowaniu sie uspokoiło :huh: i wydaje mi się, że im cieplej na polu tym gorsze korekcje

egr

http://vaglog.pl/log_255445.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czwarty cylinder trochę słabo wychodzi, sprawdź konektorki i weź zrób loga 04.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrob 001/004/013/018/023 na wolnych obrotach nie dotykajac pedału gazu (przez 15 sekund)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi po zrobieniu 25km silnik 90 stopni. Jak jadę w dłuższą trasę tak z 100km to korekcje i bipy są większe jak widać w pierwszym poscie.

001 http://vaglog.pl/log_255452.html

004 013 023 http://vaglog.pl/log_255453.html

005 http://vaglog.pl/log_255454.html

015 http://vaglog.pl/log_255455.html

w 018 wszędzie 0 0 0 0

wybacz, że przez 10 sek tylko ale się zapomniałem :/

Edytowane przez czachapll
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglada ze to wina pompek , mozesz zaczac od wymiany oringow na pompkach i filtra paliwa jak dawno nie wymieniales oraz zrob plukanke Liqui Moly .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym wymienił komplet uszczelnień pd i zamienił miejscami pompki 2 z 4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji wymiany uszczelnień na PD można wykonać kąpiel w ultradźwiękach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj odpaliłem i pierwszy raz tak sie stało mianowicie przez 2 sekundy po odpaleniu bardzo telepało i sie uspokoiło :/ te uszczelnienia zrobię po świętach. To może byc z tym związane ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze to być od uszczelnień, ale i nawet od padniętej świecy żarowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze to być od uszczelnień, ale i nawet od padniętej świecy żarowej.

Świece nowe wszystkie NGK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zostają uszczelnienia do wymiany i wszystko bedzie jasne, po wymianie logi zrób od nowa i bedziemy widzieć jak sie pompki mają. Myśle że wszystko będzie git:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łapcie filmik :P A możecie mi powiedzieć co tak hałasuje? Tylko trzeba się wsłuchać dobrze :)

Edytowane przez czachapll
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otworz filtr powietrza i posłuchaj czy to nie z tamtąd ten dźwięk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słychać nie jednostajny terkot, raz walczyłem z czyms podobnym i stwierdziliśmy ze to sam silnik tak chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie z filtra. Raczej cos po drugiej stronie. Tak stuka na filmie trzeba bardzo sie słuchać zeby to usłyszeć. A może sprzęgiełko alternatora ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej, jak zaczniesz od zdjęcia pasków napędzających sprężarkę klimy i alternatora z wspomaganiem. Zacznij od tego od klimy, odpal silnik i sprawdź, czy dalej szumi. Jak wyeliminujesz osprzęt, wtedy zostaje że to może coś z silnika :( .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...