czachapll 1 Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Silnik ma lekkie drgawki pompki http://vaglog.pl/log_255444.html raz doszlo na 4 cylindrze do 2.0mg coś dużo ale po przegazowaniu sie uspokoiło i wydaje mi się, że im cieplej na polu tym gorsze korekcje egr http://vaglog.pl/log_255445.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Czwarty cylinder trochę słabo wychodzi, sprawdź konektorki i weź zrób loga 04. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 zrob 001/004/013/018/023 na wolnych obrotach nie dotykajac pedału gazu (przez 15 sekund) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czachapll 1 Opublikowano 23 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 (edytowane) Logi po zrobieniu 25km silnik 90 stopni. Jak jadę w dłuższą trasę tak z 100km to korekcje i bipy są większe jak widać w pierwszym poscie. 001 http://vaglog.pl/log_255452.html 004 013 023 http://vaglog.pl/log_255453.html 005 http://vaglog.pl/log_255454.html 015 http://vaglog.pl/log_255455.html w 018 wszędzie 0 0 0 0 wybacz, że przez 10 sek tylko ale się zapomniałem :/ Edytowane 23 Marca 2016 przez czachapll Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Wyglada ze to wina pompek , mozesz zaczac od wymiany oringow na pompkach i filtra paliwa jak dawno nie wymieniales oraz zrob plukanke Liqui Moly . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nik23 14 Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Ja bym wymienił komplet uszczelnień pd i zamienił miejscami pompki 2 z 4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daros 3 Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Przy okazji wymiany uszczelnień na PD można wykonać kąpiel w ultradźwiękach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czachapll 1 Opublikowano 25 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Dzisiaj odpaliłem i pierwszy raz tak sie stało mianowicie przez 2 sekundy po odpaleniu bardzo telepało i sie uspokoiło :/ te uszczelnienia zrobię po świętach. To może byc z tym związane ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Od czegoś trzeba zacząć, możliwe, że jak je wymienisz to będzie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nik23 14 Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Moze to być od uszczelnień, ale i nawet od padniętej świecy żarowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czachapll 1 Opublikowano 25 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Moze to być od uszczelnień, ale i nawet od padniętej świecy żarowej. Świece nowe wszystkie NGK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nik23 14 Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 To zostają uszczelnienia do wymiany i wszystko bedzie jasne, po wymianie logi zrób od nowa i bedziemy widzieć jak sie pompki mają. Myśle że wszystko będzie git:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czachapll 1 Opublikowano 25 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 (edytowane) Łapcie filmik A możecie mi powiedzieć co tak hałasuje? Tylko trzeba się wsłuchać dobrze Edytowane 25 Marca 2016 przez czachapll Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nik23 14 Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 Otworz filtr powietrza i posłuchaj czy to nie z tamtąd ten dźwięk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 Słychać nie jednostajny terkot, raz walczyłem z czyms podobnym i stwierdziliśmy ze to sam silnik tak chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czachapll 1 Opublikowano 26 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 To nie z filtra. Raczej cos po drugiej stronie. Tak stuka na filmie trzeba bardzo sie słuchać zeby to usłyszeć. A może sprzęgiełko alternatora ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomeczek1403 1 Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 Najlepiej, jak zaczniesz od zdjęcia pasków napędzających sprężarkę klimy i alternatora z wspomaganiem. Zacznij od tego od klimy, odpal silnik i sprawdź, czy dalej szumi. Jak wyeliminujesz osprzęt, wtedy zostaje że to może coś z silnika . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się