prezesik18 Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Cześć, temat tyczy się auta znajomego znajomego który mnie poprosił o podpięcie pod kompa. Auto mimo że 2000r jest w stanie agonalnym Pomijając stan chciałbym mu pomóc je odpalić. Byłem dziś na szybko podpiąć lapka i sprawdzić błędy, sporo tego wypluł: Chassis Type: 8D - Audi A4 B5Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 AN Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1063 Coding: 00002 Shop #: WSC 064355 Fault Found:18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller P1649 - 35-10 - - - Intermittent nie mozna wykasowac17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground P1144 - 35-10 - - - Intermittent17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent18056 - Powertrain Data Bus: Failure P1648 - 35-10 - - - Intermittent17932 - Fuel Pump Relay (J17): Open or Short to Ground P1524 - 35-00 - -Readiness: N/AAddress 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 820 043 N Component: A4 KLIMAAUTOMAT D57 Coding: 00043 Shop #: WSC 064356 Faults Found:00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent00797 - Sunlight Photo Sensor (G107) 30-00 - Open or Short to B+01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF 27-10 - Implausible Signal - Intermittent01582 - Signal for Coolant Temperature 30-10 - Open or Short to B+ - IntermittentSkipping Address 15-AirbagsAddress 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 920 931 T Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D12 Coding: 00040 Shop #: WSC 00006 XXXXXXXXXXXXXXXXX AUZ7Z0Y14740731 Fault Found:01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to B+ - IntermittentAddress 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurredAddress 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 862 257 Component: ZV-Pumpe, DWA, Funk D12 Coding: 15179 Shop #: WSC 064359 Faults Found:01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - -01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side 35-00 - -01372 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Passenger Side or Rear 35-00 - -01374 - Alarm triggered by Terminal 15 35-00 - -01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - -01365 - Lock/Unlock Switch: Interior 29-00 - Short to Ground01389 - Tailgate Open Switch (F124) 29-00 - Short to Ground00956 - Key 2 09-00 - Adaptation Limit Surpassed00958 - Key 4 09-00 - Adaptation Limit SurpassedAddress 45 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 951 173 Component: Innenraumueberw. D03 Coding: 00102 Shop #: WSC 064351 Fault Found:01377 - Ultra Sonic Sensor for Alarm System: Left (G170) 27-10 - Implausible Signal - IntermittentAddress 55 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 907 357 Component: LEUCHTWEITEREGLER D004 Coding: 00011 Shop #: WSC 064352 Faults Found:01538 - Motors for Headlight Range Adjustment (V48) / (V49) 29-00 - Short to Ground00776 - Level Control System Sensor: Left Front (G78) 31-00 - Open or Short to GroundAddress 56 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 035 186 E Component: Radio 0001 Coding: 00017 Shop #: WSC 06435No fault code found.End ------------------------------------------------------- Większość błędów wykasowałem i nie powróciły. Tylko te zostały: 18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller P1649 - 35-10 - - - Intermittent w silniku 00797 - Sunlight Photo Sensor (G107) 30-00 - Open or Short to B+ w klimie 00776 - Level Control System Sensor: Left Front (G78) 31-00 - Open or Short to Ground w samopoziomowaniu Z ABS nie da się połączyć (kabel na pewno sprawny mam) Ogólnie gościu jechał sobie autem, zatrzymał się i zgasił na parkingu, od tamtej pory nie odpala. Akumulator sprawny i naładowany, kręci żwawo, niestety nie ma żadnej reakcji. EGR obrzygany olejem. Przejrzałem na szybko podciśnienia, wyglądały na sprawne, w dolocie też nic nie znalazłem odłączonego. Auto było targane na hol i nie odpaliło. Po przewodach przy filtrze paliwa widać że było coś kombinowane także podejrzewam że już jest zapowietrzony. Planuje po świętach podjechać i spróbować go odpalić, także liczę na jakieś wskazówki od czego zacząć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się