Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nowe sprzęgło AFN ile zniesie?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jakbys napisal co jest lepsze to od poczatku bym Ci to doradzil.

Ja jezdze na tym setapie juz z 3 mce.

Opublikowano

sztywne koło z tarcza obita kevlarem

Będziesz Pan zadowolony :wink: Zobacz ile u mnie NM ten zestaw "dźwiga".

Opublikowano

Wlasnie mialem do wodza skierowac pw. Gdzie robili ci tarcze? I czy kolo sztywne konkretnie od 1z czy moze byc jakies od b4? Zdaje sie 2.0 16v Kompletne sprzeglo bo tych od b4 jest sporo

Opublikowano

Koło zamachowe ma z B4 1Z,docisk nowy i nową tarczę którą obiłem sobie sam po wcześniejszym zakupie okładzin gdzieś w sieci.

Opublikowano (edytowane)

To ile w końcu przeniesie mocy sztywne koło i sprzęgło afn? (Bez kevlaru)

Bede robił przekładke z automatu na manual i na pewno po jakimś czasie czipował na jakieś 150KM, a sprzęgła jeszcze nie mam kupionego.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen
Opublikowano

Jak.chcesz sztywne to moim zdaniem tarcza i docisk only z 1z.

Why bo ona ma wieksze sprezyny tlumiace drgania od tych z afn.

Mi dodatkowo majstry od sprzegla poprawili je i jest ok.

Tak na marginesie nie wiem czy sprzeglo z afn wejdzie ppd sztywne kolo.

Jezeli planujesz tylko 150kuni to na spokojnie ori sprzeglp z 1z przeniesie ta moc.ba mozesz dac nawet sprawdzona uzywke gdyz kiedys tarcze sprzegla byly cale a nie nacinane.

U kolesia sprzeglo uzywka z ahu spokojnie radzi sobie z ponad 180km.

Opublikowano

Troche aie namieszalo. W kazdym razie tak jak wesz pisze. Jak sztywne kolo to cala reszta sprzegla tez od 1z a ja sie pytalem na poczatku o sprzeglo afn bo ja mam dwumas i dlatego moglem zalozyc sama tarcze i docisk nowa do mojego DM ktore do sztywnego kola nie pasuja poniewaz maja zbyt delikatne sprezynki. ale zapadla decyzja ze DM wylatuje.

Wodzu oddawales ten zamach do planowania?

Opublikowano (edytowane)

Panowie, wielkie dzięki za wyjaśnienie ;)

Wtryski 216 mam, turbo do wymiany na AWX bo moje już puszcza olej w wydech.

No tylko 150KM bo zostaje ori IC i raczej przy większej mocy będzie puchł oraz ze względu na pompe - wydaje się że wszystko z nią w porządku, bo najechane ma grubo ponad 400tys. i nigdy nie ciekła a wszystko w niej jest tak jak fabryka ustawiła... chociaż z drugiej strony to nie wiadomo, bo z zewnątrz wszystko ładnie a w środku nie wiadomo jak jest.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen
Opublikowano

najechane ma grubo ponad 400tys

Moja miała ponad pół bańki i dawała rady (160KM/360NM) do samego końca aż zmieniłem na 11.

Opublikowano

Wodzu, dlaczego wrzuciłeś 11, poszła większa moc?

Przy 160KM ori IC dawał rade w lato czy podymiał jak przycisłeś w pedał?

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Przy 160KM ori IC dawał rade w lato czy podymiał jak przycisłeś w pedał?

Słuchaj nie bedzie tragedii jak sie tuner postara i przyłoży,ale od tego też zależy stan turbo.

Najlepiej daj ssaka z awx wywal kata a bedzie lepiej.

Mi tan nie kopcił na smic ale moc odczuwalnie spada jak temp w dolocie dochodzi 65st przy pałowaniu,na fmic jest ok 30 st w temp 40st na zewnatrz.

Pomysl o fmic bo koszta nie są duze jak sie samemu coś pokołuje.

Opublikowano

Czuje sie jak debil szukając sztywnego koła od 1z/ahu nie wiem czy to na wymarciu juz jest konkretnie, ale byłbym wdzięczny gdyby ktoś mógł podrzucić jakiegoś linka bo ja ciągle znajduje od golfów a od a4/b4 nie moge znaleść...

Opublikowano

Szukaj od b4

Opublikowano

Jakiś czas temu patrzyłem za takim kołem to dość sporo tego było jak szukałem od passatów b4

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Mi caman o 80:-D

Engine 1,9tdi i 2,0 pb

Opublikowano

Wesz, kiedyś mi się obiło o uszy, że trzeba patrzeć na wieniec koła?

Tylko już nie pamiętam o co dokładnie chodziło?

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

O to ze z a4 i 80 b4 silniki sa wzdlużnie czyli wieniec jest po stronie silnika a w passatach b4 golfach 3 i roznych tam seatach silnik jest poprzecznie i wieniec kola zamachoweho jest po stronie skrzyni i nie pasuje rozrusznik. Moj problem sie rozwiazal bo odezwal sie kolega z forum ktory ma takie kolo z AHU.

Teraz mam pytanie, moge kupic uzywana tarcze i docisk a tarcze dac do obicia kevlarem? Czy koniecznie kupić nowe? I tarcze i tak odbijać? Lozysko kupowac wtedy od AHU? Czy takie jak u mnie od AFN?

Opublikowano

Teraz mam pytanie, moge kupic uzywana tarcze i docisk a tarcze dac do obicia kevlarem? Czy koniecznie kupić nowe? I tarcze i tak odbijać? Lozysko kupowac wtedy od AHU? Czy takie jak u mnie od AFN?

Kup nowy komplet i tarcze daj do obicia,łożysko jest to samo.

Opublikowano

O to ze z a4 i 80 b4 silniki sa wzdlużnie czyli wieniec jest po stronie silnika a w passatach b4 golfach 3 i roznych tam seatach silnik jest poprzecznie i wieniec kola zamachoweho jest po stronie skrzyni i nie pasuje rozrusznik. Moj problem sie rozwiazal bo odezwal sie kolega z forum ktory ma takie kolo z AHU.

Dziękuję, o taką odpowiedź mi chodziło ;)

Ps. Czas rozglądać się za sprzęgłem, półosiami i pedałami bo tego mi brakuje jeszcze do przekładki :]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...